Part 87.

704 61 35
                                    

"Jungkook sain viestin Kimiltä" Sehun sanoi.
"Sä?? Miks se sulle lähettää" Kysyin.
"Lue" Tuo sanoi ja ojensi kännykän minulle.

Ei vittu

Tiiän et Jungkook on sun kans joten päätin laittaa sulle viestin koska Jungkook ei vastaa..
Jungkook ei voi antaa mulle anteeks siitä mitä tein joten ihansama vaik kuolisin. Toivon et Jungkook löytää uuden ja paremman joskus, ja toivon et se joku pitää siit parempaa huolta ku mä. Rakastan sua Jungkook vaik et ehkä sitä just nyt usko.
Hyvästi..
- Taehyung

"Aja nopeemmin" Sanoin ja Sehun kiihdytti vauhtia entistä enemmän.
.
.
.

Olimme melkein sen sillan luona joka sijaitsi melkein keskustassa. Näin jo sillan ja yritin katsoa jos Taehyung olisi siellä.
"Näätkö sitä?" Tuo kysyi. Pudistin päätäni.
"Pysäytä!" Huudahdin jolloin Sehun pysäytti auton äkillisesti. Otin turvavyön irti ja juoksin ulos autosta. "Jungkook?!" Sehun huudahti.
Juoksin sillalle päin, sinne oli vähän matkaa vielä.
Sydämeni pysähtyi kun näin Taehyungin seisomassa sillan reunalla. "Taehyung!!" Huudahdin niin lujaa kuin pystyin. Ei kuullut..tai ei välittänyt.
"Taehyung älä!!" Huudahdin uudestaan. Tuo katsoi minuun ja katsoi sitten alas sillalta.
"Tae! Älä!" Huusin ja olin melkein tuon luona..
Olin liian hidas..

Tuo hyppäsi. Sydämeni hyppäsi kurkkuuni.
Juoksin sillalle ja kiipesin reunan yli. Kuulin Sehunin huutavan jotain mutta ignoorasin sen hyppäsin alas.
Vesi oli jo lähellä, suljin silmäni ja tunsin kylmän veden ympärilläni.
Uin nopeasti pintaan ja yritin etsiä Taehyungia. Sukelsin uudelleen ja avasin silmäni yrittäen etsiä vanhempaa.
Näin jotain uppoavan joten sukelsin lähemmäs. Kyllä, löysin hänet. Otin tuon käsivarsista kiinni ja uin pintaan.

"Jungkook!" Sehunin ääni kuului. Tuo oli hypännyt perääni ja tuo ui luokseni.
"Onks se kunnossa??" Tuo kysyi.
"E-en tiiä" Huokaisin. "Miten me päästää täält pois??" Kysyin.
"Soitin Jonginille ja Baekhyunille" Tuo sanoi.
Nyökkäsin ja vilkaisin Taehyungin kasvoja. Otin tuon hiukset pois tuon naaman edestä ja yritin etsiä tuon kaulasta pulssia.
"Se on elossa" Sanoin. "Onneks" Sehun huokaisi. Jalkani alkoivat väsyä joten Sehun auttoi pitelemään Taehyungia pinnassa.
.
.
.

"Tyypit ootteks kunnossa?!" Jongin huusi ylhäältä hetken kuluttua.
"Joo! Mut Taehyung on tajuton!" Sehun huusi.
"Taehyung?!" Baekhyun huudahti.
"Soittakaa apuu!" Huusin. "Okei!" Jongin huudahti.
Huokaisin. "Jos oltas tultu minuuttiki myöhässä nii Tae olis kuollu" Sanoin.
"Niipä.." Tuo vastasi.

