Part 97.

614 59 45
                                    

Taehyung oli alakerrassa. Makasin sängyllä peiton alla ilman vaatteita.
Huokaisten otin kännykkäni yöpöydältä ja soitin Sehunille.

"Jungkook?"
"Halusin vaa puhuu ku Tae lähti muualle nyt"
"Mm..kaikki hyvin?"
"Eh..joo kai"
"Kook? Kerro"
"No..harrastettii seksii. Ei siin mitää en vaa silti tunne oloo paremmaks"
"Voi sua. Onks sul kiire?"
"Ei..mite nii?"
"Haluutko lähtee jonnekki?"
"Sehun onks must vaivaa..?"
"Jungkook, mä ite kysyin"

"No..tuuks tänne"
"Tuun"

Lopetin puhelun ja nousin ylös sängystä. Taehyung käveli huoneeseen vesilasin kanssa. Ojensi sen minulle joten istuin takaisin sänkyyn peittäen peitolla alavartaloni.
"Minne olit menos?" Tuo kysyi.
"Sehuninkaa" Sanoin. "Jaa, ootte yllättävän läheisii senkaa" Tuo sanoi. "No..sille on helppo puhuu"
"Jos haluut puhuu jostain nii tiiät et voit puhuu mulle" Tuo vastasi. "Tiiän" Huokaisin ja join veteni.

"Mut meen nyt, se on varmaa koht tääl" Sanoin. Nousin ylös sängystä ja lähdin vaatehuoneeseen.
Otin sieltä vaatteet jotka puin nopeasti päälleni.

Kun sain vaatteet puettua lähdin ulos vaatehuoneesta alakertaan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kun sain vaatteet puettua lähdin ulos vaatehuoneesta alakertaan. "Kookie" Taehyung sanoi portaikossa. "Mhm?" Vilkaisin tuohon kysyvästi.
"Pitäskö mun olla kateellinen, vihanen, tai huolissaan siitä et hengaat Sehuninkaa mielummin ku mun kans..?" Tuo kysyi. Kävelin tuon luokse ja katsoin toista silmiin. "Ei. Sun ei tarvii. Enkä oo mielummin Sehuninkaa, haluun vaa hengata senkaa ku on puhuttavaa ja sillee" Sanoin.
"Selvä..mee sit" Tuo vastasi kävellen ohitseni alakertaan.
"Mihin..sä meet?" Kysyin. "Jiminin luo"

"Mitä?!" Huudahdin. "Nähää" Tuo sanoi mutta juoksin tuon eteen pysäyttäen hänet. "Mitä vittua Tae?! Et mee sen kusipäänkaa!?" Tuhahdin.
"Se oli vitsi Kookie" Tuo sanoi. "Oliko varmasti??" Kysyin. "Oli, meen Baekhyuninkaa en Jimininkaa" Tuo sanoi. Päästin irti toisesta ja punastuin kiusallisuudesta. "Sori.." Huokaisin. "Sulonen" Tuo hymähti nostaen leukani ylös.
Suuteli minua ja minä häntä.

"Pitää mennä, nähää illal" Sanoin. Tuo nyökkäsi ja lähdin ovesta ulos.
.

.

.

.

"Moi" Sehun hymähti kun istuin autoon tuon viereen. "Moi" Naurahdin. Lähdimme sitten ajelemaan ympäri kaupunkia.

"Mites Taehyung" Tuo kysyi. "Uhm..en tiiä? Mitä tarkotat" Kysyin.
"Tarkotan et tunneks oloo paremmaks" Tuo kysyi. "Aa..joo" Sanoin.  "Varma?"
"Sehun voinko kysyy jotain.." Huokaisin nopeasti. Tuo vilkaisi minuun mutta käänsi katseensa tiehen ettei katseemme kohtaisi.
"Siitä vaan" Tuo vastasi. Huokaisin "Miks..olit niin suojeleva ku se Jiron kaveri otti mun vyötäröstä kiinni" Kysyin.
"Koska se koski suhun? Jos en olis tullu se olis tehny sulle jotain" Tuo sanoi. Huokaisin. "Nojoo..oot vaa ollu lähiaikoin enemmän suojeleva musta" Sanoin.

