Kiitos kaikki jotka on jaksanu lukee tätä kirjaa<3
1K🥰
Pov Jungkook"Mitä puhuit Namjoonin kaa?" Kysyin.
"En mitään tärkeetä" Taehyung vastasi kävellen ohitseni huoneeseemme.
"Taehyung?" Kysyin ja otin kiinni tuon ranteesta. Tuo veti ranteensa irti otteestani kovakouraisesti jolloin kaaduin lattialle. Juuri sillä hetkellä Namjoon tuli huoneesta nähden Taehyungin edessäni ja minut melkein itkemässä."Taehyung?? Mitä sä teet!?" Namjoon huusi Taehyungille vaikka syy oli minun.
"en mä-"
"Taehyung tajuutko et Jungkookia sattu? Miks sä tönäisit sitä" Namjoon kysyi keskyttäen Taehyungin ja nosti minut ylös.
"En mä tehny mitään??" Taehyung huudahti. Namjoon huokaisi ja lähti ulos asunnosta.Taehyung lähti huoneeseen ja minä jäin seisomaan olohuoneeseen.
Ei anteeksi pyyntöä, no minä menen jälleen pyytämään anteeksi.
Kävelin huoneeseen ja Taehyung seisoi ikkunan edessä.
"Taehyung...sun ei olis tarvinnu tiuskii mulle" Sanoin.
"Älä käy kii" Taehyung sanoi katsoen ulos.
"mä aina pahottelen...en tehny mitään? Jos kuulen et huudatte toisillenne Namjoonin kaa nii saan kysyy et mistä huusitte" Sanoin.
"Mun perhe asiat ei kuulu sulle Kookie" Tuo vastasi.
"Ollaan yhessä?" Sanon kysyvästi ja kävelin lähemmäksi tuota.
"Niin, mutta et haluu kuulla mitään mun perheestä tai mun menneisyydestä" Taehyung sanoi huokaisten.
"Eli et ees aijo kertoo mulle vaikka haluisin tietää" Kysyin.
"En, jättäisit mut" Taehyung sanoi ja katsoi minua silmiin."en jättäis sua.." Sanoin.
"Jos tietäisit mitä oon tehny ihmisille niin et rakastais mua!" Taehyung huudahti.
"Mut jos et tee jotain sellasta enää nii ei sillä oo merkitystä!" Huusin takaisin.
"Jungkook voitko mennä pois, pelkään et satutan sua" Hän sanoi kädet puristettuna nyrkkiin.
"Mut Tae-"
"Mene! Jos satutan sua...en anna anteeks ittelleni" Tuo sanoi.Katsoin poikaa hetken kunnes kävelin ulos huoneesta vessaan.
Laitoin oven lukkoon ja nojasin sitten lavuaaria vasten katsoen peiliin.
"15v pentu" Sanoin itselleni.
"Tae ei jaksa kattella tollasta"Miks Tae...satuttais mua...
Eikö se osaa hallita itseään?Avasin oven ja kävelin sisään ja Taehyung katsoi minuun. "Kookie oikeesti..." Taehyung huokaisi.
"kaikki oli hyvin...saatiin kämppä jne. En haluu et murehdit" Sanoin.
"Kulta pieni ku et ymmärrä" Taehyung sanoi. "Joo anteeks et tälläne 15v pentu haluu ja yrittää auttaa sua" Sanoin kovemmin ja kävelin sitten ulos huoneesta.Kuulin vanhemman juoksevan perääni kunnes käännyin ja kaaduimme matolle.
"Kookie? Ootko kunnossa" Tuo kysyi laittaen kätensä pääni taakse ettei pääni osuisi lattiaan.
Käänsin pääni enkä vastannut."Anteeks...mä aina suutun sulle ja tiuskin sulle vaik yrität vaan auttaa." Tuo sanoi.
"Tönit mua pitkin lattiaa, tiuskit etkä kiitä mun avusta" Sanoin. "Mä tiiän.." Tuo vastasi."Nouse ylös mun päältä" Sanoin jolloin tuo nousi ojentaen kätensä mutta ignoorasin sen.
"Meen Namjoonille yöks" Sanoin ja lähdin eteiseen.
"Mut Jungkook??" Tuo huudahti mutta laitoin oven kiinni.Haluutteko et julkasen sen uuden Minsung kirjan ennen Joulua vai Jouluna? Se on kesken mutta idea oli että teen siihen 5-10 osaa ennen julkaisua.
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]