Part 39.

988 70 51
                                    

Jungkook pov

Taehyung heitti mut kouluun. Kun pääsin koulun pihaan kävelin hitaasti sisälle kylkeni vuoksi.
"Jungkoooook!!!!!" Bamin ääni kuului ja juoksi halaamaan.
"E-eh kiva nähä suaki" Sanoin kun en meinannut saada henkeä. "Sori! Unohin sun tilanteen!" Tuo sanoi nopeasti päästäen irti.
"Ei se mitää. Mut mennää ny tunnille" Sanoin. Tuo nyökkäsi ja lähdimme sitten.

_______

"Huomenta oppilaat. Tahdon sanoa pari asiaa Jungkookin tilanteesta"
Painoin pääni pulpettiin kiusallisesta tunnelmasta johtuen. Pakko mun tilanteesta ilmottaa koko koululle?!
"Jungkook on ollut onnettomuudessa. Hän pääsi sairaalasta vasta eilen joten olkaa varovaisia esimerkiksi käytävillä. Jungkookkia ei saa töniä tai mitään muutakaan" Opettaja selosti.
"Mitä sulle tapahtu?" Joku oppilas kysyi.
"Kerro!"
"Joo kerro!"
Oppilaat huusivat yhteen ääneen kun minä pidin päätäni yhä pöydässä.
"Noniin noniin! Hiljaisuutta. Jungkookin ei ole pakko kertoa jos ei itse tahdo. Antakaa pojan olla" Opettaja huokaisi.

Tunti sitten jatkui normaalisti.
.
.
.
.
. skip pari tuntia

"Luulin ettet tuu" Sanoin halaten Yugyeomia.
"Tiiät et mul alkaa yheksältä" Tuo naurahti.
"No joo mut kuiteski" Sanoin.
"Minne mennää?" Bam kysyi.
"Käviskö välipala myynti?" Kysyin hymyillen.
"Joo" Yugyeom hymähti ja lähdimme sitten ruokalaan.

Istuin pöydän ääreen samoin muut. Yugyeom otti leipää ja Bam taas pillimehun. Itse otin kaakaon.
Hetken kun olimme siinä istuneet, en ollu koskenutkaan kaakaooni. (onks toi suomee)
"Mikä on?" Yugyeom kysyi.
"Emmä tiiä..huono olo vaa" Sanoin vääntäen väkisin hymyn.
"Pitäskö sun käydä terkkarilla?" Yugyeom kysyi. "Ei ei..johtuu varmaa lääkkeistä. Otin aamulla lääkkeet tähän haavaan" Sanoin.
"Aijaa okei.." Yugyeom vastasi.

Bam ja Yugyeom nauroivat jollekkin memelle, itse en ymmärtänyt siitä mitään. Jotenkin outo olo..
"Ootko varma ettet mee käymää terkkarilla?" Bam kysyi huolissaan. "No joo joo..kaikki on ok" Sanoin huokaisten. Nousin ylös pöydästä ja lähdin pois. Nuo kuitenkin juoksivat perääni.
"Saanko olla hetken yksin.." Kysyin hiljaa.
"Tottakai saat, jos kyllästyt nii me ollaan liikkasalissa" Bam sanoi. Nyökkäsin ja nuo lähtivät eri suuntaan.
Kävelin hetken käytävää pitkin kunnes Jimin tuli vastaan.
"Jungkook" "Oot...päässy pois? Etkä oo kertonu mulle" Tuo sanoi.
"Pääsin eilen..ja oli vähä juttuja Taenkaa" Sanoin. "Aa että heti seksiä ampumisen jälkeen" Tuo pyöräytti silmiään.
"Ootko kade?" Kysyin. "No en. Kiva vaa et teil menee hyvin?" Tuo sanoi.

"uhm..kui oot noin kalpee?" Hoseok kysyi tullessaan Yoongin kanssa paikalle.
"Huono olo vaa" Sanoin.
"Kanttii mennä terkkarille, ettei se vaa oo joku tulehdus sun haavassa" Jimin sanoi.
En tullut edes ajatelleeksi.
"No..voitko tulla mukaan.." Kysyin hiljaa. Tuo hymähti ja lähdimme sitten yläkertaan.
.
.
.
.
.

Koputin terveydenhoitajan oveen ja se auksei saman tien. Astuimme sisään.
"Mikäs sun nimi on" Hoitaja kysyi.
"Jeon Jungkook" Vastasin istuen alas.
"Selvä, mikäs sulla on?" Tuo kysyi.
"No mua ammuttiin hetki sitten..ja pääsin eilen sairaalasta. Mulla on ollu nyt huono olo melkee aamusta asti ja pelkään et se on joku tulehdus tai jotain" Sanoin.
Jimin istui viereeni helpottaakseen oloani.
"Jaahas, ootko ottanut lääkkeet jotka oot ilmeisesti saanut sairaalasta?" Hoitaja kysyi.
"Joo" Sanoin.
"Niistä voi tietenki tulla jotain oireita jos ne on kerta niin vahvoja" "Mm millasta huono vointisuutta sulla on ollut?" Tuo kysyi.
"No ei tee mieli syödä ja vatsaan sattuu.." "Vähän ehkä huimaa" Sanoin.
"Hmm nuo on aika normaaleja jälki oireita noin vahvoista lääkkeistä. Ja sun haava saattaa oireilla vielä. Ei siis mitään huolta, tietenkin jos oireet pahenevat voit poiketa sairaalassa" terkkasi sanoi hymyillen. Nyökkäsin nopeasti ja Jimin nousi myös ottaen olkapäästäni kiinni. "Tässä särkylääke jos on tarvetta" terkkari sanoi ojentaen vesilasin ja särkylääkkeen. Nielaisin sen juoden vettä päälle ja kiitin naista sitten.

"Noni ei hätää, jos olo huononee voit mennä kotiin eikö?" tuo kysyi. Nyökkäsin vain ja lähdimme sitten.

Love makes Toxicity| vkookWhere stories live. Discover now