Pov Taehyung
Jungkook soitti minulle koulustaan ja pyysi hakemaan. Hänellä oli pahoinvointeja ja huimausta joten hain hänet nopeasti kotiin. Kannoin nuoremman huoneeseemme sängylle. Olin käynyt ostamassa huonekaluja ettei talo olisi niin tyhjä. Tahdon että Jungkook tuntee olonsa kotoisaksi täällä.
Menin nuoremman viereen makaamaan, tuo oli selkä minuun päin ja minä tuon selässä kiinni.
"Oot just ollu sairaalassa ja nyt sun olot huononee" Sanoin. Nuorempi huokaisi.
Asetin käteni tuon vyötärölle ja painoin suudelmia tuon kaulalle.
"Kiitti ku tuet..ja oot niin ihana" nuorempi sanoi. Hymähdin ja silitin tämän kylkeä "tottakai". Pian puhelun soi ja otin sen taskustani vastaten siihen."Niin Jimin..."
"Onks Jungkookil kaikki hyvin, se oli aika paskana aijemmin"
"Kaikki on hyvin, sun ei tarvii soitella."
"Välitän Jungkookist kuitenki ja-"
"Mä tuen sitä nyt. Sua ei tarvita"
"Oot Kim itsekäs. Jungkook ei ees pystyny mennä terkkarille yksin. Mä menin sen tueks"
"Oo vaa hiljaa. Jungkookil on kaikki hyvin munkaa"
"Oo ilone et autan Jungkookia vaikka sil on aika paska mies maku"
"Hah turhaa lähtis siin arvostelee. Sähän halusit siitä vaan seksiä"
"Vanha juttu. Kuitenki kysyin vaa Jungkookin vointia, jos sil on nyt kaikki hyvin nii moikka"Lopetin puhelun.
"Mitä Jimin halus?" Jungkook kysyi.
"Kysy sun vointia."
"Ja?" Tuo kysyi.
"Ei mitään, tiiät et mun ja Jiminin välit ei oo parhaat" Sanoin. "Voisitteks teki olla kavereita. Jimin on mulle mukava, mä halusin mennä Jiminin kaa sänkyyn sillon ku olit ulkomailla...mut Jimin esti. Se sano et se on väärin sulle" Tuo sanoi.
"Siis sä halusit senkaa sänkyyn?!" Huudahdin.
"Olin pettyny suhun...ja yksinäinen!" "Mut Jimin esti ja se puhu susta tosi kivasti. Koulussaki Yoongi ja Hoseok sano et ne haluu olla sun kavereita." Tuo sanoi.
"Joo Jimin sano puhelimes sillo kerran jotai... Miks olisin sen kaveri? Sehä oli kusipää" Tuhahdin. "Huom OLI" "Ei oo enää" Jungkook pätesi. "No okei. Sovin senkaa välit myöhemmin. Sä oot nyt tärkein" Sanoin._______
Oli ilta, Jungkook istui keittiössä ruokapöydän ääressä syömässä leipää. Istuin tuon vastapäätä olevalle paikalle. "Onko pahaolo?" Kysyin.
"No ei..varmaan vaa aamuisin" Tuo sanoi.
Nyökkäsin ja nousin ylös. Menin olohuoneeseen sohvalle. Otin kaukosäätimen käteen ja aloin katsoa telkkarista jotain.Eteinen^
Olohuone^
Keittiö^
Makuuhuone^
Katsoin nuorempaa kun tuo söi. Huokaisin hiljaa ja jatkoin telkkarin katsomista. Pian Jungkook nousi ja käveli viereeni istumaan. Vedin tuon lähemmäksi kainalooni, tuo oli niin siro.
"Mitä mä tekisin ilman sua..." Jungkook kuiskasi. "Voi sua.." Hymähdin ja painoin pusun tuon otsalle.
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]