"Siihen on yks syy, mut en voi kertoo mikä se syy on" Tuo sanoi.
"Hei, nyt mua alko kiinnosta. Kerro" Tuhahdin.
"En voi Jungkook" Tuo naurahti. "Hm..just" Tuhahdin muka vihaisena.
"Näytä sit" Sanoin. Tuo pysäytti auton ja katsoi minua oudoksuvasti. "Jos et voi kertoo nii näytä" Sanoin. "Näytä?" Tuo kysyi. Nyökkäsin.
Katsoimme toisiamme hetken silmiin kunnes vanhempi käänsi katseensa rattiin. "Jungkook, sä pyysit eikö?" Tuo kysyi. Nyökkäsin.
"Pysäytä mut jos tunnet olon epämukavaks"
Nostin kulmaani ja tuo kumartui eteenpäin laittaen kätensä penkilleni ja toisen reidelleni. Painoi huulensa omilleni liikuttamatta niitä. Olin hämmästynyt, enkä vastannut suudelmaan. Tuo irtautui ja teki hymyn.
"Siinä" Tuo sanoi. Räpäytin silmiäni pari kertaa ja tuo käynnisti auton.

꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂

Ajoimme hiljaisuudessa. Leikin sormillani hermostuneena ja vähän väliä katsoin Sehunia peilin kautta. "Oot yllättyny huh?" Tuo kysyi.
"..vähän" Sanoin.
"Tiiän. En mäkää ajatellu et olisin ihastunu mun työkaverin poikaystävään"

"Sehun..mist lähtien?" Kysyin. "Uhm..sillon ku sul oli sun eka keikka. Muistatko? Ku mentii sinne viemää niit rahoja" Tuo sanoi.
"Sillon??" Kysyin. "Jep"
"Siit on kauan.." Huokaisin. "Nii on. Mut, älä anna ton äskesen vaikuttaa meijän väleihein. Suosittelen et jätät kertomatta Taehyungille" Tuo sanoi.
Nyökkäsin.
Jatkoimme ajelua ja pysähdyimme jonnekkin tyhjälle alueelle. Se oli autio, eikä ihmisiä ollut missään.
Olimme ajelleet noin tunnin ja aurinko alkoi laskea. Katsoimme autossa auringonlaskua kunnes Sehun vilkaisi minua. "Onks kylmä?" Tuo kysyi. Pudistin päätäni. "Hyvä, kaikki muuten hyvin?" Tämä kysyi. Hymähdin pienesti "On on"

"Luulin et sul ja Jonginil on juttuu.." Huokaisin.
"Hah..meil oli. Sillonku Baekhyun pyys meitä ekaa kertaa mukaan porukkaan" Tuo sanoi. "Mutta?" Kysyin.
"Me ei seurusteltu ikinä. Se oli vaa sellane..miten sanoisin-" "Seksi suhde?" Kysyin.
"Tavallaan"
"Jaa.." Huokaisin ja laitoin polvet rintaani. Istuimme jälleen hiljaisuudessa. Päässäni pyöri monta eri kysymystä jotka haluisin kysyä itseltäni.
Pidinkö Sehunin suudelmasta, Onko yksi suudelma pettämistä? Korjaan yksi pusu..

"Mietit jotain, et muuten olis noin hiljaa" Tuo sanoi. Huokaisin.
"Haluun et mul ja Tael menis hyvin. Ja nii meil kai meneeki nyt. En haluu mitään siihen sivulle" Sanoin.
"Tiiän, älä must välitä. Oon ilonen et tiiät" Tuo sanoi.
"..Oonko vaan ihme tilassa..vai miks haluun et suutelet mua uudestaan"

"Jungkook...mieti Taehyungia" Tuo sanoi. Huokaisin "Kaikki aina sanoo et, älä seurustele jos et osaa olla pettämättä" "Kuvastaa mua" Huokaisin.
"Voit vaikuttaa siihen, annetaan tän nyt olla. Tiiän ettet haluu särkee Taehyungin sydäntä taas" Tuo vastasi. Nyökkäsin varovasti.

Love makes Toxicity| vkookWhere stories live. Discover now