"Ai kattoks se mun persettä?" Kysyin kun istuimme syömässä ruokalassa.
"Joo.." Bam huokaisi.
"Miks kaikkien pitää tuijottaa? Onks se muka homo? What" Sanoin kysyvästi.
Miten kaikki tässä koulussa yht'äkkiä tuijottaa mun persettä jne?"Niipä" Yugyeom tuhahti.
"Tuol se on" Bam sanoi ja nostin pääni ylös.
"Pyydetää se tänne" Sanoin.
"Miks??" Bam kysyi.
"Katotaa miten se käyttäytyy" Sanoin ja nostin käteni jolloin Jiro huomasi meidät.Istui alas viereeni.
"Oon Bam, ja täs on Yugyeom" Bam sanoi hymyillen väkisin.
"Jiro" Jiro sanoi kumartaen hieman.
"Mmm...ootko homo-" Bam kysyi suoraan ja Yugyeom onneksi peitti tuon suun.Jiro naurahti.
"Miks kysyt?" Tuo kysyi.
"öö koska tuijotit Jungkookin persettä" Bam sanoi ja peitin kasvoni myöntähäpeän takia.
"Eikö se oo ihan normaalia arvostella toisten vartaloa. Ei ääneen mut mielessä?" Jiro kysyi.
"ööö oliks toi loikkaus vai kohteliaisuus? Tai siis onks Jungkookin vartalos muka jotain vikaa? Siis parhain vartalo mitä ite oon nähny?" Bam sanoi. Naurahdin.
"En valita" Jiro hymähti.
"niih aijemmi sanoit et vedän farkut korviin asti." Sanoin.
"Totuuksia" Tuo hymähti."Eli kattelet" Sanoin.
"Voi sen niinki sanoo, en kattele varattuja" Tuo sanoi.Yugyeom katsoi minua sitten Bamia.
"eli? Ootko hetero, homo, bi vai??" Yugyeom kysyi.
"Miks teit kiinnostaa" Jiro kysyi virnistäen.
"Tää koulu on täynnä pervoja, kaikki kattoo Jungkookii ja pyytelee jotain. Halutaa vaa varmistaa et oot luotettava?" Yugyeom sanoi.
Jiro vilkaisi minua jolloin laskin katseeni kännykääni. Puhelu Taehyungilta."Meen soittaa Taelle" Sanoin nousten pöydästä. Lähdin juoksu askelin pois vessaan.
_______
"Haloo?"
"Miks et vastannu"
"Sori, ooks kulluu sellasest ku oppitunti"
"Vittuilet? Lopeta"
"Sori...mut oliks tärkeetä?"
"Joo, tuun hakee sut viiden minan pääst"
"Uhm..miks?"
"Kosk mul on paska päivä ja tarviin sua just nyt"
"Tae..mua ei nyt huvittais"
"Tiiän, muutat mieles ku päästää himaan."Taehyungin ääni kuulosti hyvin matalalta ja ehkä...uhkaavalta. Taehyung ei vaikuttanut enää rakastavalta..
"Tae..oot erilaine"
"Jatka"
"Tai siis...rakastatko mua?"
"Tapoin poliiseja sun takia? Otin sut takas vaik petit mua. Eiks se kerro jo et kui paljon rakastan sua"
"Sori..kuulostat vihaselt"
"Sanoin et mul on paska päivä"
"joo..pitää mennä""Et mee vielä"
"Mitä?"
"Pysyt puhelus siihe asti et oon siel"Katsoin hetken ympärilleni ettei oppilaita olisi lähellä.
"Mua ahistaa sun äänensävy Tae"
"En haluu tänää, jos mul ei oo fiilistä nii et voi tehä"
"Voi sua"
"Taehyung?! Mikä sul on...aijoks tehä saman mitä Jimin teki. Ilman mun tahtoa"
"En satuta sua, en satuttais sua. Riittää kunha saan sut himaan"
"Oot vitun outo"
"Mitä me sovittii"
"Joo anteeks!"
