Part 89.

758 62 40
                                    

Jungkook pov.

Kävelin ulos vessasta ja menin keittiöön istumaan. Vanhempi jäi vessaan laittamaan sidettä sillä ei kuulemma tarvinnut apuani.
Otin kännykän esiin ja Sehun oli soittanut hetki sitten joten soitin tuolle nopeasti takaisin.

Sehun- Kaikki hyvin?
Jungkook- Juu ollaa sovus
Sehun- Wow hyvä
Jungkook- Jep..onks Baekhyun vihane?
Sehun- Kyl se leppyy ajallaan
Jungkook- Oh okei..no mut lopetan ku Tae tulee
Sehun- Aa joo, nähää
Jungkook- Nähää

Lopetin puhelun ja Taehyung käveli luokseni.
"Kenenkaa puhuit?" Tuo kysyi. "Sehunin" Sanoin.
"Ootte aik läheisii" Tuo sanoi ja istui alas.
"No nii kai" Sanoin. "Kaikki hyvin?" Tuo kysyi.
"Eunjin mietityttää. Eikai siit oo meille mitää harmii" Kysyin.
"Tsk mä hoitelen sen älä huoli. Ihmetyttää et mun oma sisko oli valmis tappaa sut ja varastaa mun rahat" Vanhempi huokaisi.
Laskin katseeni kännykkääni kun sain soiton Yugyeomilta.
"Oota hetki" Sanoin ja nousin ylös kävellen toiseen huoneeseen puhumaan.

Jungkook- Mitä?
Yugyeom- Mulle kerrottiin just äsken tosi mukava juttu. Mitä helvettiä Kook sä yritit tappaa ittes ootko kunnossa?!
Jungkook- Rauhotu oon
Yugyeom- Entä Taehyung? Sitähä ammuttiin? Ja se hyppäs sillalt onks se ok?
Jungkook- Meil on kaikki hyvin ja ollaan sovussa. Älä huoli
Yugyeom- Huh..
Jungkook- Oliks muuta..?
Yugyeom- Uhm..ei sillee? Tai no olis kiva nähä joku päivä
Jungkook- No..voin ehk tulla sinne jos Tae jaksaa heittää. Monelt?
Yugyeom- Heti ku oot valmis. Mun koulu loppuu puolentunnin pääst joten jos tuut tänne venaa
Jungkook- Juu käy!

Lopetin puhelun ja kävelin takaisin Taehyungin luokse. "Voisiks heittää mut Yugyeomin koululle tänää?" Kysyin.
"Tottakai" Tuo sanoi. Hymähdin ja kävelin yläkertaan vaatehuoneeseen valitsemaan vaatteet.

 Hymähdin ja kävelin yläkertaan vaatehuoneeseen valitsemaan vaatteet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bitch his thighs 🚪🏃🏻

Taehyung kävi myös vaihtamassa vaatteet ja pian olimme valmiita lähtemään.
.
.
.

Istuimme autossa ja katselin ulos ikkunasta. Vanhempi piti katsettaan tiukasti tiessä kunnes laittoi kätensä reidelleni.
"Jos sulle käy jotain nii soita" Tuo sanoi.
"Joo, en kyl usko et käy mitää" Sanoin.
"Kuitenki. Sulle aina käy jotai, oot nuori ja seksikäs joten oo varovaine"
Punastuin tuon sanoista. "Joo"
"Ota tää" Tuo sanoi ja sujautti penkilleni aseen. "Tae??" Tuhahdin. "Ota se..et voi tietää jos jotai sattuu" Tuo sanoi. Huokaisin ja otin aseen sujauttaen sen takataskuuni paitani alle.

__________

Kävelin sisään kouluun. Hassua olla täällä. Yugyeom kertoi että tuo oli odottamassa kemian luokan edessä. Kävelin portaat toiseen kerrokseen ja näin tutut kasvot. Vittu..
Jiro.

Tuo katsoi minuun kunnes käveli luokseni.
"Jungkook?" Tuo sanoi kysyvästi. Huokaisin. "Niin?"
"Miks oot tääl? En oo nähny sua aikoihi" Tuo hymähti.
"Tulin kaverin takii, ja oon ilonen etten oo nähny sua paitsi nyt" Sanoin.
"Uuu" Tuo virnisti ja katsoi minua päästä varpaisiin. Pyöräytin silmiäni ja kävelin tuon ohitse. Jiro seurasi minua koko matkan Kemian luokan eteen.
Tekisi mieli lyödä tuota juuri nyt.
"Oota" Tuo sanoi takanani. Pysähdyin.
"No?" Kysyin ärsyyntyneesti. Tuo nosti käteni ylös. No voi helvetti.
Verta valui viillostani lattialle. Jahas.
"Teiks tän ite?" Tuo kysyi. "Mitä se sua kiinnostaa" Naurahdin.
Yugyeom pian käveli Jiron takaa luokseni ja katsoi rannettani kauhuissaan. "Ootko kunnossa??" Tuo kysyi.
"Oon oon, etitää vessa ny nopee" Tuhahdin. Kävelimme Yugyeomin kanssa vessoille ja tottakai se yksi kulki nilkoissamme.
.
.
.

