Part 63.

748 60 14
                                    

1vk myöhemmin....





"Sanoin sulle ettet saa nostaa noin painavia laatikoita" Taehyung sanoi ja otti laatikon Jungkookin käsistä.
"Mut haluun auttaa...iha tylsää vaa istuu ja kattoo ku te viette tavaroita" Jungkook huokaisi kädet puuskassa.
"Sul on edelleen se sydän Jungkook. Anna me hoidetaa tää" Junghyun sanoi ja vei kasan laatikoita ulos talosta. Talo oli melkein jo tyhjä.
Jungkook vain huokaisi ja leikki sormillaan. Taehyung vähän väliä vilkuili Jungkookiin päin miettien missä tuo voisi auttaa.
"Okei Kookie voitko mennä hakee meijän huoneesta mun auton avaimet?" Taehyung kysyi.
"No okei" Jungkook vastasi ja lähti yläkertaan. Taehyung huokaisi ja jatkoi Junghyunin kanssa laatikoiden kantamista.

Jungkook etsi avaimia, eikä löytänyt niitä. Ainoa asia minkä tuo löysi oli Taehyungin puhelin joka oli lattialla. Nuorempi nosti sen ja huomasi siinä monta eri viestiä Yoongilta.
Kaikki liittyivät Jiminiin, joten Jungkook laittoi sen taskuunsa ja etsi ne aivaimet nopeasti.
.
.
.

"Tossa" Jungkook sanoi ja heitti avaimet ja puhelimen poikaystävälleen. "Ollaa nyt valmiita. Eikai sul viel oo jotain tavaroita?" Taehyung kysyi.
"Varmasti pakkasitte jo kaikki" Jungkook vastasi. Taehyung nyökkäsi ja käveli Jungkookin eteen.
"Miks mun poikaystävä on allapäin" Taehyung kysyi ottaen hellästi Jungkookin leuasta kiinni.
"En oo" Jungkook vastasi kääntäen päänsä pois. Taehyung huokaisi ja lähti ulos talosta katsomaan miten Junghyun pärjää.

Jungkook asetti kätensä rinnalleen tunteakseen sydämen sykkeen..tuon silmät kostuivat ja pian kyyneleet putosivat tuon poskille. "Jungkook! Ala tulla" Taehyungin ääni kuului ja tuo astui takaisin sisälle.
"Hei hei hei mikä sul on??" Taehyung juoksi nuoremman luokse.
"...Ikävä vaa Jiminiä" Nuorempi vastasi. Taehyung pyyhki tuon kyyneleet ja asetti pusun tuon poskelle. "Se on okei. Mennään nyt" Taehyung sanoi.
Jungkook nyökkäsi ja he lähtivät ulos talosta lukiten oven perässään.
"Kaikki hyvin?" Junghyun kysyi katsoen pikkuveljeään. Jungkook vain nyökkäsi ja meni sisään autoon. Taehyung meni ajajan paikalle ja Junghyun Taehyungin viereen.
"Laita turvavyö" Junghyun sanoi Jungkookille. Jungkook sitten laittoi sen ja katsoi ikkunasta ulos.
"Sit mentii" Taehyung huikkasi ja he lähtivät liikkeelle.

_______

Jungkook ei pystynyt ajatella muuta kuin Jiminiä. Tuolla oli häntä niin kova ikävä ettei sanat riittäneet kertomaan sitä.
Junghyun katsoi veljeään peilin kautta. Jungkook nojasi kämmeneensä katsoen ikkunasta ulos. Hän itki.
Junghyun vilkaisi Taehyungiin ja Taehyung vain hymähti tarkoittaen että antaa pojan itkeä jos siltä tuntuu.
Junghyun sitten lopetti veljestään huolehtimisen ja keskittyi omiin asioihinsa.

"Jungkook se talo on tosi kiva, tiiän et tuut tykkää siitä ja meil on takapiha" Taehyung sanoi.
Jungkook ei vastannut. "Aattelin, jos haluut nii voidaa hankkii joku lemmikki nii et olis ain yksin?" Taehyung ehdotti.
"Kiva" Jungkook vastasi hiljaa.
"Eikai sua satu rintaan" Taehyung kysyi. Nuorempi pudisti päätään. "Hyvä" Vanhempi hymähti ja jatkoi ajamista.
.
.
.
.
.
.

