*Aşk, en çokta sana benziyor*
Yavuz sabahtan beri aniden "baba oluyorum!" deyip sarılıyor bana. İlk başlarda şaşırmıştım ama bunu aynı gün içinde 100 kere tekrarladığı için artık garipsemiyorum.
"Baba oluyorum!" deyip yeniden bana sarılacakken sinirle bağırdım.
"A yeter ama Yavuz! 101. oldu bu." Yavuz beni takmayıp sıkıca sarıldı.
"Ama baba oluyorum" dediğinde gülümsememe engel olamadım.
"Bende anne oluyorum ama senin gibi garip davranmıyorum." dediğimde Yavuz da gülümsedi.
"Sen dünyanın en güzel annesi olacaksın."
"Sende dünyanın en yakışıklı babası olacaksın." Yavuz'un gülüşü yavaş yavaş soldu.
"Eğer ilk bebeğimizi kaybetmeseydik şuan 2 yaşında olabilirdi." gözleri dolmuştu. Bebeğimi kaybettiğim anı hatırladım. Uçurumdan düşmüştüm o gün ve sonra bebeğim...
Gözyaşlarımı elimin tersiyle sildim.
"Evet ama bak artık yeni bir bebeğimiz olacak. Biz ona çok iyi bakacağız. " dediğimde Yavuz elini karnıma koydu.
"8 ay nasıl dayanacağız, biz ya?" bu siteminde haklıydı.
"Mecbur, dayanacağız." dedim.
"Acaba Nefes doğana kadar başka bir bebek mi sevsek? Hem alıştırma olur. "
"Kabul ettin." dedim
"Neyi kabul ettim?" diye sordu Yavuz şaşkın şaşkın.
"Onu kabul ettin. Adının Nefes olmasını kabul ettin." dedim heyecanla.
"Sen demiştin ya adı Nefes olacak diye. "
"Haklısın." dedim.
"Nereden geldi aklına bu isim?" diye sordu.
"Çok kötü günler yaşadık ve artık nefes almamız gerekiyordu. Bize nefes olsun diye o ismi koymak istedim." emindim o kesinlikle nefesimiz olacaktı
"Bir yemek mi versek? Herkesi çağıralım, bence Nefes de onlarla tanışmak ister. " dedi gözlerimi gözlerine sabitledim.
"Evet, harika olur. Ben herkese haber veririm."
"Tamam" dedi Yavuz.
"Keşke annemde burada olsaydı. Bu haberi onunla paylaşmak isterdim." dedim hüzün dolu bir sesle.
"Annen dönecek, güven bana" dedi Yavuz, evet biliyordum bir gün dönecekti ama o gün ne zaman olacaktı kim bilir?
...
"Nazlı Hanım, tuzu uzatır mısınız?" Ateşin imalı tavırları beni güldürmüştü. Sadece beni de değil, Yavuz'a baktığımda onun da benden farkı olmadığını gördüm.
"Buyurun, Ateş Bey."
"Oldu olacak Ateş Amca, Nazlı Teyze deseydiniz" Erdem Yarbay zaten sinirliyken Keşanlı bu söylediğiyle Erdem Yarbay'ın tüm öldürücü bakışlarını üzerine çekti.
"Ne oluyor ya bunlara?" dedi Yavuz. Yavuz'un bakışlarını takip edip dikdörtgen masada karşı karşıya oturan Kopuk ve Ateş'in birbirlerine güç mücadelesine girdiklerini fark ettim.
Kopuk az önce benim kesip yiyemediğim sert pirzolayı tek hamlede kesip sert bir şekilde ağzına attı. Ateş de geri durur mu? Pirzolanın ortasına çatalı batırdı ve eti ağzında sertçe parçaladı.
"Derdiniz ne oğlum sizin?" Ateş ve Kopuk bakışlarını Erdem Yarbay'a çevirdiğinde Erdem Yarbay onlara sinirli sinirli baktı.
İkisi de utançla başlarını öne eğdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı Komutan #Watty2019
Romansaİster yas tut benim için. Ben çoktan ölmüş gitmişim "Hoşçakal Sarı Komutan" "Hoşçakal Doktor Hanım"