Part 47.

1.1K 72 17
                                    

Taehyung veti minut sisään taloon. Otin kengät pois ja tuo heti nappasi minut syliinsä kantaen makuuhuoneeseen. Olin hämilläni, aikooko tuo-
"T-taehyung?" Kysyin hiljaa. Tiedän että silloinkun Taehyung on tällainen, niin ei ehkä olisi parasta pistää vastaan.
Tuo tuli päälleni katsoen minua silmiin.
"Kerro" Tuo sanoi. "Muista et oon..h-herkkä" Sanoin hiljaa. Tuo vain virnisti ja painoi huulensa omilleni. Otti kielensäkkin peliin samoin minä. Se oli aluksi mukavaa ja se tuntui hyvältä kun vanhempi puristi reittäni. Mutta tiedän että Taehyung aikoo olla....no...raju.

Tuo veti paitani pois heittäen sen jonnekkin huoneen nurkkaan. Saman tuo teki omalle paidalleen. Sitten tuo kumartui tekemään merkintöjä joka puolelle kehoani. Rintakehä, kaula, solisluut. "Ahh..." Päästin pienen voihkaisun huuliltani ja Taehyung sitten irtautui.

"Ota housut pois" Tuo sanoi matalalla ja seksikkäällä äänellä. Toimin ripeästi ettei tuo suuttuisi. Peittelin itseäni vaikka ei ole eka kerta kun olen alasti vanhemman edessä. Se on mielestäni vain kiusallista.
Tuo otti käteni pois vartaloni edestä ja teki hymyn. "Jungkook sulla on upee vartalo, en haluu et koet ittees ujoks mun seurassa" Tuo sanoi jolloin punastuin. Taehyung sitten otti miehuuteni käteensä ja alkoi rauhallisesti pumpata sitä ylös ja alas. "Mm- ngh.." Puristin lakanoita ja heilautin päätäni taakse. Se tuntui niin hyvältä.
Tuo nopeutti koko ajan jolloin ääneni vain voimistuivat. Toisaalta mitä väliä?
"T-tae ahh..." Voihkaisin ja purin alahuultani kun tiesin olevani jo lähellä mutta Taehyung lopetti yllättäen jolloin aloin vaikerrella tuon alla.
"K-kiltti..." Vingahdin. Tuo virnisti ja tunki kaksi sormeaan suuhuni. "Ime" Hän sanoi ja aloin imeä ilman vastaväitteitä.
Yritin hitaasti samalla mennä lähemmäksi vanhemman haaraväliä mutta , "Oot malttamaton Kookie?" "Aika sulosta" Tuo sanoi virnistäen ja veti sormensa ulos.
Käänsi minut vatsalleni allensa ja varoittamatta tuo työnsi molemmat sormet sisääni, suljin silmäni. "A-ahh!" Voihkaisin ja puristin lakanoita vain enemmän. "A-ahh T-tae.." Voihkin kovaäänisesti kun tuo alkoi liikuttaa sormiaan nopeammin.

.........

Hetken ajan kuluttua kun tunsin olevani jälleen lähellä tuo tajusi sen ja veti sormensa ulos. "Ngh- K-kiltti jatka en p-pysty pidätellä sitä..." Huokaisin. Taehyung käänsi minut selälleni allensa ja tuo tuli haaraväliini polvilleen. "Et laukee ennenku annan luvan" Taehyung hymähti ja suuteli minua kerran laittaen kolme sormea takaisin sisääni. Hän liikutti niitä hitaasti mutta syvästi ja heilautin pääni taakse.
"Hngh ah-h...T-tae.." Voihkaisin ja puristin valkoisia lakanoita allani. "Aahh..!" Voihkaisin ja Taehyung laittoi toisen kätensä miehuuteni ympärille liikuttaen sitä samassa tahdissa sormiensa kanssa.
Se oli liikaa nautintoa jos niin voisi sanoa.
"A-ahh! Tae- Taehyung..m-mä..." Vinkaisin ja Taehyung nyökkäsi merkiksi että voin laueta.
Painoin pääni tyynyille ja laukesin toisen käteen.
Vanhempi veti sormensa ulos ja kylmätväreet meni pitkin kehoani. Hengittelin syvään ja yritin rauhoittua äskeisestä. Reiteni tärisivät edelleen ja Taehyung tuli makaamaan viereeni ottaen minut syleilyynsä.
Siirsi märät hiukseni pois kasvoiltani ja kysyi "Kaikki hyvin?". Nyökkäsin väsyneenä ja Taehyung silitti kylkeäni lämpimällä kädellään.
"Täst edes muistat ettet sotkeudu mun asioihin" Vanhempi sanoi. "Joo...joo" Vastasin hengästyneesti.
Taehyung asetti suukon otsalleni ja nousin istumaan sängylle,,
"Meen suihkuun" Sanoin ja nousin ylös sängystä, kuitenkin huojuen hetken.
"Pääsetkö vessaan asti" Tuo virnisti.
"Turpa kiinni sun syy tää on" Sanoin. Kuulin vanhemman nousevan sängystä, ja hän nappasi minut syliinsä. Vei minut portaat alas alakertaan ja vessaan. "Ootko varma et haluut olla yksin suihkussa" Tuo virnisti laskien minut alas. "Joo, muuten en kävelis huomen" Sanoin hymyillen. Olin laittamassa vessan oven kiinni mutta Taehyung silti tuli vessaan sisään. "Taehyung oikeesti" Sanoin huokaisten.
Tuo katsoi vartaloani ja virnisti. "Miten voin olla erossa susta?" Tuo kysyi hymyillen. "No kyl sä puoltuntii kestät mene ny" Sanoin ja laitoin käteni tuon rintakehälle. Vanhempi veti minut vyötäröstäni suudelmaan. Pakko myöntää että haluisin olla tuon kanssa vielä, mutta eihän siitä mitään tulisi...olla suihkussa noin seksikkään miehen kanssa tekemättä mitään.

Kielemme kamppailivat ja minä tietenkin luovutin kun vanhempi nosti minut syliinsä laittaen vessan oven kiinni. Suudelma ei murtunut siinäkään vaiheessa kun tuo kantoi minut suihkun alle laittaen sen päälle.
Tuo siirtyi kaulalleni jälleen tekemään kauniita punertavan liiloja jälkiä.
"Mmh..T-tae" Huokaisin ja laitoin käteni tuon märkiin hiuksiin.
Tuo irtautui ja laski minut alas. Veti housunsa siinä samalla ja nyt olin innoissani.
"Mee polvilles" Tuo sanoi. Virnistin ja menin tuon eteen polvilleni.
"Et oo tehny tätä aijemmin, joten ota siit kaikki ilo irti" Tuo virnisti ja otti hiuksistani kiinni. Nyökkäsin ja aloitin.

꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂

*Cough* cringe

Love makes Toxicity| vkookDonde viven las historias. Descúbrelo ahora