_____________Pov Jungkook
Katsoimme Taehyungin kanssa telkkarista jotain random sarjaa. Olin käpertynyt tuon kainaloon ja vanhempi piti kättään ympärilläni.
Makasin siinä miettien kaikenlaista.
"Mitä mietit muru" Vanhempi kysyi.
"En mitää ihmeellistä.." Sanoin.
"Voit kertoo jos haluut" Tuo sanoi ja sulki television. "Ei tärkeetä" Sanoin ja nousin ylös sohvalta.
"Kookie?" Tuo sanoi kysyvästi. "Meen suihkuun.." Sanoin ja kävelin vessaan.Laitoin oven kiinni ja huokaisin. Riisuin paitani ja katsoin jälkiä vyötärössäni.
Huokaisin ja avasin suihkun. Riisuin loputkin vaatteeni ja menin lämpimän veden alle.
Kastelin hiukseni heilauttaen ne pois naamaltani. Vesi valui reisiäni pitkin jolloin huomasin useamman fritsun sisäreisissäni.
Hymähdin ja pian oveen koputettiin.
"No?" Kysyin. Taehyung astui sisään vessaan.
"Sun puhelin soi" Tuo sanoi pitäen puhelintani kädessään. "Kuka?" Kysyin.
"Yugyeom" Tuo sanoi. Huomasin että tuo yritti parhaansa katsoa kasvojani eikä vartaloani. Tuo epäonnistui.
"Laita se puhelin pois" Sanoin. Tuo katsoi minua hämmästyneenä mutta laski soivan puhelimeni lavuaarin luokse.
Otin tuon paidan reunasta kiinni ja vedin tuon suihkun alle.
"Jungkook?" Tuo kysyi. "Oo hiljaa" Sanoin ja painoin huuleni tuon omille.
Tuo hitaasti laittoi kätensä vyötärölleni, ja tuon toinen käsi laskeutui perseelleni.
Irtauduin suudelmasta ja katsoin toista silmiin.
Vilkaisin tuon housuja, virnistin kun huomasin tuon olevan kovana.
Vedin tuon paidan pois ja avasin tuon vyön laskien tuon farkut.Käänsin tuon seinää vasten ja menin polvilleni.
"J-jungkook..." Tuo huokaisi. Virnistin."A-ahh...Kookie"
Hetken kuluttua nousin ylös ja painoin huuleni tuon omille. Tuo suuteli minua intohimoisesti kunnes käänsi minut seinää vasen niin että selkäni oli tuohon päin.
Purin huultani ja tuo suuteli kaulaani jättäen punaisia jälkiä sinne tänne.
.
.
.
.Laitoin kylpytakin päälleni ja otin kännykkäni esiin. Piti soittaa Yugyeomille takaisin.
Jungkook- Haloo?
Yugyeom- Ugh säikähin ku et vastannu, ootko kunnos??
Jungkook- Oon oon, elämäni kunnossa
Yugyeom- Jaaa mitäs mitäs
Jungkook- haha no ei puhuta siitä, mentäskö joku toinen päivä ulos?
Yugyeom- Juu käy, seuraavan kerran ku nään Jiron koulus nii potkasen sitä ja lujaa
Jungkook- En usko et sun tarvii, Sehun, Jongin ja Tae hoiteli sen jo
Yugyeom- Oikeest?? Wow oot onnekas et sul on kunno hEnkivaRtijat
Jungkook- hahah älä jaksa, mut pitää lopettaa nähää!
Yugyeom- Nähää!Lopetin puhelun ja Taehyung otti vyötäröstäni kiinni kääntäen minut ympäri että voin katsoa tuota silmiin.
"No?" Kysyin hymyillen. "Ei mitää, tykkään vaa katella sua" Tuo hymähti. Punastuin ja vedin tuon lähemmäs. Vanhempi nosti minut vessan tasolle ja tuli jalkojeni väliin.
Laitoin käteni tuon niskan taakse ja tuo suuteli minua. Virnistin suudelmaa vasten ja suutelin takaisin rajummin.
Laitoin toisen käteni tuon kylpytakin sisään ja silitin tuon rintakehää.
Olimme suudelmassa kauan, en tiedä tarkalleen kuinka kauan mutta kauan. Enkä valita, rakastin sitä tunnetta kun suutelin vanhempaa.Pian irtauduin ja katsoin toista silmiin. Tuo teki hymyn ja asetti kätensä poskelleni. "Rakastan sua"
Punastuin..."Mäki sua.."
Uus kirja tulossa:3 Ja se on Vmin jeheh
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]