Part 10.

1.4K 95 5
                                    

Juoksin ulos huoneesta. Sydämeni hakkasi lujaa.
Juoksin lähimmän aikuisen luokse ja kerroin mitä tapahtui.

"odota tässä haen Jiminin juttelemaan" Hoitaja sanoi mutta kun oli menossa niin Jimin juoksi ärsyyntyneenä paikalle. Kun Jimin huomasi hoitajan hänen ilme muuttui entistä ärsyyntyneemmäksi.

Olin hoitajan takana, pelkäsin Jiminin käyvän käsiksi.
"Jimin anna nuorten olla, et saa mennä toisten huoneisiin etkä todellakaan saa ahdistella. Tulet mukaani" Hoitaja sanoi ja nappasi Jiminin ranteesta.

Jimin katsoi vielä minua vihaisesti.
Kävelin sitten takaisin huoneeseeni.
Laitoin oven eteen tuolin varmuuden vuoksi.
Kävin makuulleni sängylle ja päätin laittaa Taehyungille viestiä...

Jungkook
Taehyung!!

Taehyung
???

Jungkook
En pysty olla täällä! Tuu hakee
mut pois

Taehyung
Tekiks Jimin jotain?!

Jungkook
Se oli niin lähellä...

Taehyung
Kookie kerro mitä tapahtu!

Jungkook
Se meinas...tiiät kyl!
Tuli mun jalkojen väliin eikä päästäny
pois

Taehyung
Kookie en pysty hakee sua vielä. Sun pitää jaksaa vielä, haluun tulla hakkaa Jiminin, mut en pysty.

Jungkook
Mul on ikävä sua...
En jaksa olla täällä

Taehyung
Voi sua pientä..
Rakastan sua, muista se.

Jungkook
Mäki sua Tae...

Taehyung
Mee nukkuu, huomen on uus päivä.

Jungkook
Kerro mulle, mitä teet sen jälkeen
jos Jimin onnistuu siinä mitä se yrittää

Taehyung
Älä ees mieti tollast. Se ei onnistu siinä,
jos onnistuis nii tulisin sinne ja paskoisin sen maantasolle.

Jungkook
Mun pitää mennä...öitä

Taehyung
Kookie älä anna Jiminin tehä sulle mitään ok? Oot mun

Jungkook
Yritän...

Suljin kännykkäni ja sammutin valon.
En raaskinut edes vaihtaa vaatteita. Olin poikki..
Otin peiton päälleni ja yritin nukahtaa.

______

Heräsin auringon valoon, jonka takia melkein sokaistuin. Siristin silmiäni ja nousin istumaan.
Istuin siinä hetken, ja katsoin ympärilleni valkoiseen huoneeseen.

Nousin ylös ja kävelin kaapilleni ottamaan uudet vaatteet.

Kun sain vaatteet vaihdettua, katsoin onko tullut viestejä Taehyungilta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kun sain vaatteet vaihdettua, katsoin onko tullut viestejä Taehyungilta. Ei mitään..
Lähdin siis syömään.

. . . . . .

Istuin Jinin pöytään ja kerroin mitä eilen tapahtui. "omg ootko kunnossa? Eli se ei ehtiny tehä mitään" Jin kysyi. "no ei muuta ku tunkee käden mun haaraväliin" Sanoin. "tuol se on..." Jin huokaisi.
Katsoin taakseni olevaan pöytään jonne Jimin kumppanineen oli kävelemässä.

"pfft..." Tuhahdin ja laskin katseeni takaisin lautaseeni.
"Tosi oksettavaa vaa koskee toisen vartaloon ilman toisen tahtoa" Jin sanoi.
"mhm" Vastasin. Pian tunsin jonkun laittavan kätensä olkapäälleni joten käännyin.

"T-taehyung?! Mitä sä teet tääl" Kysyin ja nousin ylös halaamaan häntä. Huomasin Jiminin katseen, pyöräytti silmiään.

