[smut] Cringeen jo valmiiks joten pahoittelenbsjdjdj
Taehyung pov.
"Ootko ny varmasti kunnossa..?" "Hyppäsit sillalta alas ja sul on ampuma haava" Nuorempi sanoi takanani. Istuin sängylle ja tuo jäi nojaamaan oven karmia vasten.
"Tuu tänne" Sanoin. Nuorempi käveli sängylle istumaan.
Otin tuon käden ja asetin sormeni tuon ranteelle.
"Säikähin ihan helvetisti ku näin sut veitsi kädessä...kauhein asia mitä oon nähny oli et viilsit ittees" Sanoin. "Tae..mä oon niin pahoillani et yritit itsemurhaa ja viilsit ittees enemmän ku mä.." Tuo huokaisi.
"Hei, mä olin se joka aiheutti tän. Haluun vaa et sul on kaikki hyvin" Huokaisin.Nuorempi hymähti ja tuli istumaan syliini. Laitoin käteni tuon vyötärölle ja suutelin nuorempaa varovasti.
Tuo laittoi kätensä hiuksiini ja suutelimme siinä jonkin aikaa. Eli kauan, hyvä niin.
Nuorempi pian painoi minut makaamaan sängylle ja tuo otti paitansa pois. Puraisin huultani kun katselin tuon vartaloa. Tuo tuli taas päälleni ja avasi kylpytakkini.
Nuorempi kumartui tekemään merkintöjä kaulaani sekä rintakehääni. Huokailin siinä hiljaa ja nuorempi pian avasi vyönsä ja heitti housunsa pois, samoin minun kylpytakin.
Tuo otti miehuuteni käteensä ja pumppasi sitä ylös ja alas rauhallisessa tahdissa.
Heilautin pääni taakse nautinnosta ja nuorempi virnisti jatkaen nopeammin.
.
.
.
."Ahh..Jungkook.." Huokaisin ja otin tuon ranteesta kiinni kun tunsin olevani lähellä.
Tuo tuli päälleni ja yritti asetella itsensä päälleni mutta kuten oletinkin niin tuota piti ensin valmistella.
Virnistin ja käänsin tuon alleni. Imin sormiani ja levitin nuoremman reidet. "Valmis?" Kysyin. Tuo nyökkäsi ja puri huultaan.
Hymähdin ja työnsin kaksi sormea tuon sisään.
"A-ahh.." Tuo voihkaisi ja puristi lakanoita.
Nuoremman selkä kouristui irti patjasta kun nopeutin sormieni liikkeitä. Rakastin katsella nuorempaa allani juuri näin.
"A-ahh T-tae.." Tuo voihkaisi. Virnistin ja lisäsin kolmannen sormen. "Ngh..!"
Jatkoin vielä hetken ajan kunnes tuo oli lähellä orgasmiaan. Kiusaksi vedin sormeni ulos ja tuo vingahti ärsyyntyneesti. "T-tae..kiltti.." Tuo huokaisi.
"Nouse" Sanoin ja tuo tuli pian päälleni. Asetti itsensä miehuuteni päälle ja päästi pitkän voihkaisun. "Ahh...h-hitto.." Tuo vingahti ja otin tuota vyötäröstä kiinni.
"Mmh..s-se..ahh sattuu.." Tuo huokaisi ja katsoi minua silmiin. Hymähdin ja asetin käteni tuon miehuuden ympärille ja pumppasin sitä nopeassa tahdissa. Tuo voihki ja voihki kunnes alkoi liikkua rauhallisessa tahdissa.
"Ahh!" Tuo voihkaisi ja laittoi molemmat kätensä rintakehälleni. Heilautti päänsä taakse, piti silmiään kiinni, tuon hiukset oli hikiset samoin iho. Kaunis.
Virnistin ja tuo alkoi mennä nyt nopeammin jonka takia aloin itsekin voihkia.
"Ahh.." Huokaisin ja käänsin tuon alleni. Nuorempi katsoi minua silmiin hämmästyneenä mutta työnsin itseni tuon sisään varoittmatta.
"A-ahh! T-tae!" Tuo vingahti. Levitin tuon jalat ja aloin mennä heti nopeasti. Nuoremman voihkaisut olivat kuin musiikkia korvilleni. Kiihotuin vain enemmän.
"T-tae..oon lähellä..ngh!" Tuo voihkaisi ja laittoi kätensä selälleni. Tunsin kun tuo upotti kyntensä selkääni ja se sai minut virnistämään vain kovemmin.Hetken kuluttua tuo laukesi vatsalleni ja vetäydyin ulos. Tuo otti miehuuteni käteensä ja pumppasi sitä nopeasti. Laukesin tuon rintakehälle ja suutelin nuorempaa intohimoisesti.
Suudelma kesti jälleen hetken kunnes nuorempi irtautui. Tuo teki ujon hymyn ja tuon posket oli vaalean pinkit.
Nousin pian ylös ja otin kylpytakin lattialta laittaen sen päälleni. "Meen suihkuun, tarviin ehkä apuu tän siteen kaa" Sanoin. Jungkook virnisti ja nousi ylös sängystä ottaen kaapista hupparin mukaansa.
Menimme vessaan ja niin toinen kierros alkoi..☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎☁︎︎
𝐿𝑦ℎ𝑦𝑡 𝑎𝑛𝑡𝑒𝑒𝑘𝑠 𝑗𝑎 𝑐𝑟𝑖𝑛𝑔𝑒 𝑗𝑠𝑗𝑑𝑗𝑑
~CEO of hating own books~
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]