Apa yg dilakukan para admin ketika putus cinta?
1. Adnan
Ngahapus status disosmed, nyieun tweet "SINGLE" nomer awewena dihapus, line diblock, bbm di dc, kabeh we dihapus. lost contact pisan jeung si mantan nepika beberapa bulan kakara ngahubungi deui da geus move on, antara setengah move on.
jelemana hese move on, sakuat-kuatna move on ti awewe pasti boga secercah perasaan keur si doi.
2. Gugum
Nyieun si awewe ngarasa bersalah ka si gugum, entah kumaha carana si awewe kudu ngudag-ngudag si gugum balik. menyusun siasat sekeren mungkin, geus si awewena mewek hayang si gugum balik kakara tinggalkeun.
3. Hakam
"Geuleuh anying si eta mah bau sungut"
benci tapi cinta, ngagogoreng tp dalam diam ngastalk ig na.
4. Dinan
Jadi geuleuh pisan ka si awewe nepika foto-fotona dijadikeun meme, ditojos-tojos seakan santet.
5. Isam
yg lalu biar berlalu, temenan aja yaa.
6. Utara
sama ky isam, menganggap hal semacam putus memang harus terjadi jadi keun bae we, meskipun awalna sedih ya bisa apa?
Apa yg dilakukan para admin jika kapergok selingkuh?
1. Adnan
hm lain pencitraan, menurut aa perselingkuhan adalah sesuatu yg sulit, karna aa bukan jelama anu gampang bogoh ka batur, butuh waktu nu lila keur pdkt ge, mun aa selingkuh berarti si awewe ieu teh boga arti pisan keur si aa, semacam cinta pertama, atawa awewe ieu sukses nyieun si aa bertekuk lutut, mun si aa selingkuh moal tahan aya di 2status sehingga si aa harus meninggalkan si pacar pertama, pada dasarnya si aa setia, mun selingkuh ge moal main-main.
2. Gugum
Resep tebar pesona, meskipun katingalina tenang dan menghanyutkan si aa nu ieu hobi na selingkuh. Pinteran menyembunyikan bukti, munafik, mun kapanggih ge bisa mere penjelasan secara retoris dan si awewe(pacar 1) pasti percaya ka si aa, waspada we.
3. Dinan
Teu resep selingkuh, bagi si aa ngajieun diri sorangan sulit ku dua awewe lain aing pisan, intina si aa teu resep anu 'ripuh-ripuh', ngan mun keur gabut sok neangan ceunah nu leuwih asik, kade gais.
4. Hakam
Hampir sama jeung si dinan, si aa teu resep di jieun rudet ku dua awewe, teu resep tebar pesona tapi geus boga pesona, ngarti teu? teu kudu neangan pasti awewe geus bararogoh, kadang sok bimbang, bimbang milih selingkuh atawa henteu, matakna sok teu jadi wae selingkuh teh da lila ku mikir:(
5. Isam
teu bisa salingkuh, mun salingkuh pasti ngarasa bersalah, pasti ripuh sorangan, pasti mencurigakan, pasti jujur ti heula bari menta maaf tea:( ah payah yeuh eweuh bakat poligami.
6. Utara
Sarua jeung si adnan teu gampang bogoh ka batur, mun aya nu ngarayu ge lainna melting kalahkah "naon ai sia?" hese lah ngadekeutan awewe ieu mah, hirupna teh leumpeng, ka hareup we buntu ge dibobol asal jalan ka hareup, can ngadenge si ieu selingkuh. jeung aya pikiran kos kitu.
Mun admin bogoh ka awewe atawa lalaki?
1. Adnan
Moal buru-buru, butuh waktu keur meyakinkan diri sorangan mun aing teh bogoh ka si eta, jelemana let it flow, mun geus yakin diri sorangan teh bogoh pisan ka si doi kakara di udag, di udagna ge perlahan tp pasti da sok bimbang tea antara cocok atawa henteu.
2. Gugum
Agresif, tai anying yeuh jelema:(
ngudag sekuat tenaga, pada dasarna jelamana humoris, mun bahagia, sedih, marah ge asa kitu-kitu keneh beungeutna jadi hese ditebak, mun nembak awewe ge jiga nu heureuy jero hate mah serius.
3. Dinan
Cicing we si ieu mah bogoh ka awewe teh, asal si eta can dideukeutan ku batur si ieu mah moal bertindak nanaon, basa si awewe geus aya nu boga kakara we ripuh.
4. Hakam
Bogoh sih ngan....
tiap bogoh ka awewe pasti aya kata 'ngan' mun soal awewe, lalaki ieu mah kudu perfeksionis. cik atuh bro da kesempurnaan mah hanya milik nasi padang dan Allah swt.
5. Isam
cicing.... cicing....
jol jadian. mantap.
6. Utara
Teu ekspresif, bogoh sih ngan beungeutna teh leumpeung we jiga nu eweuh nanaon, hese euy nganalisis awewe ieu naha nyak? dalam kesempatan apapun lobana beungeutna teh leumpeung teu puguh, embung ngejar ngan resep dikejar.
KAMU SEDANG MEMBACA
Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)
Jugendliteratur[VERSI BAHASA SUNDA ORIGINAL] Arsip cerita (Fiksi) Adnan Arsifal dan teman-temannya, ditulis dari Mei 2015 (penulis masih umur belasan tahun), tulisannya berantakan banget tapi biar jadi kenangan aja. Kalau mau baca tulisan yang lebih rapih dan mud...