65-Final

1.4K 22 11
                                    

Bölüm Şarkısı: Sıla- Sende başını alıp gitme

*Oyun bitti, Yavuz. Ben kazandım!*

"Komutanım, sıkıntı büyük!" Ateş hızlı hızlı konuşunca meraklanmıştım ister istemez.

"Ne oldu?" diye sordum merakla.

"Göktuğ, firar etmiş!"

5 AY SONRA

"Yardım edeyim." diyerekten ellerini tuttum. Zoraki bir şekilde ayağa kalktı.

Yatağa uzanırken de benden destek almıştı.

"Bahar nasıl?" diye sorduğunda yatağın ucuna oturarak bakışlarımı yere sabitledim.

"İyi, 6 aylık oldu." Seher Hanım aylar sonra ilk kez gülümsedi.

"Ölmeden önce son bir kez kızımı da, torunumu da görmeyi nasip etsin, Allah'ım." içimi garip bir his doldurdu.

"İyileşeceksiniz, merak etmeyin. " derken bile içimi kötü bir his dolduruyordu.

O an aklıma gelen düşünceyle çekingen bir tavırla konuştum.

"Şey o mektupta yazan, Bahar'ın babası..." Seher Hanım utançla başını öne eğdi. Belli ki konuşmak istemiyordu bu konuda.

"Hadi sen git artık. Sık sık geliyorsun, Bahar işgillenmesin. " yorgun sesi ısrarcı olsa da onu dinlemedim.

"Siz de gelseniz benimle. Bu hastalığı daha ne kadar saklayacağız Bahardan?" Seher Hanım başını iki yana salladı.

"Bana burada iyi bakıyorlar, merak etme. Hem sizin kızınız olacak."

"Sizinde torununuz." diyerek kestim lafını.

"Ben size yük olmak istemem, bu hasta halimle." diyerek üzüntüyle başını yere eğdi.

"Ne yük olması? Aksine Bahar siz geldiğiniz için çok mutlu olur." ikisininde acı çekmesini istemiyordum. Bahar'ın yanındayken aklım hep Seher Hanımdaydı. Seher Hanım'ın yanındayken de Baharda kalıyor aklım.

"Bahar yalnız mı?" başımı iki yana salladım.

"Kopuk yanında." diye kısa bir açıklama da bulundum.

"Hadi sen git artık." ayağa kalkıp son kez sarıldım.

"İyi olun" dediğimde başını sallayarak onayladı beni.

...

Yavuz, ne zaman Seher'in yanına gitse aklı hep Bahar da kalıyordu. Bahar, yalnız değildi biliyordu ama yine de engel olamıyordu içindeki kötü hisse.

Nefes, tam 6 aylık olmuştu. Birkaç ay önce Yavuz ve Bahar  doktor kontrolüne gittiğinde kanıtlanmıştı kız çocuğu olduğu.

Ayrıca diğer bir konu ise Göktuğ  hala aranıyordu. Özellikle Bahar ve Yavuz için büyük tehlike barındırıyordu.

Kırmızı ışık yandığında durdu, bu yol neden bu kadar boştu? Az sonra yanından siyah bir araç geçti ve kırmızı ışığı umursamadan önünü kesti Yavuz'un.

Ardından iki araç daha geldi ve iki tarafında durdular. Dikiz aynasından arkaya baktığında arkada da bir araç olduğunu gördü.

Bir terslik vardı, anlamıştı.

"Suikast!" Yavuz, yanında duran silahını alarak kontrolünü açtı ve açık penceresinden ateş etmeye başladı.

Sonra bir şey oldu, araçlardan indiler ve Yavuz'u kurşun yağmuruna tuttular!

Sarı Komutan #Watty2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin