Part 80.

595 60 19
                                    

Oli ilta..ja Jimin pitäisi hakea.
Sovimme Jiminin kanssa että haen hänet sovitusta paikasta ja tulemme tänne.
Jungkook ei pitänyt ideasta koska minun ei kannattaisi ajaa ampumahaavan takia.
"Lähen nyt" Sanoin ja otin auton avaimet.
"Oot sit varovainen onko selvä?" Tuo sanoi. Nyökkäsin ja lähdin ulos talosta. Kävelin käytävää pitkin hissille ja sitten alimpaan kerrokseen parkkipaikalle.
.

.

.

.

Olin pian Jiminin osoitteessa. Suoraan sanottuna pelotti, tai jänniti nähdä tuo. Ei siitä niin kauaa ole kai mutta kuitenkin..
Nielaisin kun näin ikkunasta Jiminin seisovan kännykkä kädessään talon edessä.

Nielaisin kun näin ikkunasta Jiminin seisovan kännykkä kädessään talon edessä

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Huokaisin ja parkkeerasin auton. Avasin autoni oven ja Jimin nosti katseensa minuun.
Kävelin tuon luokse hieman epävarmasti.
Tuo katsoi minua silmiin ja teki pienen hymyn, levitti kätensä odottaen että halaisin tuota. Epäröimättä halasin tuota varovasti haavani takia.
Emme sanoneet mitään. Halasimme vain. Se oli outoa..
Vihasimme ennen toisiamme ja nyt olen tässä halaamassa häntä.

Irtauduin ja tein hymyn. "Mennää.." Sanoin.
Tuo nyökkäsi ja menimme autooni.


——————

"Mites teil menee.." Tuo kysyi katsoen ikkunasta ulos.
"Hyvin, Jungkook on voinu paljon paremmin" Sanoin.
"Hyvä.." Tuo vastasi haikeasti. Tiesin miksi, mutta en halunnut ottaa sitä jälleen aiheeksi.
"Mites..sulla menee?" Kysyin.
"Sitä samaa mitä ennenki" Tuo sanoi. Nostin katseeni tiehen ja huokaisin.

"Jimin..jos haluut puhuu jostain nii oon tässä" Sanoin.
Tuo vilkaisi minuun "Oot nyt siinä mut aijotko pysyy siinä" Tuo kysyi.
"Sä tuit mua ku Jungkook oli sairaalassa...haluun nyt tukee sua" Sanoin.

"Kiitti, mut ei oo mitää puhuttavaa. Sanoin jo kaiken tarvittavan tänää aijemmin" Tuo sanoi.
Huokaisin ja matka jatkui täydessä hiljaisuudessa.
.

.

.

.

Pääsimme rakennuksen parkkipaikalle ja parkkeerasin autoni sinne. Astuimme ulos autosta ja Jimin tähyili ylös kattohuoneistoon.
Menin edellä ja tuo käveli takanani sisään rakennukseen. Menimme hissiin ja se oli hieman kiusallista..

Pääsimme korkeimpaan kerrokseen ja kävelimme kotiovelleni.

.....

Tuo katseli ympärilleen ja riisuimme kenkämme.
"Jungkook tuu alas" Huudahdin.
Pian Jungkook käveli portaat pitkin alas ja tuli halaamaan Jiminiä.
"Et tiiä kui ikävä mul oli sua" Jungkook sanoi. Hymähdin ja lähdin tekemään Jiminille jotain syötävää.
"Miten voit?" Jimin kysyi.
"Hyvin, Tae on nyt se jost pitää huolehtii" Jungkook vastasi. Naurahdin.
"Jungkook voitko tehä jotain syötävää, meen näyttää Jiminin huoneen" Sanoin.
Nuorempi nyökkäsi ja otin Jiminin ranteesta kiinni vetäen tuon mukaani.

