Jungkook pov.
Odotin Taehyungia..
Tuo lähti niin nopeasti ilman kunnollista syytä. En ymmärrä miksi tuo lähti niin hätäisesti. Otin puhelimen taskustani ja katsoin kelloa.
On kulunut pari tuntia, ja kello on nyt vähän yli kaksitoista.
Kävelin olohuonetta ympäri kädet puuskassa ja pian ovi avautui joten kävelin nopeasti eteiseen."Mis olit?" Kysyin. Taehyung katsahti minuun hieman säikähtäneenä.
"Tae..?" Kysyin.
"A-aa uhh ulkona ajelin siellä täällä" Tuo vastasi. "Meen suihkuu" Tuo sanoi.
"Mut sähä olit jo tänää?" Sanoin.
Tuo hiljeni. Katsoin tuota päästä varpaisiin kunnes huomasin jotain.
Astelin lähemmäksi. Tuon farkkujen vetoketju oli auki, paidan kravatti puoliksi irti, ja hiukset sekaisin.
"Olitko autossa koko ajan" Kysyin.
"Joo"
"Miks sul on vetoketju auki?" Kysyin.
"Ai o-on vai, tais unohtuu ku lähin" Tuo vastasi tehden kiusallisen naurun.
Olin hetken hiljaa. Vedin tuon kaulusta alas päin ja huomasin siinä tuoreen fritsun.
"Selitä tää" Sanoin.
Tuo pysyi hiljaa.
"T-tae??" Kysyin. "Kookie anna mä selitän" Tuo yritti ottaa käsistäni kiinni mutta peruutin.
"Olit Jimininkaa eikö? Oliko kivaa? Saitte hoidettua hommat loppuun" Sanoin.
Nielin kyyneleet, mutta ne silti valuivat pitkin poskiani.
"Kookie mä-"
"Anna olla! Ollaan tasoissa huh? En olis silti uskonu et sä menisit panee Jiminiä just ku halusit munkaa kihloihin" Sanoin.
"Kookie mun ei ollu tarkotus satuttaa sua" Tuo sanoi.
"Mikä sun tarkotus sit oli?! Panna sitä ja tulla kertoo mulle ettet tarkottanu sitä" "Tae luulin et rakastit mua" Sanoin ja pyyhin kyyneleeni.
"Nii mä rakastanki! Oon vaa hämilläni et mitä haluun täl hetkel" Tuo sanoi.
"Mä kerron sulle. Haluut olla Jimininkaa. Eikö?" Tuhahdin. "Jungkook m-"
Otin sormukseni sormestani ja painoin sen toisen kämmenelle. "Anna se vaik Jiminille mä en tarvii sitä" Sanoin ja menin laittamaan kengät jalkaan.
"Mihin sä meet??" Vanhempi kysyi.
"Jonnekki mis mun ei tarvii nähä sun naamaa" Sanoin ja paiskaisin oven kiinni.Juoksin rakennuksen hissiin ja menin sillä alimpaan kerrokseen. Itkin, paljon.
Pääsin ulos, juoksin katua pitkin jonnekkin kauas ettei Taehyung varmasti seuraa minua.
Kyyneleet lensivät tuulen mukana.
Kaupunki on minulle aivan tuntematon, joten en tiedä ollenkaan että minne olen menossa.Pysähydin pikkukujalle ja kävin istumaan tiilistä seinää vasten.
Laitoin kasvoni käsiini ja itkin ihan helvetisti."Haluun et pysytte yhdessä"
"Se ei haluu tulla teijän väliin Jungkook"
"Olin idiootti et suutelin sitä, anteeks"Valehtelijat. Ne kaks kusipäätä valehteli mulle koko ajan.
Olin rikki, tiedän...itsekin olin Jiminin kanssa, mutta kaipasin silloin lohtua kun Taehyung lähti..
Taehyung vain meni..ja pani Jiminiä valehdellen minulle päin naamaa."Jungkook en voi elää ilman sua"
"Jos sä kuolet nii mäki kuolen"Kyyneleet eivät erottuneet enää sadepisaroista.
Itkin paljon. Oliko tämä tässä? Minun ja Taehyungin suhde?"Jungkook?" Kuulin tutun äänen. Nostin katseeni ylös ja edessäni seisoi Jongin.
Tuo kyykistyi viereeni.
"Mikä sul on?" Tuo kysyi.
Nyyhkytin siinä jotain eikä tuo varmaan saanut mitään selvää.
"Hengitä syvään. Ja kerro sit ku pystyt" Tuo sanoi. Huokaisin.
"T-tae petti mua" Sanoin. Jongin räpäytti silmiään pari kertaa. "Taehyung? Mut tehä menitte just kihloihin?" Tuo sanoi.
