Nuo pyörivät päässäni kun yritin miettiä siskoni kohtaloa...
Lipoin huuliani jälleen ja painoin sormeni liipaisimeen. Ammuin.
Luoti osui Eunjinin rintakehään ja tuo kaatui lattialle veren keskelle. "Taehyung" Baekhyun sanoi säikähtäneenä.
"Mennää" Sanoin ja otin aseen mukaani. Astelin ulos talosta ja Baekhyun käveli perässäni. "Etkö tunne mitään??" Tuo kysyi.
"En" Sanoin.
"Se on sun pikkusisko?!" Tuo huudahti.
"Joka yritti tappaa mut kaks kertaa, ja Jungkookin" Sanoin. "Silti" Tuo huokaisi.
"Noin käy niille jotka mokaa" Sanoin.
"Välil mietin et onks sul sydäntä niitä kohtaan jotka tapat" Tuo sanoi. "Sä oot tehny tätä kauemmin ku mä ja oot tappanu enemmän ihmisii" Sanoin.
"Miten ees tiesit et oon tääl?" Kysyin. "Jungkook soitti ja pyys et tuun" Toinen vastasi. "Aha" Huokaisin.
Baekhyun meni autoonsa, minä menin myös omaani ja ajoimme pois Eunjinin osoitteesta.
.
.
.
."No?" Jungkook kysyi astuen eteiseen. "Ammuin" Sanoin ja riisuin kenkäni kävellen Jungkookin ohitse vessaan.
"Sä ammuit sen?!" Tuo kysyi. "Se yritti ampuu mua, mut Baekhyun ehti tönästä mut pois" Sanoin.
"Mi- Mitä sun käsille sit tapahtu??" Tuo kysyi. Laitoin kämmeneni veden alle. "Se yritti puukottaa mua epätoivosesti" Naurahdin."Sattuuks?" Tuo kysyi. Pudisitin päätäni. "No jätittekö sen vaa kuolee sinne?" Tuo kysyi.
"Sen se ansaitsee" Sanoin. Tuo käveli viereeni nostaen käteni pois hanan alta. Otti peilikaapista desinfiointi aineen ja suihkutti sitä vanulapulle. Paineli sillä kämmentäni varovasti putsaten veret.
Katselin nuorempaa kun tuo oli keskittynyt kuivan veren putsaamiseen. "Tae voitaisko muuttaa" Tuo pian kysyi.
Nostin katseeni tuohon.
"Minne" Kysyin. "Jonnekki..kauas. Vaikka ihan eri maahan" Tuo huokaisi. "Jiminin takii vai" Kysyin. Tuo katsoi minuun.
"Senkin"
"Katotaan..en tiiä oonko valmis luopuu Baekhyunista" Sanoin. "En mäkää haluu menettää Yugyeomii, Sehunii, Jonginii tai Bamii. En vaa koe mun oloo tääl turvalliseks tai rauhalliseks" Tuo vastasi tehden pienen huokauksen loppuun. Heitti veriset vanulaput roskiin ja laittoi desinfiointi aineen pois.
Nuorempi otti kaapista vielä ohuen siteen kietoen sen kämmeneni ympärille.
"Kiitos" Sanoin. Tuo hymähti.Nuorempi lähti ulos vessasta ja menin tuon perään. Tuo käveli makuuhuoneeseen sängylle istumaan ja laitoin oven kiinni istuen sitten tuon viereen.
"Lupaan et me mennää jonnekki mis saadaan olla rauhassa" Sanoin ja otin nuoremman käden omaani.
Tuo teki hymyn ja nostin tuon leukaa painaen huuleni toisen omille. Suutelin nuorempaa hellästi kunnes puhelimeni soi.
Huokaisin irtautuen toisen huulista. "Oota hetki" Sanoin ja nousin ylös. Otin puhelimeni laittaen sen korvalleni."Haloo?"
"Taehyung me tarvittas sut mukaan, meil on keikka"
"Nyt? Missä"
"Jossai lähel, aateltii et voisit tulla mukaa nii se menis nopeemmin"
"Uh..no kai mä tuun. Hetki"
.
.
."Jungkook mun pitää mennä tekee keikka mut tuun takas nii pian ku voin" Sanoin.
"..Joo" Toinen vastasi. Tein nuoremmalle hymyn ja lähdin ulos huoneesta."Tuunko omal autol?"
"Me voidaa hakee sut sielt"
"Okei, nähää"
"Nähää"Suljin puhelimen ja laitoin kengät jalkaan. Jungkook käveli luokseni laittaen kädet puuskaan. Nojasi seinää vasten katsoen minua kun puin. "Pärjääks" Tuo kysyi.
"Kui" Kysyin.
"Mietin vaa et sun kämmenet on auki, ja muutenki sun rinta ei oo viel parantunu" Tuo sanoi.
"Oot sulone, mut pärjään älä huoli. Sehun ja Jongin on siel joten mul ei oo hätää" Sanoin tehden hymyn. "Lupaa et tuut kotiin ilman uusia ruhjeita" Nuorempi sanoi.
"Lupaan" Hymähdin. Asetin pusun toisen poskelle ja lähdin sitten.
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]