Part 78.

664 58 61
                                    

Enjoy!

Jungkook pov.

Heräsin aamulla yksin sängystä joten Taehyung oli jo hereillä. Nousin väsyneenä ylös sängystä ja lähdin vessaan.
Pesin kasvoni viileällä vedellä ja kuivasin ne.
Pian muistin mitä viimeyönä tapahtui ja vilkaisin sormusta sormessani. Tein hymyn ja lähdin ulos vessasta alakertaan.

"Huomenta..?" Sanoin kun huomasin Taehyungin ja Eunjinin keittiössä.
"Huomenta" Taehyung hymähti ja käveli luokseni antaen pusun otsalleni.
"Pyysin Eunjinin tuomaan mun auton, ja samalla voisitte jutellakki jota" Taehyung hymähti. Tein väkisin pienen hymyn ja menin istumaan pöytään.

"Käyn yläkerrassa, jutelkaa vaa" Taehyung virnisti ja lähti ylös.
"Oot siis mun ikänen?" Eunjin kysyi.
"Näköjää" Sanoin.
"Taehyung on kertonu kaikkee mitä teille on tapahtunu. Jos olisin ollu sä nii en olis pystyny jatkaa elämää sillee" Tuo hymähti.
"Heh..no Taehyungin takii yritän jaksaa vaik en aina jaksaiskaa" Sanoin.
"Taehyung vaikutti aikasemmin aamulla vähän alakuloselta. Tiiätkö mist se vois johtuu?" Tuo kysyi ja istui alas eteeni.
"En oo varma..voi olla et se suree yhen ystävän perään" Sanoin. "Kenen?" Tuo kysyi.
"Yks Jimin. Se anto oman sydämen mulle ku olin kuolemassa luodin aiheuttamaan tulehdukseen" Sanoin.
"Oh..siinä vasta ystävä. Kaipaatko sitä?" Tuo kysyi. Nyökkäsin.
"No mut ei surullisia aiheita. Te menitte kihloihin vai?" Tuo kysyi tehden hymyn.
Nostin käteni ja tuo katsoi sormusta lumoutuneena.
"Onneks olkoon" Tuo hymähti ujosti. "Kiitti.." Hymähdin ja pian Taehyung tuli takaisin.
"Pitäskö soittaa Baekhyunille" Kysyin.
"Aa joo totta" Taehyung sanoi ja kaivoi puhelimensa esiin. Itse päätin soittaa Yugyeomille ja kertoa uutiset.

"Yugyeom! Arvaappas mitä"
"Wow no mitä?"
"Mä ja Taehyung mentii kihloihin"
"Omg"
"Oikeesti"
"Siis kihloihin?? Wow omg" "Onneks olkoo!!"
"Hah kiitti. Onks Bam siel?"
"Joo ootas"

"Haloo?"
"Bam mä ja Tae mentii kihloihin"
"Omg oikeesti??? iiii ihanaa! onneks olkoo"
"Kiitoss"
"Mitä kuuluu?"
"Iha hyvää. Muutettii just ja tää talo on niin upee. Laitan kuvii myöhemmin, tää on kattohuoneisto"
"Wow. Se pitää kyl nähä!" "No mut hei mun ja Yugyeomin tunti alkaa! Nähää"
"Nähää!"

Lopetin puhelun ja Taehyung istui viereeni.
"Mitä Baekhyun sano?" Kysyin.
"Onnitteli. Samoin Jongin ja Sehun" tuo vastasi.
Nyökkäsin.
"Ootko kuullu Yoongist mitää?" Tuo kysyi.
"En?" Sanoin. "Hitto..se on varmaa vielki pois tolaltaa" Taehyung huokaisi.
"Kuka on Yoongi?" Eunjin kysyi.
"Se joka anto sydämensä Jungkookille eli Jimin, nii Yoongi oli Jiminin läheinen ystävä"  Taehyung vastasi.
"Aijaa.." Eunjin vastasi ja hetkellinen hiljaisuus valtasi talon.

"No..mä ehk lähen. Mul on vähä omii juttui hoidettavana" Eunjin sanoi nousten ylös pöydästä.
"Aa joo. Kiitti ku toit mun auton" Taehyung sanoi ja nousi ylös halaamaan siskoaan.
"Ei mitää. Oli kiva tavata Jungkook. Nähää" Eunjin hymähti ja hymähdin takaisin. Tuo lähti ja jäin istumaan hiljaa pöydän ääreen.

"Mikä on?" Taehyung kysyi.
"Ei mikää" Huokaisin. "Kerro ny" Tuo sanoi istuen viereeni.
"No aloin vaa miettii Jiminii.." Huokaisin.
Tuo oli hetken hiljaa.
"Mulki on sitä ikävä..mut sille ei ny voi mitää"
"Aloin miettii et miks Jimin olis kirjottanu ne sairaalan paperit ite..eiks sydämii anneta vaa kuolleilta ruumiilta" Kysyin.
"Mitä tarkotat?" Tuo kysyi.
"Noku eihän ne hoitajat voinu tappaa Jiminii ja ottaa silt sydäntä. Enkä usko et Jimin olis tappanu itteään. Jos joltai potilaalta pitää vaihtaa sydän nii se sydän on jonku kuolleen ihmisen ei hengissä olevan" Sanoin.

