Herkkää tekstiä☹︎Yugyeom
HeiiiJungkook
Moii mitäs sä?Yugyeom
En mitää ihmeellist:D
Pitäs harjotella kokeesee mut naahh..Jungkook
hahahh perus
Millonkoha mä pääsen kouluun..?Yugyeom
No..ettei vaa rasittas liikaa?
Dude pieniki säikähys voi tehä sulle
jotai.Jungkook
No jooo mut mul on tylsää..
Tae on ollu tosi hiljane viimesen viikon aikana..Yugyeom
Oh..ootko puhunu senkaa?
Tai kysyny miks se on vaisu?Jungkook
Jotenki tuntuu et se välttelee sitä et kysyn
sen vointia tai huolehdin.
Sillonku puhuttii viimeks eli viimeviikol, nii
puhuin senkaa ja se oli iha normaali.
Tai sillee se kerto mulle kaiken paskan
mitä se on ny pitäny sisäl, sit se itki yms..
Mut ny se kai vaa ignooraa muaYugyeom
Hmph..Ehkä se haluu omaa tilaa?
Tai sit se ei haluu valittaa/itkee sulle
sen asioista ettei sun sydämelle tapahu jotai?Jungkook
No mut ei jokanen PIKKU asia vaurioita
mun sydäntä..
Ihanku oisin tehy jotai väärin ku se
ignooraa mua.Yugyeom
Kysy siltä. Puhu senkaa ainoo asia
mitä voit täs tilantees tehä Jungkook.Jungkook
Totta..
Huoh kiitti ku jaksat auttaa
mun ja Taen ongelmisYugyeom
Ofc! Nähää:)Jungkook
Nähää!:3Taehyung oli juuri kävelemässä takapihalle.
"Tae" Sanoin ja tuo pysähtyi.
Kävelin tuon luokse."Viimeks ku puhuttii..nii sanoinko tai teinkö jotai väärin? Oot ollu hiljanen sen avautumisen jälkee ja must tuntuu et ignooraat mua" Sanoin suoraan.
"Ei oo ollu tarkotus ignooraa. Oon vaa väsyny ja stressaantunu. Kaikki on ok" Tuo vastasi katsomattakaan minua silmiin.
"Kato mua silmiin ja sano toi uudestaan" Sanoin.
Tuo katsoi minua silmiin "Mul on...kaikki ok".
"Mutta" Sanoin ja tuo laski katseensa alas."Jungkook sun ei tarvii huolehtii musta. Oot viistoista ja mä oon aikuinen." Tuo sanoi nopeasti.
"Mut en mä oo hyvä poikaystävä jos mä en huolehdi tai kysy sun vointia?! Haluutko muka oikeesti et oon sellane itsekäs enkä ajattelis sua missään tilanteessa?" Kysyin hieman kovemmin.
"Miks sä kysyt mun vointia ku SULLA on leikattu sydän, SUA on ammuttu, ja SUA on hakattu?! Mulla on kaikki hyvin" Vanhempi tuhahti.
"Mut-"
Tuo kääntyi mutta otin tuon ranteesta kiinni.
"Kuuntele mua!" "Viimeviikol oli kaikki hyvin. Saatii järjesteltyy tavarat, ja sait kerrottuu mulle mikä sua vaivas. Mä tiiän et se tuntu sustaki hyvältä et sait kertoo milt sust tuntuu. Miks yht'äkkii ignooraat mua ja välttelet asioita?!" Tuhahdin.
"Jungkook-"
"Mä puhun sä kuuntelet! Se ei oo reiluu et sanot et koska mä oon nuorempi nii en saa kysyy sun vointia?! Saan huolehtii susta ja haluun huolehtii. Sun elämä on ollu mua paljon vaikeempaa? Joten miks et anna mun auttaa sua!?"Tuo pysyi hiljaa.
"Okei. Alotetaan helpolla kysymyksellä. Miks oot ollu hiljanen" Kysyin.
Tuo laski katseensa alas.
"Mä odotan" Huokaisin ärsyyntyneesti.
"Haluun vaa omaa tilaa Kookie" Tuo vastasi.
"Älä jaksa. Toi ei voi olla ainoo selitys" Tuhahdin.
"Mitä muuta haluut et sanon?" Tuo kysyi vetäen kätensä irti otteestani.
