Part 96.

634 57 13
                                    

Kävelin katua pitkin yrittäen soittaa Jonginille. Tuo ei kuitenkaan vastannut.
Huokaisin ja yritin sitten soittaa Sehunille.

"Miks Jongin ei vastannu, ootteko kahestaan?"
"Ei olla, Jongin meni Baekhyuninkaa jonnekki ja oon yksin liikentees. Kui nii onks käyny jotai?"
"Ei sillee..Tae meni tappelee sen Jironkaa. Jos muistat"
"Siis se joka yritti raiskaa sut?"
"Just se. Mun piti aluks tapella senkaa mut Tae ei halunnu ja meni sit ite" "must tuntuu et Jiro huijaa ja et Taelle käy jotai.."
"Älä huoli, tiiät Taehyungin se pärjää kyl"
"Nojoo...huolehin iha turhaa"
"Kuulostat silt et haluut olla jonkukaa just nyt? Mis oot"
"Kävelemäs kotiin. En kyl haluis mennä"
"Hmph..tuun hakee sut"
"Aina sä osaat piristää just oikeesee aikaa"
"Tottakai"

Hymähdin ja lopetin puhelun. Lähetin sijaintini Sehunille jotta tuo tietäisi missä olen. Odottelin siinä sitten hetken aikaa räpläten kännykkää.
.
.
.
.
.

"Jungkook eikö?"
Turhautuneena nostin katseeni ylös. "Tunnenko sut?" Kysyin.
Tuo hymähti. "Eilinen Jiron kaveri"
"Ja miks mua pitäs kiinnostaa sun olemassa olo" Kysyin. "Älä viitti. Aattelin vaa tulla juttelee ku oot yksin täs" Tuo vastasi.

"Mun kaverit tykkää susta, joten jos näät ne jossai nii yritä ignooraa"

"Aha. Minne oot menos?" Kysyin. "Jiro pyys mut yhtee paikkaan. En tiiä minne mut joku tappelu kai" Tuo vastasi.
Nostin kulmaani. "Jaahas" Vastasin.
"Minne ite?" Tuo kysyi. "Venaan yht tyyppii" Vastasin katsoen muualle. "Venaat joka päivä jotakuta. Hengaatko ikin sun poikaystävänkaa" Tuo naurahti.
"Se ei tietääkseni kuulu sulle" Sanoin.
Tuo hymähti. "Moni haluis sut, harmi vaa et oot varattu"

"Mitä teen tol tiedol? Tai siis se on tullu aika selväks et moni kusipää jätkä haluis viedä mut sänkyyn" Sanoin. Tuo naurahti ja katsoi minua päästä varpaisiin. Tuo asetti kätensä vyötärölleni kunnes joku löi tuon käden pois.
"Varo ketä kosket" Sehun sanoi vetäen minut kiinni itseensä. "Jaa, en tienny et sul on kaks poikaystävää" Poika hymähti.

Vilkaisin Sehunia ja tuon ote vyötäröstäni koveni. "Sehun.." Huokaisin. "Hetki" Tuo sanoi ja käveli pojan eteen.
"Haluutko tapella? Siitä vaa" Poika sanoi. Sehun naurahti "Ootko varma?"
Minua pelotti Taehyung. Jiro on varmasti pyytänyt kavereitaan enemmän kuin vain tuon. "Sehun. Toi oli matkal Jiron ja Taen luo. Siihen tappeluun. Arvasin et Jiro huijaa" Sanoin.
"Taehyung pärjää. Se varmasti otti aseen mukaan, sil ei oo tapanu liikkuu ilman asetta" Sehun vastasi.
"Mul on kiire" Jiron kaveri sanoi ja oli lähdössä mutta Sehun otti tuon kauluksesta kiinni ja painoi rakennuksen seinää vasten. "Luuletko et pääset näin helpol? Koskit Jungkookia" Sehun sanoi.
"Eiks Jungkook osaa puolustautuu ite? Miks sil pitää olla kymmenen eri henkivartijaa huh?"