"Tulin hakkaa sen kusipään" Taehyung sanoi. Osoitin sitten Jiminin pöytään jolloin Taehyung kääntyi ja käveli sinne.

"no mikä oikeus sul on kosketella mun poikaystävää?" Taehyung sanoi ja paiskasi kätensä pöydän pintaa vasten.
Jimin nousi seisomaan Taehyungin eteen ja vilkaisi minua pilke silmäkulmassa.
"hmm...no eiks ookki laitonta seurustella viistoista vuotiaan kaa?" Jimin sanoi.
"vaihtaa aihetta, wow. Mikä helvetti siinä on että et jätä Jungkookia rauhaan. Se ei haluu sult mitään" Taehyung sanoi.
"ihme ku aina kiihottunu mun seurassa" Hän sanoi ja katsoi minua virnistäen.
"mä en oo ikin ollu kiihottunu siitä mitä sä teet" Sanoin.
"mä oon erimieltä" Jimin sanoi.
"Sä et vittu tunge sun kättä Jungkookin haaraväliin onks selvä? Jos Jungkook tulee sanoo mulle viel jotai sust nii hakkaan sut" Taehyung sanoi.
"nii tietenki viistoista vuotiaalle neitsylle koskettelu on vakava asia ja siitä pitää mennä itkee poikaystävälle." Jimin sanoi.
"tietenki jos mulle tuntematon tulee tunkee käden mun haaraväliin ja muutenvaan koskettelee!" Huudahdin. Jimin naurahti mutta sen jälkeen Taehyung löi Jiminiä nyrkillä poskeen.
"stfu kusipää" Taehyung tuhahti ja kietoi kätensä vyötärölleni, ja lähdimme pois.

"odottakaa" Jin sanoi ja nousi ylös tuolistaan eteemme.
"sä oot siis Taehyung?" Jin kysyi.
Taehyung nyökkäsi. "Oon Jin, ja en
tiiä muistatko mua, mut olin se joka tuli sun ja Yoongin tappelun väliin sillon vuos sitte" Jin sanoi.
"aa joo se äijä, kiitti ku oot huolehtinu Jungkookist jonku verran" Taehyung sanoi ja tiukensi otettansa vyötäröstäni.
"ei mitään, Jungkook on niin nuori" Hän sanoi.
"No mut meijän pitää mennä" Taehyung sanoi ja veti minut mukaansa.

_______

"no, mitä mieltä oot et tulin hakee sut tänää" Taehyung kysyi laittaessaan oven kiinni. "ai tulit?! Luulin et tulit vaa moikkaa" Sanoin.
"miten voisin tulla moikkaa sua ja lähtee sit. En voi päästää sust irti" Hän sanoi. Punastuin..

"No..millon? Tai monelta" Kysyin.
"onkos kiire" Hän virnisti ja tuli yhä lähemmäksi minua. "Ei. Ei yhtään" Sanoin ja purin alahuultani reaktiona..
Taehyung huomasi sen ja kaatoi minut sängylle. Hän tuli päälleni ja painoi samantien huulensa kaulalleni.

_______

"Kookie ei nyt" Taehyung sanoi ja nousi ylös päältäni.
"Millon sit? Sit ku pääsen helvettiin täältä" Kysyin.
"no ehkä, mut meil on kiire jos mun pitää saada sut täältä tänää pois" Taehyung sanoi.
"et vaa haluu mua, vai mitä" Huokaisin.
"Ei Kookie...haluun tietenki, koko ajan mut tää ei oo oikee paikka" Hän sanoi. Nyökkäsin vain.
"hei...voidaa tehä kaikkee kivaa ku saan sut pois täältä" Hän sanoi ottaen leuastani hellästi kiinni. "Mut...Chanyeol ei haluu mua sinne" Sanoin.
"Jos ei nii heitän sen pihalle, se talo on muutenki Baekhyunin" Taehyung sanoi.
"kaikki järjestyy ok?" Tuo kuiskasi ja suuteli minua hellästi.

Love makes Toxicity| vkookWhere stories live. Discover now