Part 2.

2.4K 142 82
                                    

Haimme ruokaa ja istuimme pyöreän pöydän ääreen syömään.
"kauan oot ollu täällä?" Jungkook kysyi.
"vähän yli kaks vuotta" Sanoin.
"ouh...okei" Hän sanoi ja otti ruokaa suuhunsa.

Laitoksessakin on vittumaisia poika porukoita. Ja tässä laitoksessa on pari jätkää jotka mun tekis mieli hakkaa maan tasolle.

"Kato Kim Taehyung" Yoongi sanoi ja käveli pöydän eteen.
"painu vittuun kiitos" Sanoin.
"Voi sua, Kukas toi on" Yoongi kysyi.
"Kuuluuko se sulle?" Kysyin ja nousin ylös tuoliltani Yoongin eteen.
Yoongi tuijotti Jungkookia hetken kunnes Jimin ja Hoseok saapuivat.
"Taas kiusaat tätä" Jimin sanoi ja käveli Yoongin viereen.
"mut kuka toi on?" Jimin kysyi hymyillen. Hän katsoi Jungkookia hymyillen pitkään, oikeastaan tiesin että Jungkookista tulisi heidän kohde.

"jättäkää se rauhaan, mua saatte kiusaa ja paskoo mut älkää Jungkookia" Sanoin.
"Vai että Jungkook" Jimin sanoi virnistäen. "Jungkook mee viemään sun astiat tuun perässä huoneelle." Sanoin.
Jungkook nyökkäsi ujosti ja nousi ylös pöydästä ottaen tarjottimensa.

"mitä helvettiä sä tuijotat?!" Kysyin kun huomasin Jiminin tuijottavan Jungkookin persettä sekä reisiä.
"Hyvä vartalo? Enkö sais tuijottaa" Hän kysyi. "Joo et helvetissä? Jungkook on viistoista" Sanoin ja otin askeleen lähemmäksi Jiminiä. "ootteko huone kavereita?" Hoseok kysyi.
"Joo, ja jos jompi kumpi teistä kattoo vielä Jungkookia nii teille käy huonosti" Sanoin ja lähdin pois.

________

"Keitä ne on?" Jungkook kysyi.
"sillonku tulin tähän laitokseen nii ne alotti sillon kiusaa mua. Mut nyt ne on kai ottanu sut kohteeks" Sanoin.
"miks?? En haluu" Jungkook sanoi ja otti tyynynsä syliinsä.
"No sanon suoraan. Sulla on seksikäs vartalo, sen takia" Sanoin. Jungkook punastui ja meni hiljaiseksi.
"Mutta mä pidän huolen et ne ei tee sulle mitään" Lisäsin hymyillen. "Kiitti..." Hän sanoi ujosti. Istuin tuon viereen sängylle ja olimme hetken hiljaa.
"ootko koskaa seurustellu" Kysyin.
Hän pudisti päätään.
"ootko koskaa suudellut ketään?" Kysyin uudestaan.
"En.." Hän sanoi ujosti. "no sit mun on turha kysyy et ooks koskaa harrastanu seksiä" Sanoin.

Hän punastui entisestään. "no miks punastut? Normaali asia" Sanoin hymyillen. "tiiän, mut nolottaa" Hän sanoi hiljaa. "Kui?" Kysyin.
"noku...kaikki mun koulussa oli menettäny neitsyyden, paitsi minä" Hän sanoi.
"no oot aika nuori. Ja no se riippuu ihan siitä et ooks valmis siihen tän ikäsenä?" Sanoin. Kuulostin vanhukselta.

"Musta...tuntuu et olisin valmis. Mut en oo seurustellu tai sillee.." Hän sanoi hiljaa ja punastui uudestaan. Jotenkin suloista punastua koko ajan.
"Aa, no kyl saat viel jonkun. Mut joo..." Sanoin hieman kiusallisesti. Jungkook nousi ylös sängystään ja käveli kaapilleen.
Katselin kun tuo etsi jotain, katseeni kyllä valui jälleen tuon perseelle. Mikä siinä on?

Jungkook vaikuttaa kypsältä ikäisekseen. Vaikka hieman ujo hän on.
Ihme ettei tuolla ole ollut poikaystävää.

