Part 94.

648 54 32
                                    

Ajelimme siellä täällä. Oli pimeää ja mietin että pitäisikö mennä jo kotiin.
"Pitäskö mennä jo kotiin" Kysyin.
"Kello on kyl sen verran et Taehyung on varmaa jo tullu" Junghyun sanoi. "Totta, soitan sille" Sanoin. Kaivoin kännykkäni esiin ja näytöllä huomasin 10 viestiä Taehyungilta sekä 11 soittoa.
"Ei helvetti" Tuhahdin.

Soitin hänelle nopeasti.

"Jungkook?!"
"Sori etten vastannu! Mul on äänet pois päältä"
"Missä helvetissä sä oot?! Oon ollu vitun huolissani susta, tuun kotiin etkä oo tääl. Sit et vastaa viesteihin tai puheluihin! Luulin et joku taas vei sut?!"
"Tae anteeks...mul on kaikki hyvin oon Junghyuninkaa ku en halunnu olla yksin kotona"
"Olisit ilmottanu et meet sun velinkaa. Meinasin lähtee ettii sua Sehunin ja Jongininkaa"
"Anteeks.."
"Ugh tuu kotiin nyt"
"Joo"

Lopetin puhelun huokaisuun. "Tais huolestuu" Junghyun huokaisi. "Jep.." Vastasin.
"Aja nopee mun kodille" Toinen nyökkäsi ja ajoi minut kotiin.

.....

Avasin koti oven sulkien sen perässäni ja Taehyung seisoi eteisessä kädet puuskassa. Laskin katseeni alas.
"Muistatko mitä tapahtu sillon ku lähit yksin ulos" Tuo kysyi vihaisesti. "Muistan..mut olin Junghyuninkaa koko ajan" Sanoin.
Riisuin kengät ja vanhempi katsoi minua pettyneesti.
"Sori.." Huokaisin. "Tiiän ettet haluu olla yksin ku lähen tekee keikkaa, mut olisit voinu laittaa viestin et meet jonnekki nii olisin tienny eikä mun olis tarvinnu pelkää et sut olis kidnapattu" Tuo sanoi.
"Tiiän..sori Tae" Huokaisin. Tuo huokaisi ja levitti kätensä. Kävelin tuon luokse ja kiedoin käteni toisen ympärille. "Lupaa et jatkos kerrot jos lähet jonnekki" Tuo kuiskasi. Nyökkäsin ja tiukensin otettani.

Kun vihdoin irtauduimme toisistamme menimme makuuhuoneeseen. "Mitä te sit teitte Junghyuninkaa?" Tuo kysyi.
"Ajeltii vaa" Sanoin. Avasin vaatekaapin etsien jotain rennompaa päälle pantavaa.
"Ja mitään ikävää ei käyny?" Tuo kysyi.
"Ei ei" Hymähdin. En halunnut kertoa tuolle Jirosta ja hänen kavereistaan sillä eivät he tehneet minulle mitään joten turhaa kertoisin. Taehyung on yli suojeleva jos kyse on muista pojista.

Riisuin paitani heittäen sen lattialle. Otin sitten valkoisen t-paidan ja laitoin kaapin kiinni. "Tuu tänne" Vanhempi sanoi. Katsahdin tuohon hämmästyneenä mutta kävelin toisen eteen. Vanhempi veti minut syliinsä ja otti valkoisen paidan pois kädestäni heittäen sen lattialle.
"Et anna mun pukee huh?" Kysyin.
"Miks mä niin tekisin?" Tuo virnisti. Laitoin käteni tuon niskan taakse ja suutelin vanhempaa varovasti. Tuo suuteli takaisin laittaen lämpimät kätensä vyötärölleni.
Irtauduin suudelmasta ja katsoin vanhempaa silmiin.
"Ootko viel vihanen?"
"Miten voisin olla?" Tuo kysyi. Hymähdin ja nousin ylös tuon sylistä.

"Oon väsyny, meen pesee hampaat ja tuun sit nukkuu" Sanoin. "Joo" Tuo vastasi. Lähdin sitten vessaan.
Pesin hampaat nopeasti ja katsoin kelloa 00.47
Huokaisin kunnes sain ilmoituksen instagramista. Nostin kulmaani ja huomasin seuraamis pyynnön näytöllä.

"_ogawajiro_" Tosissas? Jiro? Miksi?

Painoin tuon käyttäjää ja laitoin tuolle viestiä.

jeonn_kookie
Asias oli?

_ogawajiro_
Mist päättelet et mul on asiaa
jos haluun seuraa sua?

jeon _kookie
hmm mieti? Yritit pari päivää sit raiskaa mut, ja
nyt tuut seuraa mua igs niiku mitää ei ois
tapahtunu.

_ogawajiro_
Aijotko itkee sun "Gangille" et
tulin seuraa sua igs? En ihmettelis ku
kerroit varmaa jo sun poikaystävälle aijemmasta.

Love makes Toxicity| vkookWhere stories live. Discover now