«Seuraava päivä»
"Mites sä voit" Jimin kysyi puhelimessa.
"no iha ok..haluisin vaa päästä nopee pois täältä"
"No uskon..sori ku en voi tulla kattoo sua. Ei nää laitoksen kusipäät anna"
"No ei mitää, pyydän varmaa Bamin tänne"
"Hyvä. Yugyeom laitto mulle jostai kumman syystä viestiä et Jiro oli siellä"
"Joo se tuli käymää, sano jotai et hyvä etten tiiä kuka mua ampu"
"Toi saa sen kuulostaa silt et se olis ollu Jiro"
"No sitä mäki!"
"Mut onks Jirol ja sul sit jotai vääntöö"
"Ei mun tietääkseni, se vaa ekan päivän koulus tuijotti mun persettä ei muuta"
"Sun pe- Hahhah kui säälittävä"
"Hei itekki teit samaa, joten oo hiljaa pöhkö"
"No joo joo"
"Mut hoitaja tuli pitää mennä"
"Joo moikka"
Suljin puhelun kun hoitaja tuli tarkistamaan vointini. "Kuinka voit Jungkook?" Tuo kysyi.
"Hyvin, Millon pääsen kotii??"
"Olet ollut sairaalassa vasta pari päivää" "Ymmärrän että täällä käy aika pitkäksi" Tuo sanoi. "Joo oot oikees, ihanku olisin ollu tääl jo viikon" Huokaisin.
"Näytät kyllä voivan hyvin. Onneksi leikkaus onnistui ongelmitta." Tuo hymyili.
.....
"...Tota aattelin soittaa mun poikaystävälle" Sanoin kiusallisesti.
"Tottakai" Hoitaja nyökkäsi ja lähti pois.________
"Moi"
"Miten sä voit??"
"Hyvin, mites sä?"
"No hyvä..oon menos just lentokentälle"
"Vasta?"
"No pakkasin eilen, enkä löytäny sopivii lentoi"
"Aijaa..pää asia et tuut"
"Tottakai. Kuka ikinä sua ampukaa nii lupaan et sille käy huonosti"
"Kiitti..aijotko kertoo Namjoonille?"
"Mitä tää sille kuuluu"
"No en tiiä aattelin vaa. Mites mis me asutaa sit ku pääsen sairaalasta?"
"Älä huoli siitä, mä löydän meille paikan."
"Okei no mä lopetan nyt, pyydän Bamin tänne"
"Okei, moikka muru"Lopetin puhelun ja laskin puhelimen sängylle viereeni. Huokaisin en tiedä miksi, ehkä koska Taen ääni sai ihokarvat nousemaan pystyyn, ikävöin häntä. Laitoin sitten Bamille viestiä.
Jungkook
Voiks tulla käymää?Bam
Joo! Tuun hetiJungkook
KiittiBam
Ei mitää:) Onks Taest kuulunu?Jungkook
Joo just puhuin senkaa, se
tulee takas koreaan.Bam
Yay! Mutta mä tuun nyt!
Onks jotai mitä haluisit jos käyn
kaupas?Jungkook
Jotai suklaata, helpottais
tätä tuskaa:DBam
Asia selvä^^
luettu tänään klo 15.09Suljin puhelimeni laskien sen sängylle jälleen.
«Time skip»
.
.
.
."Moiii" Bam huudahti ja tuli halaamaan mua.
"Kiva ku tulit" Hymähdin. Tuo istui viereeni ja ojensi suklaalevyn. "Kiitti" Tein hymyn vanhemmalle.
"No miten sä voit? Ja mitä sillon tapahtu"
"No siis käveltii aluks Jiminin kaa kahestaa laitokselle päin, muistat ku menin Jiminin kaa viettää aikaa koulun jälkee" "No oli pimeetä ja sanoin Jiminille et haluun mennä yksin, se ei aluks suostunu mut kuiteski se lähti. Kävelin sit yksin parkkipaikan poikki ja sit boom"
"Wtf miks sä halusit kävellä yksin?!" Tuo huudahti. "Niipä" Huokaisin.
"Onneks sut ehittii tuoda ajoissa tänne" Tuo sanoi. "No niipä. Jos olisin kuollu ni-"
"Hei älä ajattele ny sitä. Mm mihin kohtaan sua ammuttiin?" Tuo kysyi.
Nousin istumaan ja näytin kylkeäni vanhemmalle.
"Auch.." Tuo huokaisi. "No ei siihe satu..ainakaa nii paljoo" "Jos liikun nii sitte" Sanoin.
"Onneks se ei menny sun selästä sun läpi!" Tuo sanoi. "Onnistuin kai väistää sitä jotenki, tai jotain. Se osu vaa kylkeen" Sanoin.
"Onneks ei pahemmin.." Tuo hymähti.
.
.
.
.
.
.Aikaa oli kulunut. Bam kertoi jotain koulu juoruista ja kaikkea muutakin.
"Kello on jo aik paljon" Sanoin.
"Aa joo. No en oo varma millo tuun uudestaa, mut pian" Tuo hymähti. Nyökkäsin ja tuo lähti sitten.
Kävin makaamaan selälleni sängylle katsoen kattoa. Oli tylsää, mutta väsytti samaan aikaan. Kumpa saisin vain Taehyungin tänne...
Tuo on varmaan lentokoneessa tällä hetkellä. Tahdon vittuun täältä sairaalasta, mitä jos se sama ampuja ampuu mua uudestaan? Siihen asti et kuolen.
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]