__________

Taehyung oli hereillä, ja tuo istui ambulanssissa pyyhe ympärillään. Sehun ojensi minulle pyyhkeen ja laitoin sen ympärilleni.
Baekhyun ja Jongin kertoivat mitä tapahtui ja Taehyung pitäisi kai viedä sairaalaan tarkkailuun yöksi..
"Mee" Sehun kuiskasi ja tuuppasi minua hieman. Huokaisin ja kävelin istumaan Taehyungin viereen.
"Miten voit?" Kysyin.
"Mitäs täs.." Tuo huokaisi. "Oon sanonu tän sulle ennenki et jos teet jotain ittelles se satuttaa myös mua" Sanoin.
"Tiiän. En vaa uskonu et sua kiinnostais" Tuo vastasi. "Tae..kyl mua kiinnostaa. Oon ilone ettet hukkunu.." Huokaisin.
"Vaik oon kusipää" Tuo kysyi ja katsoi minua silmiin. "Vaik ootki kusipää" Hymähdin.
Tuo teki pienen hymyn ja pian hoitajat tulivat kyselemään meiltä jotain.
"Miten voit?" Hoitaja kysyi Taehyungilta.
"Hyvin.." Tuo vastasi.
"Sut pitäs viedä sairaalaan tarkkailuun" Hoitaja sanoi.
"Mä voin hyvin, ei mun tarvii tulla" Taehyung huokaisi. "Mä voin pitää siit huolta..Taehyungin siskolla on yksityis lääkäri" Sanoin. En todellakaan oo viemässä Taehyungia sinne, piti vain keksiä jotain ettei tuota viedä sairaalaan.
"Selvä sitten. Hyvät illan jatkot. Ottakaa yhteyttä jos jotain tapahtuu" Mies sanoi. Nousimme ylös autosta ja kävelimme Baekhyunin, Sehunin ja Jonginin luokse.

"Hullu?" Baekhyun tiuskaisi. "Joo joo" Taehyung huokaisi.
"Tajuutko yhtään et m-"
"Joo Baekhyun anna olla, viedää nää ny himaan" Sehun huokaisi. Lähdimme sitten autoille. Taehyung meni Baekhyunin sekä Jonginin kanssa, ja minä Sehunin kanssa.
.....
"No ootteko sovussa" Tuo kysyi ja käynnisti auton.
"No..haluun viel puhuu senkaa" Huokaisin.
"Jungkook tiiän et rakastat sitä joten mun mielest te voisitte unohtaa sen helvetin Jiminin ja jatkaa elämää" Tuo sanoi.
"Totta" Hymähdin ja katsoin ulos ikkunasta.

—————

Skip –>

Pääsimme kotiin Taehyung meni istumaan sohvalle edelleen sama pyyhe ympärillään.
Olimme aivan märkiä joten hain tuolle kylpytakin jotta tuo voisi kuivata itsensä.

"Tos" Sanoin ja ojensin sen vanhemmalle. Tuo hymähti nopeasti ja kävi laittamassa sen päälle.

"Haluut jutella eikö.." Tuo kysyi. Nyökkäsin.
"Sä oikeesti olit tekemäs itsemurhaa mun takii" Sanoin.
"Koska oot ainoo ihminen jota rakastan, ja jätit mut joten mulle se on sama ku itsemurha.." Tuo sanoi.
"En tiiä mitä ajattelen just nyt..." "Tykkäätkö Jiministä.." Kysyin.
"Jungkook..en. En samalla tavalla ku susta" Tuo sanoi. Huokaisin.
"Ainii muuten. Chanyeol palkkas sun siskon hoitaa sen asemaa. Ja sit ku lähin täältä tänää aikasemmin nii joku Junmyeon kidnappas mut ja vei Chanyeolin talolle. Eunjin oli siel ja sano et sen pitää tappaa mut" Sanoin.

"Mitä?" "Siis oikeesti?? Eunjin??" Tuo kysyi.
Nyökkäsin. "Se sano et jos sä kuolet nii se saa sun rahat" Sanoin.
"Mitä vittua..mun sisko??" Tuo huokaisi.
"Niipä.." Huokaisin.
"Eikai se tehny sulle mitään??" Tuo kysyi. "Ei" Vastasin.

"Tae mietin et..pitäskö meijän alottaa puhtaalta pöydältä" "Tai siis..tottakai pettäminen on paskaa ihansama kuinka monta kertaa se tapahtuu mut en haluis pilaa meijän suhdetta Jiminin takii" Sanoin.
"Sä..haluut jatkaa mun kaa? Vaik oon vitun idiootti" Tuo kysyi.
"Teit saman mitä mä tein..joten. Sä annoit mulle anteeks kosk rakastat mua, ja no..mäki annan sulle anteeks kosk rakastan sua" Sanoin.
Tuo räpäytti silmiään pari kertaa.
"Ootko tosissas?" Tuo kysyi.
Nyökkäsin. Tuo käveli luokseni ja varovasti painoi huulensa omilleni.

—————-

💀💀💀💀

💀💀💀💀

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Love makes Toxicity| vkookWhere stories live. Discover now