Part 53.

826 64 9
                                    

Kun muut olivat lähteneet, niin menin yläkertaan makuuhuoneeseen missä Taehyung varmaan olikin.
"No kui oot noin vihanen?" Kysyin ja nojasin ovenpieleen.
"Jos mä kysyn sulta onks kaikki ok nii tiuskit mulle. Mutta jos Jongin kysyy nii joo on on tottakai. Mä oon sun poikaystävä ja olin huolissani susta sit sä vaa käsket mun rauhottuu" Tuo ärähti.
"No anteeks" Sanoin pyöräyttäen silmiäni.
"Et tarkottanu" Tuo vastasi. "Noku ei sun aina tarvii huolehtii musta.." Huokaisin.
"Okei, anna mä muistutan mitä kaikkee sulle on käyny ku en oo huolehtinu susta. Ekaks sua ahdisteltiin kaikkialla, tokaks sut hakattiin kadulla, ja vikaks sua ammuttiin kadulla" Tuo vastasi.
"Joo ja oon oppinu aika paljon. Hei hakkasin ison porukan tänää yksin ja osasin käyttää asetta" Sanoin.
"Voi että ku oon ylpee...Mä en halua että oot noissa jutuissa mukana" Tuo huudahti.
"Ne haukku mua sun hoidoks! Jonka jätät sit ku oot saanu must mitä haluut. En halunnu kuunnella niitä" Sanoin kovemmin.
"Ne sano mitä??" Tuo kysyi. Käveli eteeni ja katsoi minua silmiin.
"Että oon sun hoito jonka jätät" Sanoin uudelleen.
"Mitä helvettiä. Tiiät et se ei oo totta" Tuo vastasi. Nyökkäsin. "Sattuuks sua poskeen?" Vanhempi kysyi ja asetti peukalonsa haavalle.
"Vähän.." Huokaisin.
"Mee suihkuun, ja sit jutellaa lisää okei?" Tuo kysyi rauhallisesti. Tein hymyn ja lähdin alakertaan suihkuun.

.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.

Suihkun jälkeen menin makuuhuoneeseen kylpytakki ylläni.
"Eli..mistä puhutaan" Kysyin istuen sängylle vanhemman viereen.
"Aijotko jatkaa Baekhyun joukois..?" Tuo kysyi.
"No...en tiiä. Sehun ampu sen kiristäjän, nii en tiiä tuleeks niit lisää meijän perään" Sanoin.
"Tiiät etten haluu et meet sinne" Tuo sanoi. "Joo.." Huokaisin.

"Jos sä meet nii mäki tuun" Tuo sanoi.
"E-et sä voi?! Nehä innostuis vaa enemmä jos tietäis et oot viel Baekhyuninkaa kuviois" Sanoin.
"Antaa innostuu. En kestä sitä ajatusta et sua voidaan ampua tai puukottaa siellä." Tuo sanoi ja laittoi kätensä reidelleni.
"No..mitä jos ne satuttaa sua" Kysyin hiljaa.
"Hei, Oon ollu nii monis rikoksis mukan et tollaset pikku kiristäjät ei vaikeit hoidella" Tuo sanoi.
Huokaisin vain vastaukseksi.
"Kookie, oot viel teini. Joten se olis liian vaarallista sulle olla yksin siellä" Tuo sanoi.
"No okei...Puhu Baekin kaa" Sanoin ja nousin ylös sängystä. Vanhempi veti minua ranteestani istumaan syliinsä. "Kuuntele, tää mun höösääminen on vaa huolenpitoa" Tuo sanoi. Nyökkäsin nopeasti. Yritin katsoa vanhempaa silmiin mutta katseeni keskittyi tuon kuiviin huuliin. Painoin huuleni tuon omilleni ja tuo suuteli hellästi takaisin. Suutelimme siinä, minä Taehyungin sylissä jonkin aikaa. Taehyung avasi kylpytakkini vyön ja laittoi kätensä paljaalle vyötärölleni.
Vanhemman kosketus sai minut unohtamaan kaiken muun. Kylmätväreet menivät kehoani pitkin.
Taehyung irtautui suudelmasta ja katsoi minua silmiin. Tuijotin tuon kasvoja, hän oli niin upea. Taehyung laskeutui tasolleni ja alkoi tehdä fritsuja ensin kaulaani, sitten laskeutui tekemään niitä reisiini. "Mmh.." Taehyung oli täydellinen, ja osasi tehdä kaiken mistä tykkäsin täydellisesti..

Miten aina kun "Keskustelemme" se päätyy tähän. Taehyung minun haaravälissä sängyllä.
Toisaalta ei mulla mitään valittamista ole.

Tuo nousi suutelemaan minua, kunnes ovikello soi.
Taehyung huokaisi ärsyyntyneesti ja nousi päältäni. Laitoin kylpytakkn vyön kiinni ja jäin makuuhuoneeseen odottamaan.

Taehyung pov

Kävelin avaamaan ovea enkä todellakaan olettanut Yugyeomin seisovan siinä.
"O-onks Jungkook?!" Tuo kysyi hengästyneesti. "Juoksiksä tänne asti? On se tuol makkaris" sanoin hämmästyneesti. Tuo astui sisään ottaen kengät pois.
"Oota, Jungkook pukee siel. Mitä on käyny?" Kysyin ottaen Yugyeomin käsivarresta kiinni.
"Joku joukko ettii Jungkookia ja sua" Tuo sanoi.
Ei helvetti.
Juoksin Jungkookin luokse. Tuo oli ehtinyt pukea päälleen. "Jungkook me lähetään nyt" Sanoin ja vedin tuon mukaani.
"S-siis mistä sä puhut??" Jungkook kysyi ja kun huomasi Yugyeomin hän hämmästyi.
"Jotkut joukot etti sua! Ne kyseli missä on Jeon Jungkook ja Kim Taehyung" Yugyeom sanoi.
"Ei vittu! Ne on ne tyypit!" Jungkook huudahti. "Tän takii kielsin sua! Soitan Baekhyunille" Sanoin nopeasti ja otin kännykkäni taskustani.

"Ne joukot ettii mua ja Jungkookia, tulkaa tänne nopee!"
"Siis ne samat??"
"Just ne. Että kiitti ku otit Jungkookin mukaan"
"Turhaa syytät mua" "Me tullaa"

Lopetin puhelun ja kävin hakemassa yläkerrasta lipastosta pistoolin ja ammuksia.
Menin takaisin alakertaan ja laitoin nahkatakkini ylleni. "Jungkook hae sun nahkatakki" Sanoin. Tuo nyökkäsi ja lähti hakemaan sen.
"Siis mistä tiiät et ne etti meitä??" Kysyin. "Ootin Bamia et se tulee Korean tunnilta pois, ja ne oli meijän koulussa ettimässä. Sit ne puhu itekseen susta" "Sit ne kysy eri oppilailta et tietääks ne Jungkookist mitään" Yugyeom selitti. "Vittu" Tuhahdin.
Jungkook tuli alakertaan nahkatakki yllään.
"Venataa Baekhyunii, sit lähetää" Sanoin.

꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂

Huoh tää karanteeni alkaa vituttaa. Varsinki kosk ei oo aikaa kirjottaa tätä😪
Mut IDC kirjotan mielummin ku teen koulu juttui;3

KIITOS MUUTES 20K 😭

Love makes Toxicity| vkookWhere stories live. Discover now