Laitoin kädet puuskaan. Sehun potki polvellaan poilaa vatsaan siihen asti ettei hän saanut enään henkeä. Poika kaatui maahan ja Sehun potkaisi tuota vielä selkään. "Sano terveiset sun kavereille, ja varota toki jos niil olis mieles koskee Jungkookia" Sehun sanoi. Tuo otti vyötäröstäni kiinni ja veti minut mukaansa autolleen.

"Sehun..?" Sanoin kysyvästi. Tuo käynnisti auton ja laitoin turvavyön kiinni.
"Mitä" Tuo kysyi. Olin kysymässä miksi tuo käyttäytyi eri tavalla kuin ennen. "Ei mitää.." Huokaisin.
Ajoimme sitten kotiani kohti. Otin kännykkäni esiin ja soitin Taehyungille.

"Tae mis oot?"
"Meijän kodin viereisel pikku kujal kui?"
"Jiro huijaa, se tuo sen kavereita"
"Tiiän, siks mäki toin kavereita"
"Toit? Siis tappelitteko jo??"
"Joo, Jiro hävis ja lupas jättää sut rauhaan"
"Aa..hyvä"
"Kaikki hyvin? Mis oot, ootko jo kotona"
"Uh..oon Sehunin kaa"
"Kiva"

"Tota..laita viestii ku meet kotiin. Haluun puhuu"
"Laitan, kauan oot ollu Sehuninkaa"
"En kauaa..meen nyt nähää"

Lopetin puhelun ja huokaisin. "Mikä on" Sehun kysyi.
"En tiiä" Sanoin.
"Voit kertoo" Tuo sanoi vilkaisten minuun. "En tiiä ku...haluisin vaa muuttaa jonnekki kauas ja alottaa elämän alusta" Huokaisin.
"Ymmärrän. Varmaa rankkaa ku sun kimpus on kaikki kiimaset teinit" Tuo sanoi. "Nii..Tae ei vaa tajuu sitä. Se ei haluu mennä ulkomaille Baekhyunin takii" Sanoin.
"Puhu sille. Sano et sua ahistaa olla tääl"
"Ei..sitä kiinnosta" Huokaisin. Pääsimme kodilleni ja laitoin Taehyungille viestin että olen kotona.
"Pärjääks" Sehun kysyi kun astuin ulos autosta. "Joo..kiitti viel" Sanoin.
"Soita millo vaa" Tuo hymähti. Nyökkäsin ja tuo ajoi pois. Huokaisin ja pian Taehyung käveli ulos rakennuksesta luokseni. "Jungkook?" Tuo kysyi.
Laskin katseeni alas. "Kookie mikä sul on?"
"Haluun kotiin" Sanoin. Tuo nosti leukani ylös ja katsoi minu silmiin. Otti minut syliinsä ja kiedoin jalkani tuon vyötärön ympärille.
.
.
.

Riisuimme kengät ja menimme huoneeseemme.
"Kerro mikä sul on pieni" Tuo sanoi.
"Jiron kaveri koski mua..mut Sehun tuli oikeeseen aikaan ja hakkas sen. Tae..mua ahistaa olla tääl" Sanoin. Tuo veti minut sängylle syliinsä. "Voi sua.."
Halasin vanhempaa ja tuo kietoi kätensä vyötäröni ympärille. Olimme halauksessa kauan, se tuntui pitkästä aikaa hyvältä. Vanhemman kädet ympärilläni antoi turvallisen olon.

"Mitä haluut et teen Kookie" Tuo kysyi. "..Onks ulkomaille muuttaminen mahoton ajatus?"
Kysyin varovasti.
"Jos sua ahistaa olla tääl, nii me voidaa mennä muualle. Haluun et sul on hyvä olla tiiät sen" Tuo vastasi. Katsoin tuota silmiin ja painoin kuivat huuleni tuon omille. Suutelin vanhempaa pitkään. Tuo painoi minut pian sängylle selälleni ja suudelma ei murtunut missään vaiheessa.

Love makes Toxicity| vkookWhere stories live. Discover now