"Sattuuks?" Yugyeom kysyi painellen viiltoa paperilla. "Vähän.." Inahdin. Jiro katsoi tilannetta kädet puuskassa vessan ovella.
"Ugh mistä me saadaan sidettä? Miks sul ei oo?" Yugyeom kysyi tiukasti. "Unohin, otin sen pois ku menin suihkuu" Sanoin.
"Just" Yugyeom huokaisi. "No mä haen" Yugyeom huokaisi ja jätti vessan.

"Mites Kiminkaa menee" Jiro kysyi.
"Mä en kerro sulle mitää" Sanoin ja pitelin paperia ranteellani.
"No kerro ees et miten voit" Tuo sanoi.
"Miks haluut tietää mun asioita? Eiks sulle riittäny et Taehyung sai sut viimeks hiljaseks" Kysyin.
Tuo virnisti ja tuli lähemmäksi. "Mun tunteet ei oo muuttunu Jungkook" Tuo sanoi. Peräännyin hieman.
"Onks sun pakko" Tuhahdin.
Tuo otti kovakouraisesti vyötäröstäni kiinni ja seisoi takanani aivan minussa kiinni. "Älä koske!" Tuhahdin.
Pudotin verisen paperin lattialle ja ranteeni onneksi oli hetken vuotamatta. Yritin töniä toista irti minusta mutta tuo otti molemmista ranteistani kiinni ja otti käteni selkäni taakse. Painoi vessan seinää vasten ja aloin nyt hieman täristä.
"Päästä irti!" Huudahdin ja riuhdoin itseäni irti.
"Sun huutaminen ei auta sua mitenkää. Huudat koht jotai iha muuta" Tuo virnisti. Olisin nyt ottanut aseeni taskustani mutta helvetti kun tuo piti ranteistani kiinni niin en voinut.

Kuulin vyön äänen ja sydämeni alkoi hakata vieläkin kovempaa. "J-jiro mä pyydän lopeta!" Huudahdin.
Tuo ei vastannut vaan suuteli kaulaani ja yritin kääntää päätäni mutta en kyennyt.
Tuo riisui paitani ja painoi minut kylmää seinää vasten katsellen vartaloani virnuillen.
"Vihdoin saan nähä sun vartalon" Tuo virnisti ja asetti kätensä vatsalihasteni kohdalle.
"Lopeta!" Huudahdin ja yritin potkia mutta turhaan.

Pian ovi aukesi. Yugyeom tuli nopeasti repimään Jiron edestäni ja kaatoi tuon lattialle.
"Mitä helvettiä sä teet?!" Yugyeom huudahti.
Otin paitani lattialta ja puin sen nopeasti päälleni.
"Haluutko oikeesti et soitan poliisit?" Yugyeom huudahti ja potkaisi Jiroa selkään.
Jiro sulki vyönsä ja nousi ylös.
Pysyin hiljaa. Yugyeom otti ranteestani kiinni ja veti minut ulos vessasta.
"Mitä se teki??" Tuo kysyi.
"No näit kai ite, yritti raiskaa mut" Huokaisin.
"Vitun kusipää oikeesti" Tuo tuhahti.
Yugyeom laittoi siteen ranteeseeni ja lähdimme pois koulusta.
.
.
.

"Haluutko et vien sut kotiin?" Tuo kysyi. "Mut ei me ees ehitty olla" Sanoin.
"Sil ei oo ny välii parempi et pääset Taehyungin luo" Tuo sanoi ja menimme tuon autoon.
Huokaisin ja tuo vei minut kotiin.

Skip–>

Riisuin kengät ja kävelin olohuoneeseen missä Taehyung oli kännykällä. "Kui sä ny jo tuut?" Tuo kysyi.
Heti kun näin vanhemman ja kuulin tuon äänen halusin vain alkaa itkeä kuin 5vuotias.
Seisoin siinä, vanhempi nousi ylös ja käveli luokseni. "Hei mikä on? Mitä on tapahtunu?" Tuo kysyi huolissaan.
Kyynel putosi poskelleni. Tuo katsoi ranteitani, jotka oli mustelmilla kiitos Jiron.
"Kuka on koskenu suhun Jungkook??" Tuo kysyi. "J-jiro" Vingahdin ja halasin vanhempaa.
Tuo silitti selkääni ja hiuksiani.
"Mitä se teki.." Tuo kysyi. "Yritti raiskaa.." Sanoin.
Tuo irtautui minusta ja katsoi itkuisia silmiäni.
Riisuin paitani ja tuo katsoi vyötäröäni vihaisena. Punaiset jäljet vyötärölläni sai Taehyungin vielä vihaisemmaksi.
"Se sama Jiro??" Tuo kysyi. Nyökkäsin.
"Anna ase" Tuo sanoi ja ojensin sen hänelle.

"M-mitä sä aijot??" Kysyin. Tuo käveli eteiseen ja laittoi aseen takkinsa taskuun. "Laita Sehunille ja Jonginille viestii et niil on uus keikka sun vanhal koulul" Tuo sanoi.
Järkytyin. Tottelin ja laitoin Sehunille viestiä.
Taehyung otti auton avaimet ja lähti ulos asunnosta.

Love makes Toxicity| vkookWhere stories live. Discover now