Part 90.

698 59 18
                                    

Taehyung pov.

"Siis mitä me tehää ja kenelle?" Jongin kysyi takapenkiltä.
"Me hoidellaa yks äijä joka yritti tänää raiskata Kookien" Sanoin. "Siis oikeesti?? Onks Kook kunnos" Sehun kysyi.
"On tavallaan" Huokaisin.

Pääsimme koululle ja pysäytin auton.
"Sen koulun ei pitäis olla viel loppunu ainaki nii Jungkook mulle sano" Sanoin.
"Okei, hoidellaa se sit. Mut Taehyung ei kuolemaan asti" Sehun sanoi. Pyöräytin silmiäni.
Kävelimme sisään kouluun ja meitä katsottiin oudoksuvasti ja oppilaat perääntyivät.

Huomasin Jiron kaappien luona. Hymähdin.
"Toiko?" Sehun kysyi. "Just toi" Sanoin.
Sehun käveli edeltä ja otti Jiroa hiuksista kiinni vetäen vessaan.
Laitoin oven lukkoon ja Sehun tönäisi Jiron seinää päin.
"Mitä vittua??" Jiro tuhahti.
"Kuuntele, et pääse helpol siit et yritit raiskaa jonkun" Sehun sanoi. "Just..Kim" "Onks nää jotku sun henkivartijat" Tuo tuhahti. Naurahdin.
"Pikemminki me ollaan Jungkookin. Mä sanoin sulle ettet varmaa haluu tuntee luotii sun sisäl eikö?" Sanoin ja otin aseeni esiin jotta Jiro huomaisi sen.
"Älkää tappako mua!" Tuo huudahti.
Jongin pyöräytti silmiään ja otti Jiron kauluksesta kiinni painaen tuon polvilleen lattialle.
"Sä yritit raiskaa Jungkookin, tajuutko kui paskaa se on huh kuunteletko??" Sehun huudahti ja potkaisi Jiroa kylkeen.
"Puhu!" Jongin huudahti.
"Mä oon pahoillani!" Tuo huudahti pitäen kyljestään kiinni. "Sä tasantarkkaan tiiät et jos joku tekee Jungkookille jotai nii siit ei selvii ilman seuraamuksia" Sanoin ja kävelin kyykkyyn tuon eteen.
"A-antee-" Otin tuon hiuksista kiinni ja taivutun tuon pään taakse. "Oon tappanu mun elämän aikana niin monta ihmistä että sun hoiteleminen olis saatanan helppoo" Sanoin.
"Kim anna olla. Se on kuitenki Jungkookin ikäne" Jongin sanoi.

"Tsk" Nousin ylös ja potkaisin Jiroa vatsaan. Lujaa. "Kehtasitki koskee mun poikaystävän vartaloon pervo" Sanoin ja potkaisin uudestaan vieläkin kovempaa.
"Sen ranteet on mustelmilla huh? Kuuletko kusipää huh?" Sanoin ja tuo yskäisi verta lattialle.
Jongin siirsi minut kauemmaksi jotta lopettaisin.
"Ä-älkää mä p-pyydän" Jiro valitti.

"Vitun äpärä sä tiiät nyt et sun ei kannata koskee Jungkookiin tikullakaan" Sehun sanoi.
"M-mä lupaan jättää sen r-rauhaan" Tuo sanoi.
"Oof pervo teini" Sehun naurahti ja meni kyykkyyn ottaen Jiron kasvoista kiinni.
"Kuuntele, ykski virhe nii oot kuollu" Sehun hymähti ja tönäisi Jiron lattialle makaamaan.

"Mitä muuta se teki Jungkookille" Jongin kysyi. "Sen vyötärön ympäril on punasii jälkii, ja ranteet paskana. Jungkook sano et tää teki sille muutaman fritsunki siin samal" Sanoin.
"Sä oikeesti koskit sen vartaloon? Vitun pervo" Sehun sanoi ja potkaisi poikaa lattialla.
Kyykistyin hänen tasolleen. "Kuuntele tarkasti. Mä oon ainoa joka saa tehä Jungkookille fritsuja ja koskee sen vartaloa joten ota ny opiks" Sanoin ja nostin tuon ylös vaikkei tuo pysynyt pystyssä ilman tukea.
Tönäisin tuon lavuaaria vasten ja tuo kaatui lattialle. Virnistin kun tuon nenästä alkoi vuotaa verta.
"Ja jos sanot meist yhenki sanan, nii saat luodin sun kalloon onko selvä?" Jongin sanoi ja Jiro nyökkäsi vaivalloisesti ja sulki silmänsä.
Jätimme vessan ja kävelimme pois koulusta kuin mitään ei olisi tapahtunut.
"Vittu näit pervoi on nykyää joka puolel" Sehun sanoi ja istui etupenkille viereeni.
"Niipä" Sanoin.
.
.
.
.

Pääsin kotiin ja Jungkook tuli luokseni.
"Mitä teitte??" Tuo kysyi. "Hoideltii se, ei kuollu älä huoli" Sanoin.
"Kiitti.." Tuo sanoi ja tuli eteeni. "Miten voit? Eikai sua ahista tai satu tai-"
"Mul on nyt kaikki hyvin" Tuo keskeytti ja painoi huulensa omilleni. Hymähdin suudelmaa vasten ja laitoin käteni tuon vyötärölle.

...

"Rakastan sua.." Jungkook sanoi.
"Mäki sua" Hymähdin.
"Mietin..et voitasko mennä uudelleen kihloihin..jos vaa haluut" Tuo kysyi. Hymähdin. Kävelin keittiöön ja otin tasolta tuon kihlasormuksen.
"Tottakai haluun" Hymähdin ja sujautin sen nuoremman sormeen. Tuo haki omani jonka annoin tuolle silloin yhtenä päivänä. Sujautti sen sormeeni ja suutelimme.

"Onks sul kaikki varmasti hyvin?" Kysyin.
Tuo nyökkäsi. Hymähdin ja nappasin tuon syliini vieden makuuhuoneeseen. Laskin sängylle ja suutelin pienempää rakastavasti.

___________

~𝚅𝚊̈𝚑𝚊̈𝚗 𝚕𝚢𝚑𝚢𝚝 𝚊𝚗𝚝𝚎𝚎𝚔𝚜~

Love makes Toxicity| vkookDonde viven las historias. Descúbrelo ahora