Part 14.

1.6K 80 27
                                    

Kim Taehyung

Puolen tunnin päästä Namjoon tuli takaisin.
"Terve" Sanoin ja kävelin tuon luokse.
"No kerro kaikki" Namjoon sanoi ja otti kenkänsä pois. Lähdimme istumaan sohvalle kun Jungkook oli vessassa kai pukeutumassa.
"Eli Jungkook halusi harrastaa seksiä?" Namjoon kysyi.
"Joo siis sil oli kova hinku menettää neitsyys ja se halus et se tapahtuu munkaa." Sanoin.
"oot onnekas" "Oliks kiva tunne viedä jonkun neitsyys, Vielä viistoista vuotiaalta!" Namjoon huudahti.
"Chillaaa mä kysyin silt vähä väliä et sattuuks jne" Sanoin.
"mh selvä" Namjoon sanoi kunnes Jungkook asteli alakertaan.
"Tuu tänne" Sanoin ja taputin vieressäni olevaa paikkaa.
"Mua väsyttää" Nuorempi sanoi ja kaatui viereeni halaukseen. "mennääks nukkuu?" Kysyin.
Tuo nyökkäsi.
Namjoon teki hymyn ja toivotti hyvät yöt. Kannoin Jungkookin sitten yläkertaan huoneeseemme.

Tuo veti peiton päällensä ja kävin tuon viereen makaamaan.
"Miltä tuntuu" Kysyin.
"Kui nii" Tuo kysyi tehden ujon hymyn.
"no..." Olin sanomassa kunnes nuorempi alkoi kikattaa.
"mikäs nyt naurattaa??" Kysyin.
"kuulostat oudolta, mulla on kaikki hyvin ja hyvältä tuntuu" Jungkook sanoi.

"Kookie rakastan sua" Sanoin.
"Mäki sua" Tuo sanoi. Otin nuoremman halaukseen. Hän oli niin siro ja pieni joten tuota oli helppo halia.

_______

Jeon Jungkook

Heräsin aika aikaisin, Taehyung ei enää vieressäni ollut.
Nousin istumaan sängylle ja kiedoin peiton ympärilleni.

Katsoin suuresta ikkunasta ulos hämärään aamuun. Aloin miettiä normaalin pojan elämää, koulu, kavereiden kanssa hengaaminen ja koulun jälkeen kauppoihin meneminen.

Pian Taehyung tuli huoneeseen kädessään kuppi.
"Huomenta muru" Tuo sanoi ja ojensi tee kupin minulle.
"Huomenta" Sanoin tehden hymyn.
"mitä mietit" Vanhempi kysyi. "Normaalin pojan elämää" Vastasin ja käänsin pääni ikkunaan. "haluut kouluun?" Tuo kysyi.
Nyökkäsin.
"Sut saatetaan tunnistaa siellä." Taehyung sanoi laittaen käden polvelleni.
"Ihan sama...haluun kouluun, saada kavereita ja hengata koulun jälkeen niiku normaalit lapset" Sanoin.
"Voin katsoa mikä on lähin koulu täällä. Namjoon osaa varmaan auttaa" Tuo sanoi.
Tein hymyn.

"missäs mä osaan auttaa?" Namjoon kysyi tullessaan huoneeseen.
"no Kookie haluu kouluun" Taehyung sanoi.
"Eikö sun pitäis olla jo?" Namjoon kysyi.
"ei oo saatu aikaseks ku oli se karkaamis keissi ja sillee.." Sanoin.
"Selvä, tuossa lähellä on koulu. Voit varmasti mennä sinne" Namjoon sanoi.
"kiitos Namjoon" Sanoin.
"Vielä yksi juttu. Olen usein myöhään töissä sillä työni on kiireistä ja omistan tämän paikan" "Kerroksessa 56 on tyhjä asunto. Haluatteko mennä sinne, sillä siitä koituisi ongelmia jos teidät löydetään minun asunnostani" Namjoon kysyi.
"Oikeesti??" Taehyung huudahti.
"Sä annat meijän asuu täs hotellis!?" Taehyung huudahti uudestaan.
"Työ kaverini asui siellä mutta vaihtoi työpaikkaa" Namjoon selitti.
"Voidaako mennä kattoo sitä??" Kysyin.
"Tottakai" Tuo vastasi hymyillen.
Nousin sängystä ja vaihdoin vaatteet ripeästi.

_______

_______

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Asunto oli todella valkoinen, en valita se oli kaunis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Asunto oli todella valkoinen, en valita se oli kaunis. Hieman pienempi kuin Namjoonin joka oli hyvä asia, meitä on kuitenkin vain kaksi.
"Tää on ihan super kaunis" Sanoin.
"Voin tuoda Jungkookin tavarat" Namjoon sanoi ja lähti pois.
"Tää on oikeesti unta et asutaan kalliissa hotellissa" Sanoin. "mennää kattoo meijän makuuhuone" Taehyung hymähti.
Menimme yhteen huoneeseen joka oli makuuhuone, se oli todella suloinen. Lysähdin sängylle ajatellen kaikkea tulevaa. Tuleeko minusta onnellinen? Uskon.

Älä satuta Jungkookia!
Isä älä!
Äiti onko kaikki hyvin?? Sano jotain!

Havahduin ääniin päässäni. Taehyung katsoi minua hämmästyneenä.
"Kaikki hyvin?" Tuo kysyi.
"on on..." Sanoin ja hengitin hetken.
"Voit kertoa mulle, jos on tarve" Taehyung sanoi antaen suukon otsalleni.
Tuo lähti takaisin olohuoneeseen, nousin ylös ja kävelin ikkunan eteen. Ikkuna oli iso, ja kun katsoin alas näin kaiken tässä kaupungissa.
Siirryin kauemmas, ja kävelin takaisin Taehyungin luokse.

"Kiitos Namjoon" Sanoin ja laskin tavarani lattialle.
"Huomenna on maanantai, voidaan mennä silloin kouluun" Namjoon sanoi.
Nyökkäsin tehden hymyn.
"Mites sinä Taehyung? Minkä ikäinen olitkaan" Namjoon kysyi.
"oon täysi-ikäinen, enkä usko että täällä lähellä on lukiota" Taehyung sanoi esittäen ettei tietäisi täällä olevan lukiota.
"Koulussa minne Jungkook on menossa on toinen rakennus johon kuuluu lukio. Voit hyvin mennä sinne" Namjoon sanoi.
"en mä ha-"
"Sä meet ja ryhdyt normaaliks pojaks ok?" Namjoon keskeytti.

normaaliks pojaks?

"nii mut-" "Menet ja sillä selvä" Namjoon keskeytti uudellen.
"Voidaanko puhua tästä, ilman että Jungkook kuulee" Taehyung kysyi katsoen minua silmiin.
Hämmästyin.
"Selvä" Namjoon nyökkäsi ja he lähtivät pois.

Mitä? Eikö Taehyung ole muka normaali?

Love makes Toxicity| vkookWhere stories live. Discover now