Kello oli paljon, ja Sehun ajoi minut takaisin kotiin.
Kiitin tuota kyydistä ja kaikesta muustakin ennenkuin lähdin ulos autosta.
"Jungkook, toivon et unohat mitä tänää tapahtu" Tuo sanoi. Katsoin tuota silmiin...nyökkäsin varovasti.Lähdin sitten rakennukseen sisään hisseille. Menin hissillä ylös miettien turhia asioita. En kerro Taehyungille mitä tapahtui. Hän suuttuisi..tottakai.
Avasin kotioven ja kun sain oven kiinni niin Taehyung käveli eteiseen kädet puuskassa. "Millon tulit?" Kysyin.
"Äsken" Tuo vastasi kylmästi. Nielaisin "Mikä on? Tapahtuks Baekhyuninkaa jotain" Kysyin.
"Ei, tapahtuks Sehuninkaa?" Tuo kysyi. Nostin kulmaani "Ei?"
"Baekhyun kerto hauskan jutun. Miks et kertonu et Sehun on kuses suhun" Tuo kysyi matalalla äänellä.
"Mä..uhm..sain itekki tietää vast tänää" Sanoin.
"Ja?" "Mitään ei tapahtunu? Se ei tehny mitään" Tuo kysyi kävellen eteeni. Vihaan valehdella tuolle, se on kauheaa. Mutta jos kerron että joo Sehun suuteli mua niin tuo ei haluaisi meidän olevan yhteyksissä enään."Nään sun läpi Kookie. Kerro" Tuo sanoi. "Sehun käski mun unohtaa sen mitä tapahtu. Ja nii aijonki, Sehunki aikoo. Sun ei tarvii välittää okei" Sanoin katse lattiassa.
"Anna tulla"
"Sehun..pussas mua. Mut se ei ollu ees suudelma...vaa pusu..enkä vastannu siihen Tae. Me ei anneta sen vaikuttaa muhun ja suhun, tai mun ja Sehunin väleihin" Sanoin.
"Oon ilonen et kerroit totuuden. En usko et mun pitää olla huolissaan Sehunista, se on iha fiksu tyyppi" Tuo sanoi.
Riisuin kengät ja lähdin vanhemman ohitse vessaan. Lukitsin oven ja huokaisin. Pesin kasvoni viileällä vedellä kuivaten ne sitten.Hetken tuijotin itseäni peilistä. Pettäjä..
Ugh mikä mun ongelma on? Oon hyvässä parisuhteessa ja rakastan Taehyungia enemmän kuin ketään. Silti haluan jonkun toisen suutelevan minua.
.
.
.
."Jungkookie..oot ollu vessas aika kauan. Kaikki hyvin?" Oli kulunut varmaan 15minuuttia kun olen istunut vessan lattialla miettien kuinka huono poikaystävä olen.
Vanhemman ääni kuulosti huolestuneelta. Huokaisin takaisin "Joo".
"Avaa ovi" Tuo sanoi. Nousin ylös lattialta avaten lukon jolloin vanhempi avasi oven laittaen sen kiinni takanaan.
Istuin lattialle polvet rinnassa ja vanhempi istui viereeni. "Mikä on" Tuo kysyi laittaen kätensä polvelleni.
"Tae..rakastan sua, mut ansaitset paremman" Sanoin. "Jungkook miks sanoist jotain tollasta. En haluu ketään muuta" Tuo sanoi.
"Mut..oon ärsyttävä keskenkasvune äpärä. Ei sun tarvis olla munkaa. En osaa olla rehellinen...en osaa olla lojaali sua kohtaan.."
"Kookie..mua ei kiinnosta mitä siellä Sehunin kanssa tapahtu. Mua ei kiinnosta et se pussas sua, mua ei kiinnosta jos sä pussasit sitä" Tuo sanoi. Nostin kasvoni ylös, tuo viimeinen lause kuulosti pahalta.."Mitä tarkotat? Sua ei kiinnosta jos olisin pannu Sehuninkaa autossa huh? Sua ei kiinnosta jos meen suutelee kadul jotain tuntematonta eikö? Sua ei kiinnosta vittuakaan?" Kysyin ärsyyntyneenä.
