Part 66.

671 61 20
                                    

Jungkook pov.

Yugyeom
Mites..?

Jungkook
No..Syy löyty ja
se on se et Tae viilteli

Yugyeom
siis..?! Literally viilteli??
Miks??

Jungkook
Kai sil on ollu vaikeet ny..
Mut aijon pitää huolen et se ei enää
ikin tee itteleen mitää sellast

Yugyeom
Just hyvä, sääliks käy kyl:(
Mut onneks Taehyungil on sut

Jungkook
Niih...mut pitää mennä
Nähää!

Suljin puhelimen ja nousin sohvalta. Taehyung näppäili tietokonetta keittiössä joten päätin mennä istumaan tuon seuraksi.
"Mitäs teet" Kysyin istuen tuota vastapäätä.
"Töitä" Tuo vastasi.
"Mitä töitä?" Kysyin. "Vähä kaikkee" Tuo vastasi huokaisten.
Nyökkäsin vain. Tuo vaikutti kiireiseltä joten nousin ylös.

"Sori.." Tuo pian sanoi. Katsahdin vanhempaan ja istuin takaisin alas.
"Tän muuton jälkee en oo oikee antanu sulle huomioo. Sori" Tuo sanoi.
"Ei mitää. Ei sun ain tarvii munkaa hengaa" Sanoin.
"Eli sua ei haittaa jos teen töitä?" Tuo kysyi.
"Ei" Vastasin ja menin istumaan sohvalle. Nappasin puhelimeni ja aloin räplätä sitä.

Taehyung pov.

"Teen ruokaa, onks jotai mieles?" Kysyin. Nuorempi pudisti päätään.
"Eikai sua satu tai supista" Kysyin.
"..Ei" Tuo vastasi katse puhelimessaan. Huokaisin ja lähdin sitten yläkertaan vessaan. Lukitsin vessan oven ja katsoin itseäni hetken peilistä.
Heikko...heikko...heikko...heikko...heikko

"Taehyung rauhotu.." Tuhahdin itsekseni ja nostin hihani ylös asettaen ranteeni hanan alle. Avasin hanan ja viileä vesi valui viiltojeni päälle.
Mikä mul on?! Miks oon tällänen? Miks Jungkook on tollanen? Miks meil on tällästä...eikai Jungkook oo kyllästyny muhun. Eikai meil oo riitaa..?
.
.
.
.

"Tae..oot ollu siel aik kauan? Tuuks ulos" Jungkookin ääni kuului. Katsoin kelloa ja olin ollut vessassa vajaa kymmenen minuuttia.
"Tae?" Kuului huolestunut ääni. Pyyhin kyyneleeni ja nousin ylös avaamaan oven.
Tuo katsoi minuun ja istuin takaisin vessan lattialle. "Tae? Mikä sul on?" Tuo kysyi kyykistyen eteeni.
"Itkuromahdus" Tuhahdin.
"Kerro.." Tuo huokaisi.

"Miks meil on tälläst. Miks ei olla niiku ennen? Me vaa ignoorataan toisiimme eikä puhuta tai vietetä aikaa yhes" Huokaisin.
"Ihanku kyllästyisit muhun" Sanoin.
"En. En ikin kyllästyis suhun Tae" Tuo sanoi.
Katsoin nuorempaa silmiin kunnes vedin tuon suudelmaan.
Suudelma kesti kauan, se oli hyvä asia. Siitä on nyt hetki kun olin näin lähellä nuorempaa.
"Tae..voitasko täst edes olla niiku ennen, eli vietetää aikaa yhes?" Tuo kysyi.
Nyökkäsin tehden hymyn.
Nousimme ylös ja menimme makuuhuoneeseen. Jungkook istui sängylle ja katsoi minua silmiin. "Tae mul on ollu ikävä sua" Tuo sanoi. Hymähdin ja painoin tuon sängylle selälleen. Menin tuon päälle ja suutelin hieman intohimoisemmin tällä kertaa. Jungkook veti minua lähemmäs ja veti mustan t-paitani pois.
Tein saman nuoremmalle ja aloin tehdä merkintöjä tuon kaulaan sekä solisluihin.
.
.
.
.
.

Nousin ylös sängystä pukien farkkuni takaisin jalkaani. "Eikai satu rintaan? Tai henkee ahista?" Kysyin. Nuorempi vain hymähti "Kaikki on hyvin".
Hymähdin takaisin ja lähdin hakemaan vettä.
Täytin lasin kylmällä vedellä ja lähdin takaisin yläkertaan nuoremman luokse.
"Tos" Sanoin ja ojensin lasin nuoremmalle. "Kiitti" Tuo hymähti.
Istuin alas ja olimme hetken hiljaa. Hiljaisuus ei ollut kiusallinen, vaan luulen että molemmat meistä mietti että mitä sanoa.
"Tae..kai sä tiiät et saat olla omaittes munkaa" Tuo kysyi.
"Joo.." Huokaisin. "Eli?" Nuorempi kysyi.
"Eli..saan kertoo sulle aina jos mua vaivaa joku asia" Sanoin. Tuo hymähti ja veti minut viereensä.

 Tuo hymähti ja veti minut viereensä

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Love makes Toxicity| vkookWhere stories live. Discover now