İyi okumalar 🌙
-
"Taehyung şuradaki adam bana mı bakıyor yoksa bana mı öyle geldi?"
Elimdeki shakerı var gücüm ile sallayıp bir yandan da neredeyse göğsümün tamamını açıkta bırakan gömleğime hakim olmaya çalışıyordum.
"Üzerindeki gömlek resmen bana bak diyor,sence de çok normal değil mi?"
Üzerimdeki gömleğin göğüs dekoltesine şöyle bir bakıp shakerdaki karışımı bardağa döktüm.
"Sanki senin gömleğin çok kapalıymış gibi. " dedim ona bardağı müşteriye uzatırken.
"Hayır benim anlamadığım yani neden böyle giyinmemiz lazım? Yani bence deri pantolonum olmadan da çalışabilirim. "
"Çünkü;" dedi Taehyung başka bir içecek hazırlarken.
"Sauvage aynı zamanda güzelliğe de önem verir. Etrafına bir bak! Çirkin birisini görüyor musun?"
Gerçekten de çirkin birisini göremiyordum. Müşterilerden,eskortlara,barmenlere kadar herkes güzeldi,ben hariç.
Şimdi diyeceksiniz ki hayır sen güzelsin.
İlk olarak güzellik algısı özneldir.
Ve Kore'nin güzellik anlayışına göre sokaklarda gezmekten yanmış olan kavruk tenim güzel değildi. Çarpık olan ön dişlerim güzel değildi, yani bir çok şey sayabilirim ama neden sayayım ki?
"Tamam da..." dedim yeniden ona ve onun sarı saçlarına bakarken.
"Saçlarını sarıya boyaman gerekli miydi yani?"
Taehyung gözlerindeki mavi lensleri göremeyeceğim kadar çok gülümserken ben de onun gülümsemesine,güldüm.
"Dikkat çekmemiz lazım."
Derince bir nefes aldım. Dikkat çekmekten nefret ederdim.
"İleride sen de saçlarını başka bir renge boyayacaksın. Hem aslında bir yönden eğlenceli."
Gözlerimi yeniden onun sarı saçlarına çıkardım. Evet, Taehyung acayip yakışıklı bir herifti ve yeni saçları sayesinde resmen bir ışık gibi parlıyordu.
"Büyük babam seni bize çağırdı." dedim siparişleri hazırlarken.
"Öyle mi? Gelmeye çalışırım." Yüzüne yerleştirdiği bir gülümseme ile bana bakarken yeniden üzerimdeki izleniyormuş hissine takılıp başımı barın etrafında gezdirdim.
Deri koltuklardan bana bakan artık orada değildi, Jaebum'un tezgahı bir sürü kadın ile doluydu ve benim önümdeki adamlarda bana yiyecekmiş gibi bakıyordu ama umurumda değildi açıkçası alışmıştım.
O sırada Jaebum'un ilk geldiğim gün bana bahsettiği o küçük şişeyi raftan indirirken gördüm.
"Taehyung."dedim Jaebum'u izlemeye devam ederken .
"O küçük şişenin içinde ne var?"
Taehyung'un gözleri bahsettiğim şişeye odaklandığında tedirgin bir şekilde "Hiçbir şey." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
R Å E H | m y g × p j m
FanfictionYüzyıllardır doğan ve yeniden ölen Ruh Konağı, her doğuşunda bedenini Mühürlerle süsleyen eş, Lort Rhua Yoon Gi'nin en değerlisi; Raeh yeniden doğdu. Funsåesser ve Ruensåesser'in hikayesi. min yoon gi × park ji min.