"Luuletko et Jimin väärens ne paperit?" Tuo kysyi. Nyökkäsin.
"Entä se kirje jonka se kirjotti mulle. Sen käsi ala näytti ihan samalta niissä sairaala papereissa" Tuo sanoi.
"Mitä jos Jimin väärens paperit, ja lähti maasta? Tai lähti vaa jonnekki" Sanoin.
"Jungkook tiiän et sul on ikävä sitä mut en usko et Jimin on elossa" Taehyung huokaisi.
"Ei sun tarvii uskoo. Mä uskon ja aijon ottaa siit selvää" Sanoin ja nousin ylös. Lähdin yläkertaan ja naputtelin Jiminin numeron kännykkääni laittaen tuolle viestin.

Moi..
Tosi outoo kirjottaa viesti tähän numeroon ku oot kuollu.
Taehyung uskoo et oot kuollu, mut mä uskon et oot elossa. Väärensit ne paperit eikö? Mul ei oo sun sydäntä Jimin eihän.
Jos lavastit sen niiku Baekhyun, nii toivon et voisit antaa jonku vihjeen et ootko elossa vai et.
- Jungkook

Huokaisin ja tein pienen naurun koska oikeasti kirjoitin viestin tuolle. Jimin on ehkä kuollut...tai ehkä ei..otan selvää.

Minuutteja kului ja odottelin vastausta. Katsahdin puhelimeeni ja sydämeni pysähtyi.

Moi..
Tosi outoo kirjottaa viesti tähän numeroon ku oot kuollu.
Taehyung uskoo et oot kuollu, mut mä uskon et oot elossa. Väärensit ne paperit eikö? Mul ei oo sun sydäntä Jimin eihän.
Jos lavastit sen niiku Baekhyun, nii toivon et voisit antaa jonku vihjeen et ootko elossa vai et.
- Jungkook

luettu klo 9.15

"Taehyung!" Huudahdin. Tuo tuli luokseni ja katsoi minuun oudoksuvasti.
"Mitä??" Tuo kysyi.
"Kato!" Näytin puhelintani vanhemmalle ja tuon suu aukesi.
"Se ei oo välttämättä Jimin" Tuo sanoi.
"No kukas sitte??" Kysyin.
"No..jos jollai sen kaveril on sen puhelin" Tuo sanoi.
"Ugh Tae ei. Se on Jimin mä tiiän" Sanoin.

Taehyung huokaisi ja istui sängylle. Tuijotin puhelintani silmät avonaisina. Kumpa hän kirjoittaisikin jotain..
Taehyung otti oman puhelimensa esiin ja meni Jiminin numeroon. Kirjoitti viestin jota minä en saisi nähdä..

Taehyung pov.

Luit Jungkookin viestin joten toivon et luet myös tän.
Taehyung täs ja haluun sanoo pari asiaa.
Jos oot elossa nii toivon et voisit jotenki näyttää sen. Meil on ikävä sua ja lähettii karkuun poliiseja joten muutettii eri puolelle Koreaa. Jos kertoisit mis oot nii voisit tulla tänne asuu eikä sun tarvis olla siel paskases laitokses. Yoongi on iha masentunu ja Hoseok kans.
Tosi outoo kirjottaa tähän koska en ees tiiä ootko se sä joka näit lukee. Toivottavasti.
Mua ammuttiin pari päivää sit, tarttisin sua tueks.
Meil oli ylämäkiin ja alamäkii joista haluisin viel puhuu sunkaa. En vaa ehtiny...
Kiltti jos oot elossa nii näytä se..

"En tiiä mitä mä enää teen mun elämäl. Oikeesti kirjotan viestiä kuolleelle Jiminille" Naurahdin.
"Jos se on kuollu.." Jungkook korjasi.
Huokaisin ja nousin ylös lähtien vessaan.

Pian sain ilmoituksen ja sydämeni pysähtyi.
Viesti..

Painoin sitä ja en voinut uskoa silmiäni.

Luit Jungkookin viestin joten toivon et luet myös tän.
Taehyung täs ja haluun sanoo pari asiaa.
Jos oot elossa nii toivon et voisit jotenki näyttää sen. Meil on ikävä sua ja lähettii karkuun poliiseja joten muutettii eri puolelle Koreaa. Jos kertoisit mis oot nii voisit tulla tänne asuu eikä sun tarvis olla siel paskases laitokses. Yoongi on iha masentunu ja Hoseok kans.
Tosi outoo kirjottaa tähän koska en ees tiiä ootko se sä joka näit lukee. Toivottavasti.
Mua ammuttiin pari päivää sit, tarttisin sua tueks.
Meil oli ylämäkii ja alamäkii joista haluisin viel puhuu sunkaa. En vaa ehtiny...
Kiltti jos oot elossa nii näytä se..

Luettu klo 9.25

Soitan sulle sit ku ehin.
T. Jimin

Love makes Toxicity| vkookWhere stories live. Discover now