Pov Taehyung
Jungkook pakkasi jälleen tavaroitaan.
Aloin miettiä että onko tässä järkeä kun poliisit alkavat taas jahdata ja varmaan Jungkook viedään takaisin.
"Öm Kookie" Sanoin.
"no?" Tuo kysyi.
"poliisit tulee taas meijän perään, mitä jos sut tuodaan vaan uudestaan tänne." Sanoin.
"eli....et haluukkaan mua mukaan" Tuo kysyi hiljaa.
"haluun, tottakai haluun. En haluu olla ilman sua. Tää vaa jatkuu ja jatkuu" Sanoin ja nousin sängyltä kävellen lattialle Jungkookin luokse.
"Tae...voit kyl sanoo jos mus on joku vikana" Jungkook sanoi hiljaa että ei meinannut edes kuulla. Hieman omatunto kolkutti...
"Jungkook sus ei oo mitään vikaa. En vaa haluu et joudutaa paeta koko ajan? Meillä ei ees oo paikkaa minne mennä, sillä poliisit nyt tietää Chanyeolin osotteen" Sanoin ja otin tuon pienet kädet omiini."mut katotaa sitä kämppää myöhemmin, nyt lähetään" Sanoin ja nostin nuoremman ylös. Käytävillä olisi hoitajia ja vartioita, mutta niistä osaan päästä eroon.
Avasin oven ja Jungkook antoi reppunsa minulle jotta teeskentelisin sen olevan minun.
"Jungkook? Minne matka ja kenen kanssa" Hoitaja kysyi takanamme.
"u-uhm..." Jungkook änkytti ja hoitaja käveli meitä lähemmäksi.
"Taehyung? Mitäs täällä" Hoitaja kysyi.
"no tulin moikkaa, ja oon just lähössä. Jungkook vaan saattaa mut tohon ovelle" Sanoin.
"ahaa, selvä" Hoitaja nyökkäsi ja lähti pois."wow oot hyvä" Jungkook sanoi. Virnistin ja kun huomasin hoitajan lähtevän niin vedin Jungkookia kädestä pääovelle.
"minne menossa?" Joku mies hoitaja kysyi. "Tulin moikkaa ja lähen, Jungkook vaan saattaa" Jatkoin. Mies nyökkäsi mutta jäi tuijottamaan meitä epäuskoisena."Mitä me tehään, se kyylää??" Jungkook kuiskasi.
Mietin hetken kunnes avasin ulko-oven. Jungkook hämmästyi kun astuin ulos.Vetäisin Jungkookin kädestä tämän ulos ja juoksimme autolleni. Jungkook juoksi kovaa vauhtia istumaan etupenkille, menin rattiin ja ajoimme pois jälleen...
________
En uskonut että olisimme taas tässä. Kahdestaan hiljaa autossa, menossa pakoon.
Se oli outoa, ja vaarallista. Voin joutua vankilaan jos minua luullaan kidnappaajaksi tai kiristäjäksi. Jungkook on vielä nuori, ja ikä eroa meillä on kolme vuotta. Mutta se ei estä rakkautta eihän? Ikä on vain tyhmä numero.Jungkook yhtäkkiä laittoi kätensä omani päälle, hämmästyin hieman outoa, sekä yllättävää käytöstä.
"No" Kysyin.
"tuli vaa outo olo Jiminin takii.." Nuorempi sanoi.
"älä ajattele sitä mitä se sulle teki." Sanoin. "Teinkö jotain väärin...oonko helposti kohdeltava ja siks multa pyydetään seksiä" Nuorempi kysyi epävarmasti. "Kookie ei. Se syy on se et Jimin kumppanineen on ollu pervoi niin kauan, et oo niiden ainoo uhri. Ja sanoin sulle sillonku tavattii ekaa kertaa et oot seksikäs, se johtuu myös siitä" Sanoin huokaisten."Kuulostat joltain huoltajalta.." Jungkook sanoi. "Onneks en oo" Hymähdin ja laitoin käteni tuon reidelle.
"Tae..." Nuorempi huokaisi.
"kerro" Sanoin ja silittelin tuon reittä.
"Millon me-"
"Voi Kookie, oot niin innoissaan tollasista jutuista." Sanoin hymähtäen.
"no joo, koska oon valmis. Ja haluun sen tapahtuvan sunkaa" Hän mumisi.
"ootko iha varmasti valmis?" Kysyin. Vilkaisin peiliin josta huomasin tuon nyökkäävän.
"oot siis ihan kokonaan neitsyt vai? Sua ei oo tyydytetty millään, ei ees sormilla?" Kysyin liiankin suoraan.
Tuo nyökkäsi ujosti.
"sut pitää valmistella ensin." Virnistin.
"m-millon?" Tuo kysyi varovasti.
"Sit ku ollaa löydetty hima." Vastasin.
Jungkookin huulille muodostui pieni virne, joka oli outoa Jungkookilta.jwjwj ingnooratkaa vitun outo loppu😂
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]