Part 43.

967 68 20
                                    

Pov Jungkook

Jimin astui sisään ja katsoi Baekhyunia hämmästyneenä mutta tuli halaamaan mua.
"Onks kaikki ok??" Tuo kysyi.
"On" Hymähdin. "Hyvä" Jimin hymähti.
"Kysyn lisää myöhemmin..meijän pitää lähtee nopee laitokseen." Jimin huokaisi. "Meijän?" Kysyin.
"Siis Yoongi ja Hoseok on tääl. Autettii Taehyungii ettii sut" Jimin sanoi. "Kuka...sut pelasti??" Tuo kysyi.
"Baekhyun" Sanoin. Jimin kääntyi Baekhyunin puoleen joka seisoi Taehyungin vieressä kädet taskuissa.
"Kiitos sulle, ja Taehyung voiks Yoongi lainaa sun autoo?" Jimin kysyi. "Mun? Miks" Taehyung kysyi. "C'mon siit hyväst et autettii sua" Jimin valitti. "No okei, mut jos siin on ykski naarmu nii-"
"Joo moikka" Jimin huikkasi ja lähti pois.

"Millon pääset kotiin?" Taehyung huokaisi.
"Mun pitää olla yön yli tarkkailussa" Sanoin. "Mä jään tänne sunkaa.." Tuo sanoi.
"Eiku menkää te vaik meille..saatte puhuu rauhassa" Sanoin.
"Pärjäätkö?" Taehyung kysyi.
"Hei. Mut just kidnapattiin ja hakattii melkee elävältä. Kyl mä ihan mielelläni oon tääl sairaalas turvassa" Hymähdin.
"...no nähään huomenna" Taehyung huokaisi ja tuli antamaan pusun otsalleni. Hymähdin ja tuo lähti.

Pov Taehyung

Lähdimme sitten Baekhyunin kanssa pois sairaalasta vaikka se jäi mua vaivaamaan.
.
.
.
.

Ulkona satoi kaatamalla. Menimme Baekhyunin autoon ja lähdimme sitten.

"Ala selittää" Tuhahdin.
"Taehyung asiat ei oo nii mustavalkosia" Baekhyun huokaisi.
"No minkä värisii sitte?" "Miten onnistuit lavastaa sun kuoleman?! Oli ne hautajaisetki" Tuhahdin.
"En voi paljastaa.." Tuo huokaisi.
"No just..." Tuhahdin kädet puuskassa. "Taehyung...mul oli ikävä sua. Oon pahoillani" Tuo sanoi.

En vastannut.

"Hei en mä halua riidellä nyt ku tulin takas? Jungkookil on vaikeeta haluutko et se kärsii täst meijän riitelystä" Tuo kysyi.
"No en?" Sanoin.
"Nonii"

.
.
.
.

Ajoimme talomme pihaan ja lähdimme sitten nopeasti sisälle. "Wow kiva koti teillä" Baekhyun sanoi ottaen ulkovaatteet pois.
"Onha tää. Meil on yks huone tyhjillään, voit mennä sinne" Sanoin.
"Selvä. Tota..haluisin viel puhuu" Baekhyun sanoi kun olin menossa yläkertaan. "No..?" Kysyin.

"Eikai Chanyeol oo tehny teille mitään ennenku nyt?" Tuo kysyi.
"Ei? Tai sillon hautajaisissa ku jouduin lähtee Jungkookin takia. Nii se soitti Jungkookille ja käski jättää mut tai jotain" Sanoin.
"Jaahas...En tiiä mitä mun pitäs tehä. En usko et Chanyeol ehti nähä mua ku tainnutin sen. Ehkä se..tunnisti mut mun äänestä" Vanhempi huokaisi. "No poliisit varmaa on jo sen perässä." Sanoin.

Tuo nyökkäsi.

"Harmittaako sua?" Kysyin.
"No..Chanyeol oli ihana. Välillä taas pelottava. Mut meil oli enemmän niitä hyviä hetkiä" Tuo hymähti.
"Eli sul on sitä ikävä" Huokaisin. "Ei varsinaisesti. Oli se mullekki kusipää välillä. Petti mua kerran mut annoin anteeks. Sillon se alko olee jotenki...outo" Tuo sanoi.
"Se petti sua??" Tuhahdin.
"Joo o..." Tuo huokaisi.
"Tiiän tunteen.." Sanoin hieroen niskaani. "Siis onks Jungkook pettäny sua?!" Tuo kysyi.
"Joo...se Jimin joka kiitti sua tänään sairaalassa, se ahdisteli Jungkookia jonki aikaa ja sit ku Jungkook meni laitokseen takasin, nii Jungkook meni senkaa sänkyyn" Sanoin huokaisten.
"Millon Jungkoon joutu takas??" Tuo kysyi.
"Se karkas sielt monta kertaa...mut hautajaisten jälkeisenä päivänä me riideltiin pahasti, ja vein sen sinne et saatais taukoo" Sanoin.
"Ja siellä se sit petti sua?" Tuo kysyi.
"Joo se sano kyl et se ei vaa jaksanu estää Jiminiä. Se..oli paskana sillon" Huokaisin.
"No..nyt teil on kaikki hyvin. Jungkook toipuu ja yay mä oon tääl" Baekhyun hymähti. Naurahdin ja lähdimme sitten nukkumaan.

Kiitos 12K ootte ihania pus pus!
Tää karanteeni ei anna mulle aikaa kirjottaa...mut yritän!
Onks teil jotain shippejä joista haluisitte uutta kirjaa...? ⚣⚢

Beautiful ♥︎

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Beautiful ♥︎

Love makes Toxicity| vkookWhere stories live. Discover now