Taehyung pov.
Eunjin kävi avaamassa oven ja pian Jungkook juoksi sisään tullen halaamaan minua.
"Oikeesti et tiiä kui huolissaan olin susta!" Tuo inahti.
"Kaikki on hyvin, kiitos Eunjinin" Sanoin. Jungkook irtautui ja vilkaisi Eunjinia katsoen tuota päästä varpaisiin.
Nousin ylös ja Jungkook otti vyötäröstäni kiinni jotta saisin tukea.
"Tota ootteks siis matkal jonnekki vai miks Taehyung oli yksin?" Eunjin kysyi.
"Olin menos meijän uuteen kämppään ja Jungkook meni sen veljenkaa kahestaan koska se oli turvallisempaa. Mut sit poliisit lähti mun perään ja kävi näin" Sanoin.
"Oh..onks sinne uudelle kämpille pitkä matka?" Tuo kysyi. "Ei täältä niin pitkä. Jos mä meen Eunjininkaa ja sä meet sun veljenkaa" Sanoin ja Jungkook vilkaisi minuun pyöräyttäen silmiään.
Jaahas. Nuorempi on vihainen jostain.
"Hei en voi ajaa tiiät sen itekki." Sanoin.
"Joo mut miks ton muka pitäis tulla? Mennää sinne kämpille kolmisteen" Tuo vastasi.
"Okei sit"
"Kiitti Eunjin viel" Hymähdin ja kävelin halaamaan siskoani. "Tottakai" Tuo hymähti.
"Jos ei haittaa nii pystyks tuoda mun auton joskus?" Kysyin.
"Hah juu" Tuo vastasi ja lähdimme sitten Jungkookin kanssa autoon. Istuin takapenkille ja Jungkook veljensä viereen eteen.
.
.
.
."Miks olit tyly mun siskolle Jungkook" Kysyin.
"Mite nii" Tuo vastasi.
"Pyörittelet silmii? Etkä halunnu sitä mukaan?" Sanoin. "Se olis ollu vaa ylimääräne" Tuo vastasi.
"Mun sisko? Etkai oo kateelline et se hoiti mut kuntoon" Kysyin.
"En mä ny nii lapselline oo. Sehä on tyylii mun ikäne" Tuo sanoi. "Niipä, ja enemmä aikuine ku sä" Sanoin.
"Anteeks? Mitä sä yht'äkkii mua haukut. Olin huolissani susta, mul ei oo mitään sun siskoo vastaa" Tuo sanoi turhautuneena.
"Hyvä" Sanoin. Ja hiljaisuus valtasi auton._________
Olimme perillä. Aivan eri kaupungissa vihdoin.
Astuin ulos autosta, samoin Jungkook ja Junghyun.
Onneksi matka oli sen verran pitkä että ehdin hoitaa asuntokaupat.
Jungkook oli ignoorannut minua koko automatkan ja edelleen. En välittänyt.
"Siis..onks tää kattohuoneisto..?" Jungkook kysyi.
"Tavallaa" Sanoin. Rakennuksessa oli kattohuoneisto, jossa minä ja Jungkook tulisimme asumaan, rakennuksessa oli myös ravintola ja olen maksanut rakennuksesta kovan hinnan joten aijomme pysyä täällä."Mistä sait rahaa kattohuoneistoon??" Junghyun kysyi. Naurahdin. "Salaisuus"
"Siis..onks toi iso rakennus kokonaa meijän??" Jungkook kysyi.
"Mee kattoo" Sanoin. Tuo juoksi rakennukseen sisään ja lähdimme perässä.
Menimme suureen hissiin joka vei meidät ylimpään kerrokseen.
"Omg" Jungkook sanoi ja lähti juoksemaan jokaiseen huoneeseen jonka vain löysi.
Riisuin kengät Junghyunin kanssa ja tuo katseli ympärilleen lumoutuneena.
"Oot miljonääri eikö?" Tuo kysyi. Naurahdin.
"En nyt sanois" Hymähdin ja lähdimme keittiöön.
Talossa oli kaikki tavarat valmiina joten keitin teetä. "Jungkook tuu tänne!" Junghyun huusi.
Jungkook juoksi luoksemme eikä malttanut istua alas.
"Tää on ihana!" Tuo huudahti. Hymähdin pienesti ja jatkoin teen keittämistä.
.
.
.
.Pian oli myöhä ja Junghyunin oli aika lähteä.