Jimin sai toisen vierashuoneen yläkerrasta koska se oli isompi kuin alakerrassa oleva.
Laitoin vierashuoneen oven kiinni ja tuo katseli ympärilleen kiinnostuneena.

Laitoin vierashuoneen oven kiinni ja tuo katseli ympärilleen kiinnostuneena

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


"Wow" Tuo hymähti.
"Laita vaa sun tavarat miten haluut ei oo välii" Sanoin. Tuo nyökkäsi ja kun olin avaamassa ovea tuo pysäytti minut.
"Odota.." Tuo sanoi. "..Mitä..?" Kysyin.
Tuo astui lähemmäs niin ettei välissämme ollut yhtään tilaa.
"Jimin" Sanoin.
"Taehyung anteeks.." Tuo sanoi.
En ehtinyt avata suutani kun tuo painoi huulensa omilleni. Jähmetyin paikalleni eikä se kestänyt onneksi kauaa kun tuo irtautui.

Räpäytin silmiäni pari kertaa kunnes jätin huoneen. Nielaisin ja lähdin alakertaan.
"Tykkäskö se" Jungkook kysyi.
"A-ai mistä??" Kysyin nopeasti.
"No siitä huoneesta..?" Tuo sanoi ja naurahdin kiusallisesti.
"Aaa joo tykkäs" Sanoin. Jungkook käveli eteeni ja asetti kätensä otsalleni.
"Ootko kipee?" Tuo kysyi. "En kui" Sanoin.
"Tae..?" Tuo sanoi vakavasti. Nielaisin ja astuin askeleen taaksepäin

"Tapahtuks ylhääl jotain" Tuo kysyi laittaen kädet puuskaan. "Ei" Sanoin.
"Taehyung kerro" Nuorempi sanoi vihaisella äänen sävyllä.
"Se oli iha harmiton..unoha" Sanoin.
"Mikä oli harmiton? Jimin suuteli sua vai huh?" Tuo kysyi korottaen ääntään.
Nyökkäsin varovasti. "Mut se ei tarkottanu mitää. Jiminil on vaa ollu kai ikävä mua...se oli vaa nopee pusu ei muuta" Sanoin.
Jungkook katsoi minua silmiin, katsoin muualle.

Jungkook nosti kulmaansa ja lähti yläkertaan. "Jungkook oota.." Tuhahdin.
Otin tuon ranteesta kiinni ettei tuo menisi Jiminin huoneeseen.
Jungkookin luonne muuttui kuin sormia napsauttamalla. "Anna olla.." Huokaisin.
"Anna olla? Se suuteli sua ja voi tehä sen uudestaan" Tuo tuhahti. "Ei se ees ollu mikää
suudelma" Sanoin.
Tuo huokaisi, "oikeesti..se oli vaa nopee pusu anna olla" Sanoin.
"Okei tän kerran. Jos se toistuu ni-"
"Ei toistu.." Huokaisin ja päästin tuosta irti.

"Oot vaa mun muista se" Jungkook sanoi ja käveli ohitseni alakertaan. Wow
Lähdin tuon perään alakertaan ja tuo meni olohuoneeseen istumaan sohvalle. Taputti vierustaansa ja kävelin sinne.
"Eikai sua satu rintaan" Tuo kysyi. Pudistin päätäni.

Leikin kihlasormuksellani ja Jungkook tuijotti tekemistäni kunnes otti ranteestani kiinni jolloin lopetin.
"Mikä on?" Tuo kysyi. "Ei mikää..?" Sanoin hieman kysyvästi.
"Tunnen sut. Sua hermostuttaa joku asia" Tuo sanoi.
"Eiku..ei mitää" Sanoin. Tuo otti leuastani kiinni ja yhdisti huulemme. Syvensin suudelmaa ja nuorempi laittoi käden niskani taakse vetäen minua lähemmäs.

————————

Jungkook dominant bottom-

Jungkook dominant bottom-

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Love makes Toxicity| vkookKde žijí příběhy. Začni objevovat