"No ooksä iha varma?" Taehyung huokaisi seisten edessäni kädet puuskassa.
"No oon oon. En olis suostunu jos en uskaltais. Ja mä voin hyvin" Vastasin ja laitoin nahkatakin ylleni.
"Jungkook, oo sit varovainen. Ja muista et sua just ammuttiin" Taehyung sanoi. Hymähdin "no joo joo". Avasin oven ja laitoin sen perässäni kiinni."Oot varmaa Jungkook, Sehun" Pitkä poika sanoi ja kätteli minua. "Missä..Jongin?" Kysyin.
"Se lähti Baekhyunin kaa edeltä." Tuo vastasi. Nyökkäsin ja kapusin tuon moottoripyörän kyytiin. Laitoin kypärän päähäni samoin Sehun. Sitten lähdimme.
Olenko nyt siis kirjaimellisesti rikollinen..?Sehun ajoi kovaa ja aloin miettiä että miksi haluan näihin juttuihin mukaan.
Ajoimme noin 20min ja olimme kai perillä.
Tämä oli pieni keikka, minulle niin sanotusti harjoitus.
Jätin kypärän istuimelle ja lähdimme Sehunin kanssa kyseiseen paikkaan. "Kim ei sit tullu mukaan" Sehun sanoi matalalla äänellä.
"Ei. Baekhyun sano et se ottaa sen hyödyllisempiin keikkoihin mukaan" Sanoin.
"Kuulin et sua on ammuttu. Ihme et tuut mukaan vaik sua voidaan ampua uudestaan" Tuo naurahti. Kävelimme pikkukujalle ja siellä oli portaat tunnelliin.
"Se ampumahaava on jo parantunu." Vastasin.
"Hyvä niin"Menimme portaat alas pimeään tunneliin. Kävelimme maan alla. Sehun meni edellä ja minä katsoin ympärilleni. Eri käytäviä eri paikkoihin. Päädyimme käytävän päähän ja siellä oli ovi.
Sehun koputti siihen. "Sehun täällä".
Ovi aukesi ja meidät päästettiin sisään. Vanha mies ja ympärillä oli nuorempia miehiä mutta minua huomattavasti vanhempia. Heillä oli aseet.
"Ilmeisesti palkkasitte uuden" Vanha mies virnisti ja katsoi minuun. "Byun otti sen mukaan" Sehun sanoi.
"Asia selvä"
"Toitteko mitä pyysin" Mies kysyi. Sehun nyökkäsi ja otti takkinsa taskusta pussin jonka sisällöstä en tiennyt. Mies kurkisti pussiin ja naurahti.
"Luuletko mua tyhmäks? Täs ei oo kaikki? Täst puuttuu 8 000€" Vanha mies sanoi, Rahasta siis puhuimme.
"Aa joo....Hups mun moka" Sehun virnisti. Yllättäen otti aseen esiin ja ampui miestä. Muut miehet ympärillä yrittivät käydä Sehunin kimppuun mutta Sehun osasi aika HELVETIN hyvin väistää jokaista liikettä aijoissa."Jungkook, Mee ulos täältä" Sehun sanahti. Juoksin sitten ulos kaiken ammuskelun keskeltä. Juoksin käytävää pitkin kunnes joka käytävästä tuli miehiä. Pysähdyin ja nielaisin hermostuneena.
"Liikkumatta siinä. Sulla ei oo asettakaan? Säälittävää" Joku miehistä sanoi osoittaen minua aseella. Pysyin hiljaa. Nuo eivät tienneet minulla olevan asetta taskussani.
"Polvilles ja kädet ilmaan" Mies sanoi. Virnistin ja juoksin heitä päin. Hyppäsin ja potkaisin miestä rintakehään. Tuo kaatui ja hoitelin loputkin ilman asetta. Heitin olan yli, tönäisin seinää päin, potkaisin ilmat pihalle, löin heikkoihin kohtiin.Kun kaikki miehet olivat maassa makaamassa juoksin portaat ylös ulos. "Jungkook!" Jonginin ääni kuului. Katsoin ympärilleni samalla kun juoksin. Jongin viittoi minua luokseen. "Missä Sehun?!" Tuo kysyi. "Se jäi sinne" Sanoin hengästyneesti.
"Ei helvetti" Jongin sanoi nopeasti ja juoksi ohitseni sinne mistä minä tulin.
"Tule" Baekhyun tuhahti ja menin tuon mukaan. Juoksimme katua pitkin eikä siellä ollut ihmisiä. Pian eteemme hyppäsi pari miestä aseiden kanssa ja yrittivät ampua mutta väistimme. Tunsin kipua ampumahaavani kohdalla joten kyykistyin.
Yksi mies juoksi minua kohti ja ampui. Onnistuin väistämään ja juoksin miehen taakse potkaisten tuota sivuttain kylkeen.
