"Ootko hereillä?"
Avasin silmäni ja ympärilläni seisoi Jimin, Taehyung, ja Eunjin.
"M-mitä..mis-"
"Ei hätää, sul on ny kaikki hyvin. Taehyung soitti mulle ja tulin hoitaa sun käden." Eunjin sanoi.
Nousin ylös istumaan ja katsoin kättäni. Side, paksu sellainen.
"Lakkasko verenvuoto..?" Kysyin.
"Onneks kyllä"Eunjin sanoi. "Just" Tuhahdin."Eunjin voit nyt mennä" Taehyung sanoi.
"Okei..pärjäile" Eunjin hymähti minulle. Hymähdin takaisin ja laskin katseeni lattiaan.
"Miks sä teit noin?!" Taehyung kysyi.
"Koska eräs on ihan helvetin kusipää mua kohtaan. Sytyttääkö" Sanoin.
"Jungkook sovitaan tää oo kiltti" Jimin sanoi.
"Sunkaa mä en ainakaa sovi mitää. Meen takas Sehunin ja Jonginin luo" Sanoin ja nousin ylös kunnes horjahdin mutta Taehyung otti minusta kiinni.
Irtauduin tuon otteesta ja kävelin ovelle.
"Jungkook oota-" Laitoin oven kiinni ja soitin Sehunille.Sehun- Haloo?
Jungkook- Tulkaa tähä samaa osotteeseen..
Sehun- Me tullaan, oota siel
Jungkook- JooLopetin puhelun ja menin kyykkyyn istumaan. Pian Jiminin talon ovi aukesi mutta ignoorasin sen.
Taehyung käveli yksin viereeni istumaan.
"Tiiän et vihaat mua just nyt..ja haluut pistää poikki. Mut oo kiltti ja kuuntele mua" Tuo sanoi.
"Enkai mä täst voi minnekkää mennä joten puhu" Sanoin.
"Mua satuttaa ihan helvetisti se jos satutat ittees. Ku kuulin et sua ammuttiin sillon..lensin ulkomailta takas Koreaan sun takii. Mä annoin sulle anteeks ku petit mua koska rakastan sua Kookie. Sä autoit mua ku mul oli vaikeeta, ku mä viiltelin nii vaa halasit ja kerroit et se on okei. Jos me nyt erotaan lopullisesti...nii haluun vaa kiittää sua kaikesta. Oon onnellinen et sain olla sunkaa"
Kuuntelin tuon sanoja miettien tarkoittiko tuo niitä oikeasti.
Aloin miettiä mitä kaikkea vanhempi on tehnyt vuokseni. Mietin kaikkea mitä tuo on sanonut minulle."Tae..jos kerta rakastat mua nii miks sä teit noin" Kysyin.
"Mä...en tiiä. Myönnän, kai mulla on vielä jotain tunteita Jiminiä kohtaan mut ne tunteet ei oo mitään verrattuna tunteisiin jotka mul on sua kohtaan" Tuo sanoi.
"Miten...miten pystyn luottaa suhun enää" Kysyin.
"Se ei oo varmaan helppoo..mut haluun vaa et tiiät et oot sellanen ihminen jota halusin suojella kaikelta pahalta, antaa rakkautta koska et ollu sitä saanu keneltäkään. Kookie tekisin mitä tahansa sun vuoks..."
Pysyin hiljaa."Haluun olla yksin" Sanoin.
Taehyung otti oman kihlasormuksensa pois sormestaan. Katsahdin tuohon. Tuo ojensi sen minulle ja laittoi sen kämmenelleni.
"..Rakastan sua" Tuo sanoi murtuneella äänellä ja nousi ylös. Käveli autolleen ja meni sinne.
Vanhempi katsahti vielä minuun, käänsin pääni pois ja tuo ajoi pois pihasta.
.
.
.Pian Sehunin auto ajoi pihaan joten nousin ylös. Nuo tulivat ulos autosta ja katsoivat rannettani hätäisesti.
"Mitä tapahtu??" Jongin kysyi.
"Viilsin itteeni" Sanoin ja kävelin sisään autoon. Nuo tulivat perässä ja kyselivät kaikkea.."Siis ootko ny kunnossa?? Pitääks sut viedä sairaalaan" Sehun kysyi. Pudistin päätäni.
"Jumalauta me oikeesti oltii huolissamme et miks oot siel niin kauan ja et mist saat kyydin" Jongin sanoi.
"..halusin kyydin taivaasee" Sanoin.
"Hei! Sä lopetat ton, et puhu tollast" Jongin sanoi. Sehun käynnisti auton ja lähdimme liikkeelle.
"Mitä kello on..?" Kysyin.
"Puol neljä" Sehun sanoi.
"Wow.." Huokaisin. "Siis Kim tuli sinne? Mitä sit" Sehun kysyi.
"No..ne yritti siin selitellä jotai mut viilsin itteeni ja pyörryin. Sit se Taen sisko tuli sinne ja hoiti mun käden kuntoon" Sanoin.
"Juttelitko sen jälkee Kiminkaa?" Sehun kysyi.
"Joo.." Huokaisin.
"Mitäs se sano" Jongin kysyi.
"Vähä kaikkee, en tiiä mitä teen. Ku ajattelen kaikkee mitä Tae on tehny mun vuoks nii ymmärrän et se välittää musta, mut sit taas en osaa enää luottaa siihe" Sanoin.
"Ajan kans kaiken pitäs ratkee, usko mua" Jongin sanoi. "Kain parisuhde neuvot osa 2" Sehun sanoi.
"Hei!" Jongin naurahti ja tönäisi Sehunia hellästi. Hymähdin ja katsoin ikkunasta ulos. Auringon nousu. Huokaisin.
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]