"Mitä helvettiä tääl on tapahtunu?!"
Nostin katseeni edessäni olevaan mieheen. Suuni loksahti auki en voinut uskoa.
"Jungkook?!" Tuo huudahti ja juoksi nostamaan minut ylös. "Mitä tapahtu?! Mitä Chanyeol teki sulle??"
Olin liian pois tolaltani...
"Ugh puhutaa myöhemmi...vien sut pois" Tuo sanoi ja nosti minut syliinsä.______
Istuimme autossa...
Minulla oli viltti ympärilläni ja ajoimme rauhallista tahtia. Muita autoja ei niinkään näkynyt. Oli hämärää ja satoi vettä."Puhuisit nyt..mitä siellä tapahtu?" Tuo kysyi rauhallisella äänellä.
"Kerro sä ensin...et miten helvetissä sä oot siinä?!" Tuhahdin. Tuo huokaisi.
"Jungkook..mä lavastin...mun kuoleman." "Etkä kerro Taehyungille tästä mitään..aijon tavata sen sit ku ehin"
"Tajuutko kuinka murtunu Taehyung oli?!" Tuhahdin.
"Tajuan! Ja mua kaduttaa. Luulin kuolevani..mut onnistuin selvii" Tuo sanoi.
"Suthan haudattiin mitä hittoa?!" Sanoin kysyvästi. "En saa paljastaa mun asioita."
Katsoin vanhempaan väsyneillä silmilläni. "Oot hullu" Sanoin.
Baekhyun pysäytti auton ja katsoi haavojani.
"Me putsataan nyt sun haavat. Ja vien sut mun kotiin" Tuo sanoi ottaen laukustaan siteitä ja laastareita. "Ei nää riitä vittu, vien sut sairaalaan" hän sanoi tuhahtaen..
.
.
.
.
.Saavuimme sairaalaan. Pidin hieman tukea Baekhyunista ja tuo auttoi minut sohvalle istumaan.
"Meen puhuu sun puolesta" Tuo sanoi ja lähti etsimään hoitajaa.
Istuin hetken aikaa paikallani miettien tätä tilannetta ja että miten Taehyung voi..Varmaan etsii mua huolissaan..Pian Baekhyun tuli takaisin saattaen minut hoitajan kanssa huoneeseen.
"Kerro ensin mitä on tapahtunut?" Hoitaja sanoi ja laittoi oven kiinni. Istuin sängylle ja hoitaja istui tuolille. Baekhyun jäi ulkopuolelle odottamaan.
"No..tapahtu yks juttu t-tai siis mut pahoinpideltiin" Sanoin epäröivästi.
"Onko tästä asiasta ilmoitettu poliisille?" Tuo kysyi. Pudistin päätäni. "Mitä sulle tapahtui"
"No...mut kidnapattiin ja sit mua hakattiin kuten näkyy. Mua pahoinpideltiin nyrkeillä, potkittiin, ja jossain vaiheessa rautasella kepillä.." Sanoin.
Hoitaja nyökkäsi ja laittoi kaiken ylös.
"Ilmoitan poliisille, tiedätkö kuka se oli joks teki tämän sinulle?." Tuo kysyi. Nyökkäsin "Park Chanyeol" ja kävin makuulleni sängylle. Tuo nyökkäsi laittaen sen ylös sitten laski vihon pöydälle"
"Sulla on pintahaavoja paljon joten jos otat paidan ensiksi pois. Katsotaan ettei mikään haava olisi niin syvä että pitäisi tikata." Hoitaja sanoi ja alkoi tutkimaan ja putsaamaan haavoja._____
"Kas näin. Sun otsassa oleva haava on nyt tikattu. Mustelmat menee ajan kanssa pois mutta kylmäpussi tai jokin muu kylmä auttaa." "Aivotärähdystä ei ole" Tuo sanoi. Nyökkäsin sitten ymmärtäväisesti.
Pov Taehyung
Minä, Hoseok, Yoongi ja Jimin ollaan etsitty Jungkookia joka paikasta.