Tuo kaatui ja juoksin Baekhyunin luokse, tuo väisteli kahden miehen iskuja. Juoksin sinne auttamaan ja otin aseeni. Katsoin miehiä silmiin kun osoitin aseellani heitä. En olisi ikinä uskonut itseäni murhaajaksi."Sä oot sen helvetin Kimin hoito" Mies naurahti katsoen minua silmiin, potkaisi Baekhyunia vatsaan jolloin Baekhyun lensi kauemmaksi.
"Missäs Kim on. Eikös se oo se kaupungin tunnetuin rikolline? Kuitenki heikko eikä uskalla tulla tänne" Mies naurahti.
Katsoin tuota murhaavasti.
"No? Kui sä noi vihasen näköne oot. Kim pitää sua hoitona ja heittää sut pois sit ku on saanu sulta mitä haluu." "Näytätki nuorelt, et uskalla käyttää asettakaan ethän? Pentu"Naurahdin.
Osoitin aseella miestä ja tuo ampui ensin, onnistuin väistämään ja ammuin häntä. Osui.
Sitten se toinen, juoksin häntä kohti ja väistin tuon laukaukset. Löin aseella tuota päähän ja otin tuon käden hänen seläntaakse. "Viimenen kerta ku puhutte Taehyungista paskaa" Sanoin ja asetin aseen tuon selkään. Ammuin.
Kasvoilleni lensi verta ja kun miehet makasivat edessäni juoksin Baekhyunin luokse. "Ooks kunnos??" Kysyin.
"Oon..." "Miten sä..ton teit?" Tuo kysyi.
"Minkä?" Kysyin hämmästyneesti ja nostin vanhemman ylös.
"Et oo ikin hakannu ketään, tai ampunu" Tuo sanoi. "Aaa...puhutaa myöhemmi" Sanoin ja juoksimme sitten autolle."Missä Jongin ja Sehun??" Kysyin nopeasti.
"Mä soitan""Jongin? Missä ootte onks Sehun kunnossa??"
"On se, menetti tajun ei vakavaa. Vien sen mopon luo ja tullaan perästä."
"Asia selvä.."
"Käviks teil jotai??"
"Jungkook hoiteli ne, kaikki on hyvin"
"Selvä, nähään!"Baekhyun lopetti puhelun ja menimme sisälle autoon. Laitoin turvavyön ja ajoimme pois.
"Mistä täs oli kyse??" Kysyin.
"Ne on aina sanonu et ollaan niille velkaa. Lavastin kuoleman, niiden ja poliisien takii." "Aattelin et jos oon kuollu nii ne jättäis Sehunin ja Jonginin rauhaan" Tuo sanoi.
"Aa.." Huokaisin.
"Paljon olisitte ollu velkaa"
"20 000 niiden mukaan. " Baekhyun vastasi. Nyökkäsin ja ajoimme lujaa vauhtia takaisin kotiin..~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
"Jungkook?!" Taehyung huudahti kun astuimme sisään. Baekhyun sulki oven ja otimme kengät pois.
"Siis käviks siel jotain?! Miks sus on verta, eikai sua satu?! Jungkook!" Tuo kyseli hätäisesti.
"Mulla ei oo hätää! Eikä Baekhyunilla. Jos Sehun ja Jongin nyt tulis" Huokaisin.
"Miks sus on verta??" Tuo kysyi.
"No ehkä siks et ammuin kaks tyyppii" Sanoin. Taehyung katsoi Baekhyunia murhaavasti. "Mä sanoin sulle et Jungkookin ei pitäs kokee mitään tollasta!" Taehyung huudahti. "Ne kaks haukku sua. Siks ammuin ne" Keskeytin. "Mua?? Olis pitäny arvata et ne tietää mut" Taehyung huokaisi. Kävelin olohuoneeseen istumaan. Kosketin poskeani ja siinä oli naarmu. Joku niistä paskiaisista huitaisi mua veitsellä.
"Sattuuko??" Taehyung kysyi. "Rauhotu" Vastasin.Tuo perääntyi ja meni keittiöön.
Pian oveen koputettiin, varmaan Sehun ja Jongin.
Sieltä he tulivat, Jongin kantoi Sehunin olohuoneeseen sohvalle. "Onks se kunnossa??" Kysyin.
"On. Sitä vaa lyötiin päähän" Kai vastasi.
"Oli virhe jättää se yksin sinne" Huokaisin. "Ei ollu sun syy, Sehun on aina ollu itsepäinen ja halunnu tehä kaiken yksin" Baekhyun sanoi."Onks teil kaikki ok? Jungkook?" Jongin kysyi ja katsoi minuun. "On on" Vastasin hymyillen. Taehyung käveli vihaisen oloisena yläkertaan.
"No pitäskö meijä mennä?" Baekhyun kysyi. "Joo, saatte puhuu Taehyungin kaa rauhassa" Kai sanoi.
"Nii kai" Sanoin huokaisten.꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂
Tää on aika cringe osa.
Mutta oikeesti kiitos kohta 20K lukijoita en kestä wjwjjs!
Ootte ihania ja kiitti ku jaksatte kommentoida aina nii positiivisesti<3
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]