Heräsin jossain. En tiedä missä.
Päähän särki ja katsoin ympärilleni.Makasin jossain makuuhuoneessa, en tunnistanut huonetta ollenkaan.
Katsoin alas vatsaani ja olin ilman paitaa. Rintani ympärillä oli kiedottu side joka puristi haavaa.
Pian huoneen ovi aukesi. Nainen?"Heräsit. Miten voit?" Tyttö tai nainen kysyi, en osannut sanoa minkä ikäinen tuo oli.
"Ihan..ok..mis mä oon?" Kysyin.
"Mun kotona. Et ehkä tunnista mua ku ei olla nähty ku viimeks ihan pieninä. Oon Eunjin, Kim Eunjin" Tuo sanoi tehden pienen hymyn.
"Sä- Eunjin..?" Sanoin kysyvästi. Tuo nyökkäsi.
"Taehyung..oon sun sisko, Muistatko?" Tuo kysyi."Älä koske! En jätä sitä yksin mun pitää olla senkaa!"
"Taehyung!"
"Ette voi viedä mun siskoo multa, lopettakaa!""Taehyung?" Säpäsähdin.
"Miten..oot siinä? Tai siis..mis oot ollu koko tän ajan?" Kysyin.
Tuo käveli sängyn luokse ja istui alas.
"Ne vei mut pois ku oltii pienii..koska viranomaiset ajatteli et mun on parempi olla niiden kaa. Ne jätti sut yksin isänkaa moneks vuodeks..eikä olla nähty siks koska mua kiellettiin tapaamasta sua"Suuni loksahti auki.
"Tosissas" Nojasin päätäni taakse ja katselin siskoni kasvoja.
"Kuulitko kuitenki mitä isälle ja äidille tapahtu?" Kysyin. Tuo nyökkäsi.
"Mis sä olit sen ajan? Kuulin et jouduit laitokseen" Tuo sanoi. "Aa joo..kaks kuukautta sen murhan jälkee menin laitoksee. Ja ne kaks kuukautta mä asuin puolisänkaa.." Huokaisin.
"Puolisän?? Se vanha ärsyttävä mies. En mä siit kyl paljoo muista" Tuo naurahti.
"Just se..ja se hyväkskäytti mua" Tuhahdin.
"Mitä?? Puolisä? Sua?" tuo kysyi hämmästyneenä. "Jep" Sanoin.
Tuo tuhahti ärsyyntyneenä, "Epäreiluu et meijät erotettiin..." Tuo huokaisi ja nousi ylös.
"Nii..mut miten löysit mut?" Kysyin.
"Ajoin sun auton ohi, ja ihmettelin et miks sun auto oli tien reunas nii kauan. Päätin käydä kattoo sun ikkunasta et onks siel ketää ja olit pyörtyny sen veren keskel" Tuo sanoi.
"Oh..Oota näitkö siel ketää nuorta poikaa?! Vittu onks sul mun kännykkää??" Kysyin.
"Uhm..ei siel ollu ketää? Ja joo oota" Tuo sanoi ja kävi hakemassa puhelimeni.
Ojensi sen minulle ja huomasin kymmenen soittoa Jungkookilta.
Soitin hänelle nopeasti.Taehyung- Jungkook!
Jungkook- Missä helvetissä oot?! Ollaa etitty sua ihan vitun kauan ja luulin et oot kuollu! Oon itkeny mont tuntii! Missä sä oot Taehyung?!
Taehyung- Mun sisko löys mut ennen teitä, en oo varma täst osotteesta mut mul on ny kaikki hyvin.
Jungkook- Sisko?? Onks sul sellanenki. Ugh ihan sama tuun sinne mikä osote?!Taehyung- aa ********* ****
Jungkook- tuun hetiPuhelu päättyi ja Eunjin katsoi minua oudoksuvasti.
"Kukas noin huolissaan oli susta" Tuo kysyi. "Aa mun poikaystävä" Sanoin.
"Sul on poikaystävä?? Awh" Tuo virnisti.
"Hah älä jaksa" Naurahdin. Laskin kännykkäni sängylle ja nousin istumaan. "Onks..se luoti edellee mun sisäl?" Kysyin. Tuo naurahti.
"No en mä sitä sun sisään jättäis. Mun kaveri on lääkäri ja se otti sen pois" Tuo sanoi.
"Aaa" Hymähdin. "Oota haen sulle jotai puhtait vaatteita" Eunjin sanoi ja lähti pois huoneesta.Jäin odottamaan ja asetin käteni rintani kohdalle. Huoh..
.
.
.
.Pian tuo tuli takaisin ja antoi minulle pinon vaatteita. "Sun autos oli tälläsii? Mitä nää on" Eunjin kysyi näyttäen lääkkeitäni.
"Mun lääkkeet" Sanoin. Tuo ojensi ne minulle epäuskoisena.
"Lääkkeitä lupaan. Aloin käyttää niitä sillon ku vanhemmat kuoli" Sanoin.
"Aa..okei tää on tyhmä kysymys mut minkä ikäne oot?" Tuo kysyi.
Naurahdin "18" Sanoin.
"Wow..siit on nii kauan, oon 15" Tuo sanoi."Mut joo..annan sun pukee rauhas" Tuo sanoi ja lähti pois huoneesta laittaen oven kiinni.
Katsoin vaatteita jotka tuo toi minulle.
Vaatteista tajusi jo että Eunjin on siskoni.
Puin ne ylleni ja lähdin ulos huoneesta.
Kävelin varovasti ja yllätyin millainen koti siskollani oli.
"Oon kuullu sust kaikkii huhuja" Tuo naurahti ja käveli viereeni. Tuo auttoi minut portaat alas ja vei istumaan keittiöön.
"Esim?" Kysyin.
"No joukkomurhat, ryöstöt, gangit ja kaikkee" Tuo sanoi. "Aa joo, kaikki pitää paikkaansa" Sanoin.
"Onks sul gang?" Tuo kysyi.
"Ei varsinaisesti, teen juttui yksin" Sanoin.
"Aattelin et haluisiks tehä munkaa töitä?" Tuo kysyi.
Katsahdin tuohon hämmästyneenä kunnes avasin suuni "Ootko sä mukan sellasis jutuis?" Kysyin.
"Veikkaan et koko meijän suku on ollu. Hah no mitä sanot?" Tuo kysyi.
"No käy" Hymähdin. "Jes, muutes sun autonavaimet on yläkerras, ja sun auto autotallis" Tuo sanoi.
"Miten raahasit mun auton tänne?" Kysyin.
"Mul on apuvoimia" Eunjin virnisti ja lähti yläkertaan.En olisi uskonut että mun pikkusiskokin on yksi rikollisista.
Taen siskost ei oo melkee yhtää kuvii mut sil on nyt tollane outfit☟︎
Haluutteks et Eunjin olis "tärkee" hahmo ja pysyis täs.
Yay:D
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]