Pov Jungkook
Heräsin uuteen päivään. Taehyung ei enää ollut huoneessa ja hieman huolestuin siitä. Nousin ylös sängystä, petasin sen ja avasin verhot.
Aurinkoinen päivä eikä ulos saa varmaankaan mennä. Ovi avautui ja käännyin nopeasti katsomaan kuka siellä oli.
"mis olit?" Kysyin.
"syömässä. Nukuit nii kauan nii et saa ruokaa ny" Taehyung selitti. Huokaisin ja katsoin kelloa. Viisitoista yli kaksi."Kuolen nälkään?" Sanoin.
"no ethän, seuraava ruoka on kyl kuudelt. Kyl kestät" Hän sanoi.
Kävelin kaapilleni ja otin sieltä päivän vaatteet.(ilman maskia)ps. en jaksa kuvailla nii laitan ain kuvat:D
Puin vaatteet nopeasti kun Taehyung oli kännykällä sängyllä. Hieman ujostelin alasti olemista pojan edessä mutta ei siinä kai pitäisi olla mitään nolostuttavaa. Taehyung vilkuili kun olin laittamassa paitaa päälle.
"hei!" "sanoin ettet saa kattoo" Sanoin.
"sua on kiva kiusaa" Hän virnisti. Pyöräytin silmiäni ja menin sängylle makaamaan.Taehyungin vaatteet näytti kivoilta. Taehyung näyttäisi hyvältä vaikka roskasäkissä...
(mustat farkut)
Katselin kun Taehyung kirjoitti jotain kännykällään nopeaan tahtiin. Varmaan viestiä?
"mitä teet" Kysyin ujosti ja nousin istumaan sängylle.
"kaverille viestiä" Hän sanoi nopeasti.
"okei? Mut kui kirjotat nii hätäisesti" Kysyin.
"Koska aijon päästä täältä tänää pois" Hän sanoi. Silmäni suurenivat ja katsoin Taehyungin ilmettä kun tuo oli ilmeisesti tosissaan.
"m-mut...ei täält noin vaan pääse. Valvonta kamerat ja kaikki" Sanoin.
"ei se mua estä" Taehyung sanoi.
"aikooks sun kaveri auttaa sua" Kysyin ja kävelin vanhemman sängylle istumaan.
"jep" Hän nyökkäsi ja sulki puhelimensa.
"en....haluu jäädä tänne yksin..se Jimin tai ne muut varmaan koskee muhun" Sanoin.
"Tarkotus oliki et tuut mukaan" Hän sanoi.
"o-oikeesti?! Haluut mut mukaan." Sanoin melkein huutaen.
"shhh...ja kyllä. Tuu mukaan, oot nii nuori eikä sun tarvis olla tääl" Hän sanoi."Okei mä tuun."
________
Koitti yö, todella nopeasti. Pakkailin tavaroitani reppuuni. Taehyung oli jo pakannut, mutta hän viestitteli ystävänsä kanssa. "Mikä se suunnitelma on" Kysyin.
"No mun kaveril on auto ja se tulee tonne parkkipaikalle. Ideana oli et se tois tikkaat tähä ikkunan luokse, mut pitää viel miettii kosk on niit valvonta kameroit siellä täällä" Taehyung sanoi. Nyökkäsin ja jatkoin pakkaamista.Olin pakannut tavarani. Katsoin kun Taehyung suunnitteli kaikkea. "Taehyung..." Sanoin hiljaa.
"no" Hän kysyi ja kääntyi katsomaan minuun. "Miks...huolehdit musta. Tai siis sillee" Kysyin ujosti.
"Jungkook oot niin nuori ja haluun huolehtii susta. Vaik tulit tänne just nii oon alkanu välittää susta" Hän sanoi. Punastuin."hei mun kaveri on tulos joten ollaa valmiin" Hän sanoi ja nyökkäsin vain vstaukseksi.
Pian kello oli jo yksi yöllä. Ihme että olin vielä hereillä. Väsytti kyllä mutta vielä piti pysyä hereillä. Taehyungin kaveri oli heittänyt kiven valvonta kameraa päin ja laittanut tikkaat ikkunallemme.
