İyi okumalar 🌙
-
Özleminin ağır bastığı saatlerde önümdeki bardakları ve tavandan sarkan kristallerin yerde oluşturduğu ışık oyunlarını izliyordum,yüzünü görmek istiyordum baktığım yerlerde özlediğim kişinin.Yoongi'den bahsediyordum elbette.
Ortalıkta görünmemişti uzun süredir, Taehyung bir işinin olduğunu söylemişti ve Ohvnë'yi çıkarmamamı tembihlemişti. Bir süredir burada henüz yeni açılmış Sauvage'ın sakin havasında,aklımda bin türlü tilkiyle,tezgahın arkasında dikiliyordum.
Ne yapmam gerektiğine dair düşüncelerimin esiri olmuştum ama yine de bir sonuca varamıyordum. Belkide iş çıkışında gidip odasında beklemeliydim? Buraya geri gelecek miydi? Buradan başka bir yerde kalıyorsa ki mutlaka bir evi olmalıydı, neredeydi?
Yavaş yavaş onun hakkında hiçbir şey bilmediğimin farkına varıyordum. Sahi,hiç tanımıyordım onu,oysa o benim bir çok hayatıma tanıklık etmişti...
"Böyle düşünceli olmanın birisine yakışacağını düşünmezdim."
Yabancı ses tonu tezgahımın önünde çınladığında yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirip karşımda duran ve insan olmadığı kanaatine vardığım adama baktım.
"Ne alırdınız?"
Beyaz gömleğimin açık bıraktığını noktalara bakıp gülümsedi ve yüzünde asılı kalmış gülümsemesinin ardından pişkin bir şekilde fısıldadı."Aslında seni."
Ben de yüzüme yayılan gülümsemeyle ona baktım. En sağlamından bir yumruk atmak istiyordum,gerçekten tüm gücümle ona zarar bile vermeyecek ama benim tüm gücümü tüketecek bir yumruk. Bunun yerine gülümsemeye devam ettim.
"Satılık değilim,eskortlar sağda ve solda olmak üzere iki farklı yerde duruyorlar,istediğinizi seçebilirsiniz."
Adam yanaklarındaki gamzeleriyle bana gülümsemeye devam ederken ki içimde bir gram güven hissi uyandırmamıştı, cebinden bir kağıt parçası çıkarıp tezgahın önüne koydu.
"Bay Min,bunu size gönderdi. "
Dörde katlanmış kağıdı alıp yavaşça açtım. İçinde anlamadığım lisanda bir yazı vardı.
"Xhioa,tyn, chuye.*"
[Aldan,ağla,öl.]
[Svalie lisanı.]."Bu lisanı bilmiyorum,size yardım edemeyeceğim. Şimdi ne alırdınız?"
"Nasıl olur da Raeh,Rhua lisanını bilmez?"
Nasıl bilebilirdim?! Daha geçen gün Rhua diye bir türün var olduğunu öğrenmiştim. Ayrıca o benim Raeh olduğumu da nereden biliyordu?
"Içecek bir şey alır mıydınız?" diye ısrar ettim gözlerinin içine bakarak.
"Hayır." dedi sakince,yanağındaki gamzesini göstererek gülümsedi ve garip bir şekilde geri çekildi. Tezgahın diğer tarafında bu kadar erken pes ettiği için şaşırmış bir halde kalakalmıştım. Parmaklarının ucu hafifçe uyuşmuş gibiydi ama onu soğuk bardakları tutuyor olmama bağlıyordum ve içimden bir ses onun doğruyu söyleyip söylemediğini belki de şuan Yoongi'nin yardımıma ihtiyacı olduğunu söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
R Å E H | m y g × p j m
FanfictionYüzyıllardır doğan ve yeniden ölen Ruh Konağı, her doğuşunda bedenini Mühürlerle süsleyen eş, Lort Rhua Yoon Gi'nin en değerlisi; Raeh yeniden doğdu. Funsåesser ve Ruensåesser'in hikayesi. min yoon gi × park ji min.