"Mitä etit" Kysyin. "Hupparia" Hän vastasi.
Tuolla oli yllään valkoinen t-paita ja mustat kireät farkut. Katsoin tuon käsivarsia, ja tunsin itseni luukasaksi hänen rinnallaan.
"käytkö salilla vai?" Kysyin.
"öm, joo kävin joskus" Hän sanoi. "Etkö löydä?" Kysyin naurahtaen. "No en.." Hän vastasi laittaen kaappinsa kiinni.

"voit lainaa multa. Mul on miljoona hupparia" Sanoin. Osoitin kaappiani ja Jungkook avasi sen. Jungkookin silmät kirkastuivat nähdessään hyllyllisen erilaisia huppareita.
"Saanko ottaa minkä vaan?!" Hän kysyi.
"siitä vaa" Sanoin.
Hän alkoi tonkia eri huppareitani, käteen hän nappasi mustan, harmaan, ja vaaleanpunaisen hupparin. Kaikki olivat ison näköisiä.

"tota..." Hän sanoi hiljaa.
"no?" Kysyin. "Mä ajattelin sovittaa. Aijotko vaan tuijottaa" Hän kysyi posket punaisina. "aa, no ollaa molemmat jätkiä? Eihä sil mitää väliä oo" Sanoin.
Jungkook nyökkäsi ujosti ja riisui paitansa seksikkäällä tavalla. Katsoin tuon ylävartaloa purren huultani. En tajunnut itse että niin tein mutta ei sille kai voi mitään jos pitää jätkistä.

Hänen vatsalihakset koristivat tuon vatsaa. Katselin hänen vartaloaan lumoutuneena.

Hän laittoi vaaleanpunaisen hupparin päällensä. "Söpö" Sanoin.
"...kiitti" Hän sanoi ujosti punastuen.
Hymähdin ja nousin ylös hänen sängystä. Menin istumaan ikkunalaudalle kännykkäni kanssa. Selailin jotain sovelluksia kunnes tajusin pyytää tuon puhelinnumeroa.

"Saanko sun numeron, jos jotain esim käy?" Kysyin.
"öm juu" Hän vastasi ja kaivoi kännykkänsä repustaan. Tuo käveli viereeni ja alkoi kertoa numeroita.
Hän tuoksui hennolta vaniljalta. Tekisi mieli vain kaapata tuo syliini ja halata häntä.

Kyllä en edes tunne häntä kunnolla? Voi olla että olen jo kusessa tuohon nuoreen poikaan.

"valmis" Hän sanoi. Nyökkäsin ja tallensin tuon numeron kännykkääni nimellä: Jungkook💕

Mitä väliä?

Annoin oman numeronikin Jungkookille.

Jungkook vaikutti tyytyväiseltä huppariin, hän meni makaamaan minun sängylle. "eiks sul oo oma sänky?" Kysyin hymyillen. "on mut se on kova" Hän sanoi. "No mun sänky on jopa leveempi" Sanoin ylpeästi. "Öitä" Tuo sanoi virnistäen. "Hah joo kello on kuus" Sanoin. Nousin ylös ja pomppasin tuon viereen.

"Onks sul ikinä ollu ihastusta" Kysyin.
"joskus tosi nuorena" Hän vastasi.
Nyökkäsin ja katselin kattoa. Laitoin käteni niskani taakse kunnes Jungkook siirtyi lähemmäs minua. Virnistin itsekseni.
"mikä on" Kysyin.
"vaikka ei olla tunnettu kauaa nii tuntuu turvalliselta sun vierellä" Hän sanoi.

Sydämessäni tunsin jotain. Kukaan ei ole ikinä sanonut minulle mitään vastaavaa.

Hymähdin ja oli pakko tehdä jotain. Aloin leikkiä tuon suklaan ruskeilla hiuksilla. Ne oli pehmeät.

"voinko sanoa sua Taeksi" Hän kysyi.
"voit" Vastasin.
"Jos mä saan kutsua Kookieksi" Kysyin hymyillen. Jungkook naurahti ja nyökkäsi vastaukseksi. Hän oli aivan kyljessäni kiinni, hän hengitti kaulalleni ja se sai minut tuntemaan oloni oudoksi.

Love makes Toxicity| vkookWhere stories live. Discover now