"N-niipä..se meni sänkyyn sen exän kaa" Sanoin. "Wow" "..Haluutko tulla mun mukaan?" Tuo kysyi.
"E-eikai siit oo vaivaa" Kysyin. Tuo pudisti päätään ja nousi ylös. Nosti minut siinä samalla ja pyyhin kyyneleeni nopeasti.
"Miks oot tääl" Kysyin.
"Tulin tekee keikkaa Sehuninkaa. Kuulin et joku itkee joten päätin vilkasta" Tuo sanoi.
"Aa..mis Baekhyun" Kysyin.
"Baekhyun on tekees omii juttui, tää on vaa mun ja Sehunin keikka" Tuo sanoi. Nyökkäsin. Seurasin vanhempaa hetken matkaa kunnes pääsimme jonkun auton luokse."Mistä Jungkook ilmesty?" Sehun kysyi.
"Kerron myöhemmi" Jongin sanoi ja päästi minut sisälle autoon.
Lähdimme sitten jonnekkin en ole varma minne..
..
.
.
.
"Wow aika kusipää temppu Kimiltä" Sehun sanoi katse tiessä.
"Aijotteko jatkaa suhdetta" Sehun kysyi.
"En tiiä.." Huokaisin. "Ite en antais niin helposti anteeks" Jongin sanoi.
"En tiiä mitä teen..rakastan Taehyungii mut tää ei vaa toimi" Huokaisin.
"Teijän pitää puhuu" Jongin sanoi.
"Mikä parisuhde neuvoja säki oot" Sehun naurahti. "Hei, kumpi meist saa enemmä vientii" Jongin kysyi. "Minä?" Sehun vastasi. Naurahdin.
"Noni kato sä hymyilet" Sehun sanoi.
"Älä ajattele sitä. Voit hengaa meijän kaa siihe asti ku pystyt taas mennä Kimin luokse" Jongin sanoi. Nyökkäsin ja tein pienen hymyn._________
Ajoimme autolla vähän kaikkialla ja nuo veivät minut paikkoihin joissa en ole ennen käynyt.
Unohdin Taehyungin jopa hetkeksi. Keskityin vain tähän hetkeen.
"Minnes seuraavaks" Jongin kysyi.
"Eikai sua väsytä" Sehun kysyi ja katsoi minua peilin kautta. Kello oli jo kaksi yöllä.
Pudistin päätäni.
"No hyvä, lähetää sit vaik johonki syömää" Jongin sanoi.
"Onks mikää enää auki?" Kysyin.
"Tääl on yks mesta joka on auki 24h" Jongin hymähti. Nyökkäsin.Katsoin ikkunasta ulos. Taivas oli säkkipimeä ja satoi. Katulamppujen valot tekivät mukavan tunnelman.
Autolla ajaminen yöllä on mukavaa pakko myöntää. Otin kännykkäni esiin ja huomasin viisi soittoa Taehyungilta.
"Mitäs se" Jongin kysyi.
"Soittanu ja spämminy viestejä" Huokaisin.
"Kato ne mut älä vastaa. Parempi et se tietää et oot kunnossa" Jongin sanoi. Nyökkäsin ja luin viestit.
Jauhaa paskaa. "Jungkook mis oot oon vitun huolissani?? Puhutaan mun on pakko saada puhuu sunkaa en oikeesti tiiä miks tein niin"
Pian sain uuden soiton. Katsoin sitä hetken ajan.
"Saanko vastaa" Sehun kysyi.
Nostin kulmaani. "Pliis" Sehun sanoi ja pysäytti auton. Ojensin puhelimeni tuolle ja tuo laittoi kaijuttimen päälle.Taehyung- Jungkook ootko siel?!
Sehun- Kuules Kim. Voitko jättää Jungkookin rauhaa me just pidetää hauskaa?
Taehyung- Hauskaa?! Mis ootte??
Sehun- Miks me sulle kerrottas?
Jongin- Hah kusipää mieti ennenku meet sänkyy jonkukaa
Taehyung- Mä en tiiä miks tein niin! Ugh haluun jutella Jungkookinkaa antakaa puhelin sille.
Sehun- Hmph huono idea. Älä soita enää, se yrittää unohtaa sut
Jongin- Jos nään yhenki viestin viel nii kadut sitä onko selvä?
Taehyung- Mitä vittua te yritätte erottaa mua mun poikaystävästä? Vittu te kaks oikeest
Sehun- Kusipäät huutelee. Olitte kihlois ja meet sun exän kaa sänkyy woow *taputtaa*
Taehyung- Vitu mulkku
Jungkook- Ugh älä soita enää äyssiSehun lopetti puhelun ja laittoi kännykkäni pois päältä. "Ai että, mentäskö nyt vaik syömää?" Sehun kysyi. Naurahdin ja lähdimme taas matkaan.
———————
👁👄👁
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]