"Sanoin ettet huuda, tai kiroile ku puhut mulle. Sanoin sulle mikä se rangaistus on? Muistatko dil-"
"Joo! Muistan..."
"Hyvä" "Oon koht siel, varmista et kukaan ei nää mua"
"jooh.."Puhelu päättyi.
Taehyung on pelottava...ahdistava.
"No oliko mukavaki puhelu" Jiro kysyi.
"Seurasiks mua?" Kysyin.
"Mhm" Tuo nyökkäsi.
"Pitää mennä" Sanoin ja kävelin pois paikalta. Lähdin ulko-oville ja odotin Taehyungin autoa reppu selässäni."Jungkook?" Bam ja Yugyeom kysyi.
Käännyin.
"Mitä" Kysyin.
"Minne meet?" Yugyeom kysyi.
"Taehyungil on paska päivä pitää mennä himaan. Pitäkää huoli et Jiro ei nää Taee" Sanoin.
"Uhm...eikai Taehyung tee sulle mitää" Yugyeom kysyi.
"Haluu seksii..mä en joten en tiiä mitä teen. Vittuilin sille puhelus ja te muistatte mikä mun rangaistus on" Sanoin."Ei se voi?!" Bam huudahti.
"Tae on muuttunu..." Huokaisin.
"Ja Tae tekee mitä haluu, en pysty estää" Sanoin.
Musta auto ajoi pihaan joten aloin panikoida.
"Menkää!" Tuhahdin ja nuo juoksivat pois.
Astuin ulos koulusta ja kävelin auton eteen.
Taehyung tuli ulos autosta katsoen minua pettyneesti.
"Missä se rakastava ja kiltti Taehyung on?" "Niiku meijän suhteen alussa" Kysyin laskien katseeni.
"Se kiltti taehyung kyllästy ja lähti. Mut rakastava on edellee tääl vähä pettyneenä" Taehyung sanoi.
"Anteeks.." Sanoin.
"Autoon" Tuo sanoi ja meni itse autoon.
Avasin oven ja menin vanhemman viereen istumaan. Turvavyö kiinni ja hiljaisuus alkoi.________
"Se rangaistus oli paska idea" Sanoin katsoen ikkunasta ulos.
"Oonko lemmikki taas" Kysyin.
"Joo haluuks kaulapannanki?" Tuo kysyi ja yht'äkkiä tuntui että aloin täristä.
"Taehyung.." Huokaisin.
"Kerro"
"M-mä tärisen" Sanoin.
Tuo katsoi minuun ja laittoi kätensä polvelleni.
"Rauhotu ja hengitä syvään. Se ei satu" Tuo sanoi.
"E-en haluu, Taehyung mä pyydän" Sanoin hiljaa.
"Ne tehot on pienet siinä, ei se satu lupaan" Vanhempi sanoi.
"Saatko siit hupia ku tunget jonku vibraattorin mun perseeseen?" Tuhahdin.
"Mul on paska päivä joten joo" Tuo sanoi.
"Taehyung!? Ennen sä rakastit ja välitit. Ja nyt sua ei kiinnosta mun mielipide tai tunteet" Sanoin.
"Laitan teipin sun suun eteen" Tuo sanoi nostaen kätensä reidelleni puristaen sitä.
Vingahdin."Tae?!" Huudahdin jolloin tuo nosti kätensä pois.
"Mua pelottaa, oot pelottava.." Huokaisin.
"Kookie...en satuttais sua ikinä. Suostuit siihe ehtoon et jos vittuilet nii tulee rangaistus" Vanhempi sanoi.
"Se ajatus saa mut tärisee! Pyydän en haluu Tae" Sanoin.Tuo huokaisi.
"Keksin sit jotai muuta" Tuo virnisti.
Huokaisin ja käänsin katseeni ikkunaan.Nauran tälle osalle😂
Anteeks kaikki Taehyung stans niiku minä.
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]