Koko matkan Jungkook oli pysynyt aivan hiljaa. Vaikka Taehyung yritti piristää tuota laittamalla nuoremman lempi biisejä radiosta.
"Pysähdyttäiskö? Ehkä olis hyvä haukkaa raitista ilmaa" Junghyun ehdotti. Taehyung nyökkäsi ja käänsi auton tien reunaan pysähtyen siihen.
"Jungkook jutellaan hetki" Taehyung sanoi astuen ulos autosta. Käveli Jungkookin ovelle ja avasi sen. Nuorempi huokaisi ja otti tuvavyön pois astuen ulos.
He kävelivät vähän kauemmaksi autosta ja Taehyung otti nuoremman kädet omiinsa.
"Tiiän et sul on Jiminiä ikävä. Nii mullaki, ja Yoongilla sekä Hoseokilla. Mut..me ei voida tehä sille nyt mitään. Jimin on osa sua nyt, ja se on aina sun kanssa" Taehyung sanoi rauhallisesti.
"En kestä nähä sua surullisena kulta" Taehyung lisäsi ja nosti Jungkookin katseen itseensä.
"On okei ikävöidä, ja itkeminen helpottaa. Mut sitä ei kannata tehdä loputtomiin ku ei se tuo Jiminiä takaisin".
Jungkook nyyhkäisi ja halasi vanhempaa tiukasti. Taehyung silitti nuoremman hiuksia rauhalliseen tahtiin ja antoi pojan hetken rauhoittua halissa.

"Kiitti" Jungkook sanoi hiljaa. "Tottakai" Taehyung hymähti ja irtautui halista nähdäkseen nuoremman kasvot. "Mennäänkö?" Taehyung kysyi. Jungkook nyökkäsi ja he menivät takaisin autoon. Vähän matkan päässä oli pieni kauppa josta Junghyun tuli juuri. Istui takaisin paikalleen ja ojensi Jungkookille limsan. "Parempi olo?" Junghyun kysyi. Jungkook nyökkäsi ja laittoi turvavyönsä kiinni.
Taehyung hymähti ja matka jatkui.

__________


Hetki oli vielä matkaa uudelle asunnolle. Taivaalla säteili tähdet joita Jungkook katseli.
"Kohta ollaan perillä" Taehyung sanoi. "Vihdoin" Jungkook huokaisi.
Vielä pari kymmentä minuuttia ja he olisivat perillä. Oli sen verran myöhä niin Junghyun jäi heille yöksi ja vasta huomenna alkaisi tavaroiden järjestely ja talon siivoaminen.
.
.
.
.

Jungkook astui ulos autosta ja oli juoksemassa uuden talon pihaan. "Älä juokse liikaa ettei sydämelle käy mitään!" Taehyung huudahti. Jungkook vain huudahti että joo joo ja lähti uuden talon pihaan.
Taehyung ja Junghyun sitten ottivat tavaroita ja veivät niitä asuntoon sisään. Laittoivat valot päälle ja Jungkook juoksi liukuovesta olohuoneeseen. Liukuovi oli olohuoneessa ja siitä pääsi suoraan takapihalle.
Jungkook ihaili asunnon kokoa ja juoksi yläkertaan joka oli upean näköinen.
"Jungkook laitetaan patjat tänne alakertaan alas tulla" Junghyun huudahti. Jungkook kipitti alakertaan ja otti oman patjansa ja levitti sen Taehyungin patjan viereen.
"Haen jotain syötävää" Junghyun hymähti ja lähti hakemaan autosta eväitä jotka hän osti heitä varten.

"Pidätkö?" Taehyung kysyi. "Jooo" Jungkook hymähti ja meni istumaan vanhemman jalkojen väliin. "Olitko tosissas sen lemmikki asian kaa" Jungkook kysyi.
"Joo, jos haluut?" Taehyung hymähti. Jungkook päästi suloisen tirskahduksen ja käpertyi Taehyungin lämpimään haliin.

Love makes Toxicity| vkookWhere stories live. Discover now