«Illalla»
"Mitäs sä tääl teet?" Jiminin ääni kuului selkäni takaa. Käännyin ympäri ja katsoin vanhempaa silmiin.
"Uhm...Taehyung toi mut" Sanoin.
"Ahaa eli se vihaa sua oikeesti noin paljo?" Tuo virnisti.
"Ei vaan me sovittiin meidän välit, mut se...lähtee maasta" Huokaisin.
"Mitä?" Tuo kysyi hymyillen. "Kuulit" Sanoin.
"Nii mut miks? Erositteko" Tuo kysyi.
"Ollaa me yhessä, mut se ampu poliiseja ja lähti pakoon..ja pakotti mut tänne" Sanoin.
"Jaahas. Oon aina tienny et Kim on rikolline mut poliisin ampumisest en olis uskonu" Tuo sanoi.
"Ja seki on mun syy..ampu ne mun takii" Huokaisin. "Noh, pää asia et sulle ei käyny mitää eikö?" "Mites miks et soittanu mulle" Tuo kysyi. Huokaisin ja lähdimme huoneelleni."Miks olisin soittanu, oletin et haluut must vaa seksii"
"Kuule, jos haluisin sust vaan seksiä nii en olis ottanu sun tekosia ittelleni. Tajuuks et kytät tuli tänne ja joudun maksaa sen ikkunan" Tuo sanoi kädet puuskassa.
"sori..." Sanoin hiljaa ja laskin katseeni maahan. "Annetaa sen olla. Millon Kim tulee takas?" Tuo kysyi.
"En tiiä..se lupas et pian." Sanoin.
"En haluu masentaa, mut miks Kim olis lähteny maasta vaan vähäks aikaa. Olis menny toiselle paikkakunnalle" Tuo sanoi ja käveli eteeni.
"Mitä tarkotat?" Kysyin. "Luulen et Kim lähti pois, eikä tuu pian takas. Varmaa ikinä"
"Miten voit sanoo noin?? Koska haluut mut ittelles huh??" Tuhahdin.
"No ajattele nyt. Poliisit on sen peräs, se lähtee maasta ja tulee sun mielestä viikon päästä takas?" Tuo sanoi oudoksuvasti.
"No...ei se jättäis mua" Kuiskasin ja laskin katseeni alas.
Jimin nosti pääni pystyyn ja hymähti, "Jos se rakastais sua oikeesti, se ei olis lähteny ilman sua" Tuo sanoi."Sun pitää mennä..oon väsyny ja haluun nukkuu" Sanoin kääntäen pääni pois.
"..Jungkook"
"Mee!" Tuhahdin ja käänsin selkäni.
"Mä haluun vaa et sul on kaikki hyvin. Oletin et meil olis jotai sen perusteel mitä viimeks tapahtu" Tuo sanoi.
"Jimin oot ihana ku huolehit..mut rakastan Taehyungia" Sanoin.
"Se jätti sut, nyt toisen kerran" Tuo sanoi.
"Vaikka mä petin sitä, se anto anteeks. Se välittää" Sanoin. "Taehyung ei oo hyvää seuraa sun ikäselle!" Tuo huudahti."Mitennii??" Tuhahdin. "Ne vuodet ku se oli täällä. Se tappeli joka päivä ja oli aineissa." Tuo sanoi. Olin hiljaa kun muistin millainen Taehyung on silloin kun ei ole ottanut lääkkeitään..
"Jungkook?"
"m-mee nyt pois" Sanoin.
"Eikai se oo tehny sulle mitään?" Tuo kysyi.
"Ei..."
"Kerro" Tuo sanoi tullen lähemmäksi. Istuin sängylle ja tuo istui viereeni.
"No pari päivää mun karkaamisen jälkeen olin normaalisti koulus. Olin tutustunu uuteen tyyppiin ja kaikki oli kai iha hyvin.. Mut Taehyung soitti mulle ja sano et hakee mut pois koulusta"
"Okei ootas? Kimin takii lintsaat?" Tuo kysyi.
"Onko ihme, mun on pakko..Tae oli määränny sääntöjä" Sanoin huokaisten.
"Millasii sääntöi?" Tuo kysyi.
"En saa vittuilla..ja jos vittuilen nii se tunkee jonku dildon mun sisää" Sanoin leikkien sormillani epävarmana."Siis mitä helvettiä?!" Tuo huudahti.
"Itekki yritit pakottaa mut seksiin! Varaa sul on sanoo" Tuhahdin.
"Okei okei, jatka" Tuo sanoi.
"Noh..se kysy mult et miks en vastannu aikasemmin sen puheluun, sanoin et olin tunnilla. Sanoin sen ehkä vähän vittuilevaan sävyyn.. Se haki mut ja mua pelotti ihan vitusti, koko auto matkan se vaa kerto mitä se aikoo tehä mulle" Sanoin.
"Siis onks se aina tollanen??" Jimin kysyi.
"Ei..se sano mulle et se ei ollu ottanu lääkkeitä, ja et sil oli paska päivä.." Sanoin.
"Jaahas...eli sillon ku Kimil on huono päivä se haluu panna sua" Tuo sanoi ja nousi sängyltä.
"niin kai" Vastasin."Haluutko viel kertoo et kehen tutustuit koulus" Tuo kysyi.
"Miks se sua kiinnostaa? Et tunne, uus luokkalaine vaa" Sanoin.
"Nimi?" Tuo komensi.
"No yks Jiro" Sanoin pyöräyttäen silmiäni.
"Jiro? Se on mun frendi?" Tuo sanoi yllättyneenä.
"Mistä muka? Se sano et se oli japanissa" Sanoin. "Nii oli, me juteltii iha vaa viesteil, ja videopuheluit sillon tällön. Se kyl just ilmotti mulle et se tulee tähä laitokseen" Tuo sanoi.
"Mulle se sano et se on jo laitoksessa" Sanoin.
"No mun pitää soittaa sille, sori ku kyselin sun asioita. Sun hyvinvointi on mulle tärkeet" Tuo sanoi ennenkuin lähti.
Tein pienen hymyn kunnes vanhempi käveli eteeni. Antoi pienen pusun otsalleni ja lähti sulkien oven hitaasti.Lupasin Taehyungille etten ole Jiminin kanssa. Tietenkään. En halua pettää Taehyungia, mutta miksi tunnen jotain Jiminiä kohtaan..
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]