"Kai sä tajuut et mul tulee sellane olo et oon tehny jotai väärin jos et puhu mulle?? Ja toi on tyhmää et tarviit "omaa tilaa" Ku asutaa yhessä??" Tuhahdin.
"Mä pyydän sult anteeks et oon ignoorannu sua. Et oo tehny mitään väärin, oon oikeesti vaa väsyny" Tuo sanoi.
Katsoin tuota silmiin joissa näin surun, väsymyksen ja valheen.
"Okei. Saat omaa tilaa, öitä" Tuhahdin ja kävelin yläkertaan.Menin vierashuoneeseen ja laitoin oven kiinni. Jos Taehyung kerta haluaa omaa tilaa niin saa myös nukkua yksin.
Laitoin sitten Yugyeomille viestiä.Jungkook
"Tarviin omaa tilaa, oon
vaa väsyny"
Oikeesti?! Ei sen silti tarvis ignooraa
mua.Yugyeom
no anna sen olla yksin jos se
kerta sitä haluu. Eikai teil tullu ny mitää
riitaa?Jungkook
Pftt no en tiiä.
Mul saatto vähä mennä hermot ja
korotin ääntä.Yugyeom
No ottakaa vähä etäisyyttä.
Ja jos Taehyung on väsyny, nii se menee ohi.Jungkook
Niih..No öitäYugyeom
Öitä^^Suljin puhelimen ja kävin selälleni sängylle.
Huokaisin jolloin rinnasani pisti jokin. Hah tuntui kun sydän olisi särkynyt...kirjaimellisesti.Oveen koputettiin. En sanonut sanaakaan vaan nousin istumaan sängylle teeskennellen että tekstaan jonkun kanssa.
"Kookie..?" Taehyung sanoi.
En vastannut. Tuo sulki oven ja käveli luokseni.
"Anteeks..olin tosi epäreilu." Tuo sanoi.
"Oo kiltti..puhu mulle" Taehyung sanoi murtuneella äänellä ja kyykistyi eteeni.
"Miks puhuisin sulle ku itekki oot ignoorannu mua melkee viikon" Kysyin vihaisesti.
"Anteeks...Kookie anna anteeks. En kestä jos oot vihanen.." Tuo sanoi hiljaa. Laskin kännykkäni sängylleni.
"Kato mua...oo kiltti" Taehyung kuiskasi. En katsonut. Näytin vain ärsyyntyneen katseen."E-en kestä jos oot vihanen! Oon väsyny, ja mul on paska olla..En oo pystyny kertoo sulle koska mua pelottaa! K-kookie mikään ei oo johtunu susta...mul on vaa ollu paska olla ja itkettää koko ajan. Kiltti anna anteeks..." Tuo huudahti ja painoi päänsä syliini. Räpäytin silmiäni parikertaa ja katsoin kun vanhempi nyyhkytti sylissäni.
"Tae.." Kuiskasin ja silitin tuon hiuksia.
"Ei hätää...anteeks et huusin.." Huokaisin.
"Kerro mulle..miks sul on ollu paska olla...?" Kysyin. Tuo nosti kasvonsa ylös ja vilkaisi rannettaan.
"Tae..??" Kysyin. Tämä nosti hihansa ylös.Suljin silmäni ja toivoin että tämä olisi vain pahaa unta.
"M-miks" Kysyin varovasti.
"Sorruin..siit on pitkä aika ku viimeks viiltelin..sillon ku mun vanhemmat kuoli nii viiltelin ekan kerran" Tuo sanoi.
Silmäni kostuivat.
"A-anteeks et syytin sua.." "En tiiä mitä sanoo...Muhun sattuu nähä et sul on näin huono olla" Vingahdin.
"Ei johu susta..sanoin jo" Tuo huokaisi ja laski hihansa. "Oo kiltti äläkä tee yhtäkää viiltoo enää" Sanoin.
Taehyung nousi ylös ja minä myös. Tuo nyökkäsi.
"Voitko..tulla viel nukkuu makuuhuoneeseen munkaa" Tuo kysyi. Vedin tuon haliin enkä päästäny irti. "Oon niin paho-"
"Älä oo.." Tuo huokaisi ja kietoi kätensä ympärilleni.Anteeks et tää osa on tälläne..
BẠN ĐANG ĐỌC
Love makes Toxicity| vkook
Hành động[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]