Kapusin tikkaita alas miettien koko ajan että jos jäämme kiinni. Siitä ei hyvää seuraisi.Taehyung hyppäsi parin tikkaan korkeudelta alas ja ottanut tikkaat pois ikkunalta. Kasasimme ne ja juoksimme autolle.
_______
Taehyung istui etupenkillä ja minä taka penkillä. "nii muute oon Baekhyun" Taehyungin kaveri sanoi.
"okei..." Vastasin ujosti.
"Jungkookista oon sulle puhunu nii tunnet sen jo" Taehyung sanoi. Ihmettelin että mitä Taehyung minusta on puhunut mutta päätin olla kysymättä."Minne me mennää" Kysyin.
"Mun kämpille, ainaki toistaseks" Baekhyun sanoi. Nyökkäsin ja hän kiihdytti vauhtiaan..
.
.
.
.
.Saavuimme jonkun talon parkki paikalle. Baekhyun sammutti auton ja astuimme ulos.
Joku pitkä heppu seisoi oven luona odottamassa tupakka suussa."Taehyung pitkäst aikaa" Pitkä poika sanoi ja halasi Taehyungia. "mennää sisälle" Baekhyun sanoi nopeasti ja lähdimme sisälle taloon.
Se oli aika iso, mutta ei liian. Oli kodikasta ja ihan turvallisen oloista.
"kukas sä oot" Pitkä poika kysyi.
"uhm...Jungkook" vastasin hiljaa.
"kiva tavata Jungkook, ootko Taehyungin kaveri vai poikaystä-"
"Oltii samas huonees laitokses!" Taehyung huudahti keskyttäen pitkän pojan lauseen.
"Toi on Chanyeol, älä välitä siit" Baekhyun sanoi. "okei? Missä me nukutaan" Kysyin.
"aa joo, tulkaa" Baekhyun opasti meijät yläkertaan johonkin makuuhuoneeseen.
Siellä oli......yksi....parisänky....."nukutaaks me samassa sängyssä!?" Kysyin.
"öö no ootte frendei nii ei siin pitäs olla ongelmaa?" "ja vaik kaikki täs talos on homoi nii ei me sua purra" Chanyeol sanoi virnistäen ovelta.
"Öitä" Taehyung sanoi ja meni makaamaan sängylle. "öitä" Muut sanoivat laittaen oven kiinni.......
"me päästiin pois laitoksesta" Sanoin hiljaa.
"jep, onneks tulit mukaa. Jimin olis varmaa pakottanu sut seksiin tai jotai" Taehyung sanoi.
"eh....no varmaan." Sanoin hiljaa. Vedin paitani pois ja kävin makuulleni Taehyungin viereen kuitenkin pitäen väliä."Ujo" Tae kuiskasi.
Käänsin pääni häneen ja katsoin häntä hetken kunnes tuokin katsoi minuun.
"en oo" Sanoin.
"tuu sit lähemmäs" Hän sanoi hymyillen.Punastuin mutta kömmin lähemmäs häntä.
Kylki kylkeä vasten."Taehyung...." Kuiskasin.
"kerro" Hän vastasi."me ei olla ees tunnettu kauaa ja taidan jo pitää susta" Sanoin suoraan..
"voi sua" Hän huokaisi.Ujostuin ja laitoin käteni tuon rinnan päälle. Taehyung laittoi kätensä reidelleni joka sai kylmät väreet menemään pitkin kroppaani. Hän veti kättään ylemmäs ja ylemmäs kunnes saapui vatsalleni.
"m-mitä olit puhunu Baekhyunille musta" Kysyin nopeasti.
"kerroin sille vaa kuinka paljon haluun sut ittelleni"Tässä vaiheessa meinasin tukehtua omaan kuolaani. Punastuin niiin paljon mutta onneksi valot oli pois niin sitä ei huomannut
"Ai oikeesti?" Kysyin.
Hän hymähti ja nousi päälleni käsiensä varaan. Olin tuon alla aivan tikku suorana.Hänen kasvot vain läheni ja läheni kunnes saapuivat omieni viereen. Nostin pääni korkeammalle ja huuleni painautuivat tuon omille.
YOU ARE READING
Love makes Toxicity| vkook
Action[sle 6vuotta vanha kirja, on virheitä, cringe 100%]