İyi okumalar🌙
-
"Uyan artık domuz."
Kapıma atılan tekme ile bir anda sıçradım yatağımdan. Ardından araladığım gözlerimi yavaşça geri kapattım.
"Yorgunum be adam!" diye homurdandım uykuma geri dönmeye çalışıyordum.
"İşe geç kalacaksın it herif!" diye bağırdı o da daha sonra.
Gözlerimi yavaşça araladım ve camdan dışarıya baktım. Güneş neredeyse batmak üzereydi.
"Hay ama böyle işe başlayacağım!"
Yataktan hızla kalkıp banyoya doğru koşturdum.
"Neden uyandırmadın beni !"
Büyük babam yüzünde garip bir ifade ile bana bakıyordu.
"Seni üç defa kaldırdım be!"
Dişlerimi fırçalamaya başlamıştımki vücuduma yayılan yorgunlukla yavaşça duvara yaslandım. Bu kadar yorulmam çok saçmaydı ve şimdi de yemek yemeden gidecektim.
Yemek yememekten hiç hoşlanmıyordum.
"Iseul cadısı sabah bunu bıraktı sana."
Dişlerimi fırçalama işini bırakıp yüzümü yıkadım ve banyodan çıktım. Büyük babam masanın üzerindeki poşeti işaret etti.
"Tamam alırım onu da çıkarken."
Üzerimi hızla değiştirdim ve çabuk adımlarla salona geri döndüm.
"Yaşlı domuz ben gidiyorum. Bugün de ölmemeye çalış."
Ardından kapıdan çıktım ve ayakkabılarımı giyindim.
Hızlı adımlarımla bahçe kapısından çıkıp kapıyı ardımdan kapattım. Iseul Teyze'nin evinin önünden geçerken çiçeklerini suladığını gördüm.
"Iseul Teyze!" diye çığlık attım hemen."Çok teşekkür ederim!"
Iseul Teyze ardımdan gülerken ben koşmaya başlamıştım.
-
"Erkencisin." Taehyung elindeki bezle bardakları siliyordu nefes nefese bardan içeri girdiğimde.
"Erken mi?" dedim ben de gözlerimi kocaman açarak.
"Dün yorulduğun için daha geç gelirsin diye düşünmüştüm." Ona hafifçe gülümsedim.
"Otur hadi yorulmuşa benziyorsun." Tezgahın önündeki sandalyelerden birine oturduğumda derince bir nefes aldım.
"Yürüyerek gelip gitmek çok zor oluyor." dedim yavaşça.
"Nerede oturuyorsun ki?" Bana bir bardak su uzattı ardından geri bardakları silmeye döndü.
"Eski hastanenin arka tarafında."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
R Å E H | m y g × p j m
FanfictionYüzyıllardır doğan ve yeniden ölen Ruh Konağı, her doğuşunda bedenini Mühürlerle süsleyen eş, Lort Rhua Yoon Gi'nin en değerlisi; Raeh yeniden doğdu. Funsåesser ve Ruensåesser'in hikayesi. min yoon gi × park ji min.