"Kiitti kaikest" Sanoin. "Tottakai, millovaa" Tuo sanoi. Jungkook halasi veljeään ja tuo avasi sitten oven "Aja turvallisesti" Sanoin. Tuo nyökkäsi ja lähti sitten."Jutellaas hetki" Sanoin jolloin Jungkook vilkaisi minuun hämmästyneenä.
"Eikö oo epäreiluu et mä pidän sun veljestä ja oon asiallinen sille, ja sit sä oot epäkohtelias mun siskolle" Sanoin kädet puuskassa. Tuo hiljeni.
"Oikeesti mul ei oo mitää Eunjinii vastaan" Tuo sanoi.
"Älä jaksa kai mä ny nään ettet pidä siitä?" Sanoin. "Meijät erotettiin pieninä ja Eunjinii kiellettiin tapaamasta mua. Mut vietiin mun puolisälle ja sit laitokseen. En ollu nähny mun siskoo yheksää vuoteen ja nyt vihdoin tapasin sen. Sit sun pitää olla pikkumaine sille" Sanoin korottaen ääntäni ja Jungkook laski katseensa alas.
Tuo ei pidä siitä että korotan ääntä, mutta välillä on pakko.
"Ehkä mua ärsytti et se löys sut ennen mua..sit huolestuin et mis oot ja saan tietää vast nyt et sul ees on pikkusisko" Tuo sanoi.
"Mun olis pitäny kertoo sulle, mut en uskonu et tapaan sitä ikinä uudelleen nii päätin olla sanomatta mitää. Toivon et voisit tutustuu siihen, ootte saman ikäsii ja Eunjin on tosi mukava" Sanoin. Tuo nyökkäsi varovasti."Meen vaihtaa vaatteet, tutki taloo rauhas" Sanoin ja lähdin kylpyhuoneeseen.
Valitsin rennot vaatteet.
Riisuin takkini ja t-paitani varovasti. "Ngh-" Tuhahdin kun haavaan alkoi sattua."Kaikki hyvin..?" Jungkook kysyi astuen kylpyhuoneeseen.
"On" Sanoin laittaen käteni rinnalleni.
"Sua sattuu..haluutko apuu?" Tuo kysyi ja tuli eteeni ottaen paitani käsistäni.
"Pärjään..mee vaa" Sanoin. "Hei, tiiän tasantarkkaan et milt sust tuntuu. Anna mun auttaa" Nuorempi sanoi. Huokaisin ja istuin alas.Tuo otti vyöni pois ja auttoi ottamaan farkkuni pois sillä en pystynyt itse kumartumaan.
Katselin nuoremman vakavaa ilmettä kun tuo otti farkkujani pois laittaen ne sivuun.
Tuo otti t-paidan sivulta ja laittoi sen ylleni varovasti. Samoin harmaat oleskelu housut.
"En haluu et jatkat" Tuo pian sanoi.
"Jatkan mitä" Kysyin. Tuo nosti katseensa minuun. "Rikoksia. En kestä jos sulle käy jotai viel pahempaa" Tuo sanoi.
"Hei. Oon Kim Taehyung, selviin mistä vaa. Oot yhä siinä vaik sua ammuttiin kaks kertaa" Sanoin.
"Kiitos Jiminin.." Tuo huokaisi.
"Nii.." Vastasin ja nousin ylös. Tuo laittoi kätensä vyötärölleni ja minä laitoin käteni tuon niskan taakse ottaen tukea. Lähdimme sitten ylös makuuhuoneeseen.Tuo talutti minut sängylle istumaan. Katsoin suuresta ikkunasta ulos ja ulkona oli hyvin pimeää. Nuorempi sulki verhot ja tuli istumaan viereeni.
"Tae.." Tuo huokaisi. Käännyin katsomaan tuota ja tuo vilkaisi minua.
"..Oot..mulle niin tärkee etten voi ees sanoo sitä.." Tuo sanoi. Tein pienen hymyn ja otin tuon käden omaani.
"Samoin" Hymähdin. Nousin ylös ja otin farkkujeni taskusta pienen rasian. Kävelin takaisin Jungkookin luokse ja istuin tuon viereen.
"Kookie..rakastan sua" Sanoin. "Mäki sua.." Tuo vastasi ja tuon äänestä kuuli että tuo pidätteli kyyneliä.
Avasin rasian, ja otin toisen timanttisormuksen.
Jungkook katsoi minuun ja ojensi kätensä. Sujautin sormuksen tuon sormeen ja tuo teki saman minulle.
Tein hymyn ja tuo kumartui suutelemaan minua. Suutelimme kauan ja tuo laittoi kätensä niskani taakse.
Asetin oikean käteni tuon selkään ja vedin nuorempaa lähemmäs.
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]