Aijon kääntää koko kaupungin ylösalaisin jotta löydän Jungkookin. Jos Jungkookille on käynyt jotain, en anna sitä itselleni anteeksi."Käydää viel sairaalalla" Hoseok ehdotti.
"Mitä siel muka olis?" Jimin kysyi.
"No jos Jungkook on löydetty tai jotain" Hoseok sanoi. "No mä toivon että me ei löydetä Jungkookia sairaalalta" Sanoin ja pysäköin sairaalan parkkipaikalle.
Astuimme ulos autosta ja menimme sairaalaan sisään.
"Toivotaan..." Jimin huokaisi.
"Anteeks. Sattuisko täällä olemaan potilasta nimeltä Jeon Jungkook?" Kysyin vastaan tulevalta mies lääkäriltä. "Joo. Tulin juuri hänen huoneestaan. Huone 23" Mies sanoi ja käveli pois. "Mähä sanoin!" Hoseok huudahti. Juoksimme etsimään huonetta 23.........
"Haluun mennä yksin..." Huokaisin. "Kyl mä saan tulla! Jungkook on ollu kateissa monta tuntia-"
"Jimin...Anna Taen mennä yksin" Yoongi huokaisi. Avasin oven ja suljin saman tien."J-jungkook?" Sanoin ja kävelin tuon viereen istuen tuolille.
"Onks sul kaikki hyvin?! Mitä tapahtu kerro kaikki jumalauta sain sellasen lapun missä se kidnappaaja uhkas tappaa sut ja-"
"Taehyung...mulla on kaikki hyvin" Nuorempi hymähti. "Luojan kiitos" Huokaisin. "Mul on vaa pintahaavoja. Ei vakavaa" Tuo sanoi.
"M-mä olin niin huolissani susta, luulin etten ehtis löytää sua ja olisit kuollu" sanoin.
"Mä oon tässä. Kaikki hyvin" Jungkook hymähti.
"Kuka se oli?!" "Kuka se kusipää oli joka kidnappas sut?!" Kysyin nopeasti."Uhm...Chanyeol"
"MITÄ" Huudahdin. "Chanyeol palkkas myös sen murhaajan tappamaan sun vanhemmat. Se oli kateellinen että Baekhyun rakasti sua" Jungkook sanoi.
"Chanyeol?! Se jonka kaveri mä olin?! Se joka vielä väitti että haluaa auttaa mua ja sääli mua?!" Huudahdin.
"Niimpä..." Nuorempi huokaisi.
"Miks se sut otti?! Siis oliks Chanyeol se joka ampu sua?!!" Huudahdin.
"Oli..Chanyeol teki sen. Ja se kidnappas mut jotta vois kostaa Baekhyunin kuolemasta" Jungkook sanoi hiljaa. "Ei me sitä tehty?? Baekhyun kuoli luotiin?!" Tuhahdin.
"Chanyeol sano et se haluu sulle tuskaa. Niin paljon. Ja et se aikoo tappaa mut..." Tuo sanoi. "MUT Miten pääsit pakoon?! Pelastiks joku su-"Ovi aukesi ja käännyin katsomaan.
"B-baekhyun?"Baekhyun katsoi muhun nielasten sitten.
"M-mi....miten sä oot siinä?! Näänkö..mä harhoja?!" Kysyin ja nousin ylös.
"T-taehyung..." Baekhyun kuiskasi.
"Mitä tää on?! Sä oot kuollu.." sanoin shokissa.
"Jungkook?!" Tuhahdin ja katsoin Jungkookiin."Mä....pelastin Jungkookin." Baekhyun sanoi.
"M-miten....mi-"
"Taehyung...mä lavastin mun kuoleman. Ja tulin takas" Tuo sanoi. Kyyneleet alkoi valua poskiani pitkin. "S-sä...oot oikeesti siinä??" Kysyin. Tuo hymähti ja käveli eteeni. "Oon" Tuo kuiskasi. Kiedoin käteni vanhemman ympärille ja halasin tuota. Baekhyun halasi takaisin, en voi uskoa että Baekhyun....on elossa.Kaunis kaunis Baekhyun❤️
KUKA ON TEIJÄN BIAS EXOSTA!? Jos siis stannaatte. Itel Sehun
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]