Kali ini aing mo cerita soal nini aing.
Nini aing, ngaranna nining, umurna liwat ti 60 ngan jagjag keneh, hobi pisan ngomel, aya we bahan omelanna teh, contoh:
"ANAN, NAHA ETA SANGU SAHUAPEUN DEUI DIPICEUN?"
"ANAAN DATANG DATANG TEH BAU DOMBA TIMANA WAE JANG!!"
"ANAN ETA BUTUT KUSIR NAHA DIPANJANG PANJANG, CIGA CANGCIMEN WAE"
Pokona incu incuna teh lainna disayang sayang, ieu mah angger dicarek mun papanggih mah.
Nini aing gabisa manggil aing ad-nan, bisana a-nan(sebenernya adnan bukan nama asli aing, cuman aslinya emg nini aing rada aneh kitu mun manggil aing)
"AI NAFAS TEH ULAH GANDENG CIGA NU BENGEK WE"
nafas oge dicarek atuh ni.
Cuman ya gitu, semua orang tua ga sama, mereka punya caranya sendiri buat nunjukin rasa sayang sm anak cucunya:)
Jadi basa eta, nini aing ngadat menta mobil, serius, mobil.
Unggal poe neleponan ka imah anak anak na kode hayang mobil anyar, cik atuh nini nini teh meni loba gaya.
Nini: "Emak mah, ai budak loba, sararukses kabeh"
Nini: "emak mah tara menta ka maraneh, ngan ieu hungkul"
Nini: "emak teh hayang jalan jalan make mobil"
Waduk anjis si nini mah.
"Hallo, anwar? Emak hayang korsi pijet kitu, ieu cangkeng meuni nyeuri"
"Hallo, wahyu? Emak meni hayang umroh, geus gajian acan?"
Inikah mak? Inikah tara menta nanaon teh?
Nini aing unggal taun umroh, eta teh duit patungan anak-anakna.
Aing: "pah, si nini umroh wae ih"
Aing: "teu tekor gitu nalangan tiap taun?"
papah: "ah nan, duit mah masih bisa dicari"
Papah: "mumpung nini atau papah masih ada umur, da mun ga ada nini, moal aya kamu"
Papah: "da teu tekor kan gantian nemenin, semua kabagean umroh"
Papah: "mun nini sama aki teu banting tulang baheula, papah moal bisa biayain kalian kuliah"
Aing: "tapi papah nanti mun udah tua jangan loba kahayanglah pah kaya nini, adnan ge ningali na pusing"
Papah: "engke ge kamu ngarasakeun, kasih sayang kolot mah make dunia mah moal kaganti"
Sabulan kemudian, nini dibeliin mobil hasil patungan, anjis gaya nini nini make jazz dong:(
geus we si eta jadi mineung kukulintingan naek mobil, nini aing kolot kitu ge ai nyetir mah anjis mantap:') terakhir nyieun geger teh ka garut sorangan hayang papanggih sobat sepermainan ceunah:((
Nah kan basa eta teh aya acara keluarga kitu kan, jadi keluarga aing mah wajib sebulan sekali kumpul jiga aya arisan kitu. Itu teh pas masih SMA.
Nini: "anan, naha ceupil kuatka beureum kitu? Kunaon?"
Aing: "ah engga ni gapapa, gatel we ini mah"
Dinan: "APA DA SI ADNAN MAH DIJEWER SI MAMAH, KAN KETAUAN MABAL KE WARNET TRS MASUK BP"
Anjing goblok, ade ku sayank.
Nini; "BENER ETA TEH?!"
Aing: "engga ni bohong ih bohong"
KAMU SEDANG MEMBACA
Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)
Teen Fiction[VERSI BAHASA SUNDA ORIGINAL] Arsip cerita (Fiksi) Adnan Arsifal dan teman-temannya, ditulis dari Mei 2015 (penulis masih umur belasan tahun), tulisannya berantakan banget tapi biar jadi kenangan aja. Kalau mau baca tulisan yang lebih rapih dan mud...