Taehyung pov.
Ajoin rauhallista tahtia tyhjällä alueella. Muita autoja ei ollut paljoa eikä rakennuksia juuri ollenkaan.
Pian puhelimeeni tuli viesti Jungkookilta joten pysäytin auton tien reunaan.Jungkook
Meijät laitettiin hakuun, etsinnät alotettii tänää ja poliisit ettii
meit nyt ulkomailta.Taehyung
Entä Yugyeom? Saiks se lähtee?Jungkook
Joo, onks sul kaikki hyvin??Taehyung
älä must huolehi, pärjäänJungkook
tiiän..mut huolettaa vaaTaehyung
Ei hätää
Hoidan asunto kaupat nyt ja nähää sit
siel. Okei?Jungkook
Joo..Laitoin kännykän taskuuni ja käynnistin auton.
Hermoilin.
En tiedä miksi, naputin sormeani rattia vasten ja katselin ympärilleni hermostuneena.
Vilkaisin asettani viereisellä penkillä ja sitten tiehen. Hitto. Unohin lääkkeet vanhalle kämpille.Hermostuneena laitoin Jungkookille pikaisen viestin.
Taehyung
Jungkook mul kestää hetki.
Oot Junghyuninkaa siihen asti et tuun sinne,
käyn hakee vanhalt kämpält yhen jutun jonka unohin.
Tuun sit sinneJungkook
Mikä on nii tärkee?Taehyung
Yks juttu vaa
Pitää mennäLaitoin kännykkäni pois ja vaihdoin suuntaa.
________
Hermoilin koko matkan. Hiki valui ja kädet alkoi täristä. Lääkkeet oli pakko saada nopeasti. Nielaisin ja otin aseen käteeni heittäen sen takapenkille etten voisi koskea siihen.
Hengitin syvään ja yritin rauhoitella itseäni.Puhelin soi ja pelästyin ihan helvetisti.
Otin puhelimeni ja vastasin siihen.
Baekhyun- Mis meet?
Taehyung- ...kui
Baekhyun- kyselen vaa, miten voit? Ja jungkook?
Taehyung- mul...on ny vähä kiire
Baekhyun- Ootas hetki. Kuulostat hermostuneelt? Tae kerro?
Taehyung- Vittu. Oon autol liikentees ja ollaa taas muuttamas Jungkookinkaa. Unohin..lääkkeet vanhalle kämpille ja sinne on viel matkaa. Tuntuu et räjähän, kädet hikoilee ja tärisee.
Baekhyun- Vittu sunkaa..?? Miten voit unohtaa ne?? Eikai sul oo mitää aset siel!?
Taehyung- ..on mut laitoin sen pois itteni takii älä huolehi
Baekhyun- hyvä..koita hakee ne nopee ok? Soita ku oot saanu ne
Taehyung- jooLopetin puhelun ja jatkoin matkaa.
꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂
Olin pian vanhan taloni pihassa. Katsoin pihaan ja huomasin siellä poliiseja.
Pysäytin auton nopeasti ja menin eri reittiä talon taakse. Vittu. Joudun ampua ne kaikki.
Käteni tärisivät ja pysäytin auton hiekkatielle. Otin aseen takapenkiltä ja juoksin pihaan talon taakse. Olin valmiina. Pidin asetta rintani kohdalla ja katsoin nurkan takaa ettei poliisit ole takapihalla.
Menin talon takapihaan ja avasin lasisen liukuoven.
Menin taloon sisään ja juoksin yläkertaan.Nopeasti otin lääkkeet yöpöytäni laatikosta.
Poliisit ei saa nähä mua...muuten he tietäisivät että emme ole ulkomailla.
Lähdin takaisin alakertaan ja menin takapihaan. Poliisit oli varmaan tutkineet talon ennen kuin tulin tänne."Kuka siellä?" Poliisin ääni kuului. Käännyin nurkan taakse ja pysyin hiljaa.
"Et voi piilotella. Tule esiin" Poliisi sanoi.
Naurahdin. Oireet alkoi pahentua joten oli pakko tehdä jotain. Laitoin aurinkolasit nopeasti päälleni.
Kuulin askelien tulevan lähemmäksi koko ajan. Ammuin kaksi poliisia ja kaksi muuta alkoivat ampua minua kohti.
"Pudota ase!" Poliisi huusi ja juoksi perääni.
"Pysähdy!"
Juoksin autooni ja käynnistin sen nopeasti. Lähdin täyttä vauhtia pois pihasta.
Poliisit lähtivät perääni valot vilkkuen..Tottakai........
Yritin harhauttaa heitä mutta he olivat edelleen perässäni.
Käännyin autollani pitkälle hiekkatielle ja ajoin sitä pitkin hetken matkaa. Poliisit eivät pysähtyneet.
Jatkoin ajamista miettien mihin pääsisin harhauttamaan heitä. Ajoin hiekkatietä pitkin niin kauan kunnes alkoi näkyä autotietä.
Tein käännöksen autotielle ja U-käännöksen poliisien ohi...mutta vilkaisin ikkunasta poliisien auton suntaan, ja toinen poliiseista osoitti asettaan ja laukaisi.Kaikki pysähtyi sillä sekunnilla. Poliisi ampui ikkunaani, pääsin karkuun, mutta luoti osui.
Laitoin käteni rintani kohdalle ja ajoin vielä hetken matkaa ettei poliisit varmasti tule perääni enää. Käännyin tien reunaan ja katsoin alas. Verta. Hitto.
Nielaisin ja otin taskustani lääkkeeni. Nielaisin ne kurkustani alas ja otin puhelimeni esiin.
Kädet täristen soitin Jungkookille.Jungkook- Tae, mis oot nyt??
Taehyung- Poliisit oli mun peräs..ne ampu mua tulkaa tänne ********
Jungkook- MITÄ, ne ampu sua?! Me tullaan heti! Kiltti koita kestää!
Puhelu päättyi ja nojasin päätäni selkänojaan.
Hengitin suu auki ja pidin silmiäni kiinni. Tunsin kuinka hiki valui otsaltani, käteni tärisivät edelleen. Piti soittaa Baekhyunille, mutta en kykene nyt.
Yritin estää veren vuodon mutta turhaan.
Kaikki oli pian ihan veressä ja näköni alkoi sumentua.
Voi vittu...
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]