Part 36.

965 64 41
                                    

Makasin sängyllä viestitellen Taehyungin kanssa. Tuo kyseli vointiani minuutin välein. Välittää?

"Jungkook!!!" Yugyeom huudahti ja juoksi huoneeseen. Tuli halaamaan ja hymyili sitten. "Ihana nähä et oot kunnossa!" Yugyeom hymähti. "Kiva nähä sua, mis Bam?" Kysyin.
"En oo varma, se kai tulee koht" Tuo sanoi ja istui alas.
"Kenenkaa puhut?" Tuo kysyi.
"Taen" Huokaisin. "No miten se reagoi tähän tilanteeseen??" Tuo kysyi.
"Se tulee takas koreaan" Sanoin.
"Oikeest?! Noni se välittää susta!" Tuo huudahti. Hymähdin nopeasti ja katsoin näyttööni. "Kookie rakastan sua. Älä ikinä unoha sitä. Pitää mennä!"

Hymyilin itsekseni ja Yugyeom pian vilkutti kättään naamani edessä. "No mikä noin hymyilyttää? Mitä se sano" Tuo kysyi. Ojensin puhelimen tuolle ja tuo hymähti "Aww".

Ovi aukesi ja sisään astui...Jiro?!

Katsoin Jiroa oudoksuvasti. "Pyysiksä ton tänne??" Kuiskasin. "En todellakaa" Yugyeom kuiskasi takaisin.
"Saanko tulla vai jatkatteks kuiskimista?" Jiro kysyi.
"Eiku tuu vaa" Huokaisin. Jiro käveli peremmälle ja katsoi minua silmiin. "Mitä sulle tapahtu?" Tuo kysyi.
"Kerro eka et miks oot tääl ja mist kuulit et oon tääl" Sanoin. "Ei sil oo ny mitää välii" "Mitä sulle tapahtu" Tuo kysyi. Huokaisin "Mua ammuttiin".
"Kuka?"
"No mistä helvetistä mä tiiän?! Ampu takaa päin" Tuhahdin. "Sori, oletin vaa et tietäisit. Iha hyvä vaa ettet tiiä"
"Kui nii?" Kysyin. "No..ettei sun tarvis pelkää sitä" Tuo sanoi.
"Uhm..okei? Tae kyl löytää sen ihan sama kuka se oli" Sanoin.

"Tota..Jiro jos sul ei ollu muuta nii voit lähtee" Yugyeom sanoi.
"Ei varmaan ollu muuta" Jiro sanoi ja lähti pois.
"Ihme tyyppi" Huokaisin. "Mhm" Yugyeom nyökkäsi.
"No puhutaaks vaikka sun ja Taen tilanteesta" Tuo hymähti.

"No..mitä haluut tietää?" Kysyin.
"No että ootko vieläki kusessa Jiminiin" Tuo kysyi. "No..en mä tiiä. Jotenki varmempi olo nyt ku Tae tulee takas tänne" Sanoin.
"Niipä" "Ja mä en haluu et sä pilaat välei Taeen vaan Jiminin takii? Sä ja Taehyung kuulutte toisillenne" Tuo sanoi.
"No nii kai" Sanoin. "Unoha Jimin, se mitä teijän välil tapahtu oli virhe?" Tuo touhotti.
"No joo joo" Huokaisin. "Mut haluisin olla hetken yksin" Sanoin. "Okei.." Tuo huokaisi ja käveli ulos huoneesta.

Huokaisin syvään ja pian päähäni tuli ajatuksia Taehyungista.
Ei mitä tahansa ajatuksia, vaan aika...likaisia sellaisia.
Taehyungin lämpimät kädet vyötärölläni, ja tuon hengitys niskassani.
Pff Jungkook lopeta. Kiimanen teini, miten Tae jaksaa kattella mua?

Nuo samat ajatukset pyörivät päässäni kauan. Olen sairaalassa, joten en voisi tietenkään tehdä *cough* itselleni mitään.
Huokaisin ja päätin katsoa Taehyungin ig kuvia.

@kimm.tatae

•••792 Tykkää tästäkim

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

•••
792 Tykkää tästä
kim.tatae ✌️

Näytä kaikki 227 kommenttia

Olihan Taehyung ihan saatanan seksikäs tuossa kuvassa, tuo kuva sai itse asian jo nousemaan pystyyn. Rehellisesti sanoen.
Suljin puhelimeni kun hetken noita kuvia olin selaillut. Mun täytyy kai sit odottaa että pääsen pois sairaalasta ja että Tae tulee, sit vasta saan mitä haluan.


Mitä mieltä olisitte, olisko se outoa jos Jungkook olis raskaana-
Vai olisko se teistä kiva lisä tähän-

Must se on aina ollu outoo lukee esim jotain Minsung, Chanbaek tai Taekook kirjaa jossa joku niist tulee raskaaks.
Mites te?😳✌️

Love makes Toxicity| vkookOù les histoires vivent. Découvrez maintenant