"Miks sä siitä suutut jos sanon et mua ei kiinnosta. Sähä sanoit et Sehun pussas sua siinä se, ja aijotte unohtaa sen" Tuo sanoi. Olin hiljaa."Yks pusu Jungkook, mä panin sillon Jimininkaa ja annoit mulle anteeks" Tuo sanoi. "Älä muistuta" Tuhahdin.
"Kuitenki. Jätetää tää ny tähän. Ostin liput yhteen paikkaan" Tuo sanoi. Nostin kulmaani. "Minne?"
"Toiseen maahan niiku pyysit" Tuo vastasi nousten ylös. "N-nyt jo??" Kysyin. "Niin..? Mitä nopeemmin sen parempi eikö" Tuo kysyi.
Nousin ylös ja lähdimme olohuoneeseen. "Pakataan jo huomenna" Taehyung sanoi.
"Okei..haluun mennä soittaa mun kavereille" Sanoin. Tuo nyökkäsi. Lähdin ylös makuuhuoneeseen ottaen kännykän taskustani. Soitin ekana Sehunille, yllätys yllätys."Mhm?"
"uhm halusin vaa kertoo sulle ekana..me mennää kai jo huomenna pois Koreasta.."
"Siis..lopullisesti?"
"Nii..ku halusin pois"
"Aa nii joo..uh..no käyks jos tuun huomen sanoo hyvästit?"
"Älä sano hyvästi...tottakai me viel nähää"
"No totta, mut sulle ja Taehyungille se on parempi näin eikö"
"Niinkai..mut nähää huomen. Soitan Yugyeomille"
"Joo, nähää"Lopetin puhelun ja soitin sitten Yugyeomille.
"Haloo?"
"Yugyeom mä lähen huomen pois maasta.."
"Siis..lopullisesti?? Minne??"
"En tiiä..Tae osti liput jo"
"Omg..kai me nähää?? Siis etkai jää sinne loppu elämäks"
"vaikee sanoo.." "Mut sano Bamille mun puolesta jooko"
"Se haluis varmaa kuulla sulta"
"Tiiän, mut haluun soittaa mun veljelle ekana"
"No okei, sanon."
"Kiitti, moikka"
"Moikka"Huokaisin ja menin makaamaan sängylle selälleni. Tässäkö se on. Muutamme pois, en nää Sehunia, Jonginia, Yugyeomia, Bamia, Junghyunia enään?
Jungkook
Lähen huomenna..
Tae osti liput toiseen maahanJunghyun
Mitä? Siis oikeesti? Mut
sit me ei nähä enää?Jungkook
Tiiän..
Tulee ikävä..haluun lähtee, mut sit taas enJunghyun
Hitto, oikeesti lähet?Jungkook
:/Junghyun
No, tiiän et oot turvas ku oot Taehyunginkaa.
Soitat mulle joka päivä eikö?Jungkook
Hahah jooJunghyun
Hyvä :)"Jungkook onks sul nälkä?" Taehyung kysyi kävellen huoneeseen. "Ei" Pudistin päätäni.
Tuo käveli sängyn luokse istuen jalkopäähän.
"Tätähän sä halusit?" Tuo sanoi. "Nii..mut en ajatellu et olis näin vaikeeta hyvästellä" Sanoin.
"Tiiän. Se oli vaikeeta kertoo Baekhyunille tänää" Tuo vastasi.
Huokaisin. Vanhempi veti jaloistani minut lähelleen ja sitten nousi ylös sängystä. Otti minut syliinsä ja istui takaisin sängylle. Laitoin jalkani tuon selän taakse ja tuo piti käsiään alaselälläni.
"Tuut viel näkee sun kavereita lupaan" Tuo sanoi. Nyökkäsin. Tuo pörrötti tukkaani ja painoi huulensa omilleni. Laitoin käteni vanhemman poskelle syventääkseni suudelmaa. Kielemme kamppailivat kauan kunnes irtauduin hengähtämään.Katsoimme toisiamme silmiin ja Taehyungin käsi liukui paitani alle. Säpsähdin kylmästä tunteesta ja Taehyung veti vartaloani vieläkin lähemmäs että rintamme melkein koskettivat.
Vanhempi painoi huulensa kaulaani vasten ja alkoi tehdä kirkkaita fritsuja siihen. Laitoin käteni toisen hiuksiin ja toinen veti paitani pois päältäni.꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]