Pov Jungkook
Taehyung nousi ylös sohvalta ja katsoi minuun hetken.
"Jungkook mä tiiän et mun ja Jiminin juttu tuli yllätyksenä, mut etkai sä oikeesti luule et Jimin edelleen pitäis musta?? Se halus sillon vaan seksiä, ei se sillonkaa ollu ihastunu muhun" Tuo sanoi kiusallisesti.
"Sori...enhä mä voi tietää. Jimin vaa vaikutti tänää oudolta ja näin sen silmis et se ikävöi sua" Sanoin.
"Jimin ei...ikävöi mua. Se kiusas mua sen jälkeen ku oltii sängyssä." Tuo sanoi.
"Ehkä se ei halunnu myöntää et se oli ihastunu suhun..." Sanoin. "Jos Jimin olis ollu ihastunu muhun, nii miks hemmetissä se ahisteli sua ja yritti saada sut sänkyyn" Vanhempi tuhahti.
"Jos...se halus tehä sust kateellisen" Sanoin hiljaa. "Jungkook me jätetään tää keskustelu tähän. Meen suihkuun" Taehyung tuhahti ja käveli vessaan.Jäin istumaan sohvalle miettien asioita. Voisiko...Jimin olla ihastunut Taehyungiin.
Mutta miksi Jimin olisi ollut ihastunut Taehyungiin, sitten muhun, ja taas Taehyungiin? Huokaisin ja kävin makuulleni sohvalle. Kuulin suihkun menevän päälle. Taehyung taisi suuttua...Olen juuri tullut sairaalasta, eikä sairaalassa niinkään pestä potilaita. Ehkä joudun mennä Taehyungin kanssa suihkuun. Nousin ylös sohvalta kävellen vessan ovelle.
"Tae.." Sanoin ja koputin oveen.
"Mitä vielä? Jatkatko sun salaliittoteorioita" Taehyungin ääni kuului.
"En..anteeks. Ootko vihanen?" Kysyin rauhallisesti. "En.." Tuo sanoi. Hymähdin pienesti ja avasin oven. Suihku verho oli kiinni. Kävin istumaan vessanpöntön päälle.
"Ja tulit tänne koska?" Tuo kysyi.
"En haluu olla yksin..tiiät varmaan miks" Sanoin."Tuu sit tänne jos et haluu olla yksin" Tuo sanoi. Punastuin ja otin vaatteni pois. Avasin verhon ja Taehyung veti minut haliin.
_______
"Olinko liian päällekäyvä?" Taehyung kysyi astuen vessaan kun minä kuivasin hiuksiani pyyhkeeseen. Tuo seisoi ovella ja vilkaisin tuota peilin kautta. "Et tietenkää. Mähän sinne suihkuun halusin tulla" Sanoin.
Tuo käveli taakseni ja asetti pari suudelmaa kaulalleni. "Noni lopeta nyt, mun pitää kuivaa hiukset" Naurahdin ja työnsin vanehmman ulos vessasta.Kuivasin sitten hiukseni.
.
.
.
.Kävelin ulos vessasta keittiöön missä Taehyung istui pöydän ääressä puhelin kädessä. "Mikä on?" Kysyin kun vanhempi näytti stressaantuneelta. "Jimin soitti" Tuo sanoi.
"No mitä se sano??" Kysyin nopeasti.
"Haluu tavata, ja kertoa jotain.." Tuo huokaisi. "Eli sen et se on kuses suhun" Sanoin.
"No ei varmasti. Ja jos olis nii se ei muuttais mitään" Tuo sanoi. "Niin kai." Sanoin istuen alas."Kertoko Jimin sulle mitään siitä mitä tapahtu sen sänky jutun jälkeen?" Tuo kysyi.
"Sen vaa et sil ja Yoongil oli paskat välit melkee puol vuotta" Sanoin.
"Just se. Miks? Tai siis mistä ne riiteli?" Tuo kysyi. Eikö Taehyung tiedä??"Siis etkö tiiä? Yoongi on Jiminin exä ja ne oli sillon yhessä ku olitte Jimininkaa sängys" Sanoin.
"M-mitä?! Ne oli yhessä?? Jimin ei kertonu mulle mitään??" Tuo sanoi kovaa.
"En olis koskenu Jiminiin tikullakaan jos olisin tienny et se on varattu" Tuo tuhahti.
"Jimin sano mulle et olitte kännissä??" Tuhahdin.
"Mä olin. Jimin ei" Taehyung sanoi.Niimpä tietenkin...
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]