gugum teh nama aslina alus, pokona mah cocoklah jeung beungeutna ge, beungeutna teh arab-arab lucu, aing teh papanggih pas sma kelas 1, teuing geus jodoh si eta jeung aing nepika ayeuna tak terpisahkan, aing geus beja si gugum teh bejad, hobi dugem, minum. jauh ti agama, resep pisan meakeun duit kolot, mun papanggih jeung awewe teupernah baleg, heartbreaker lah si eta teh, jiga nu teu boga hati si eta teh, tapi pas sma beda pisan jeung ayeuna, pas sma mah bageur, ka agama teh taat pisan, hade lah pas sma mah juara, aya penyebabna si eta teh kitu.
pertama papanggih inget pisan, aing teh turun ti angkot, anjis ni hina heueuh angkot:(bari make seragam smp keneh, basa eta can beunang make motor aing teh, terus aing teh bingung da can asup, hari eta teh deuk di bagi kelas, tapi teuing aing rajin atawa kumahalila keneh Bel na, aing teh cingogo we bari menunggu seseorang anu sudi berteman denganku, aya we mobil alus melintas didepan aing, wah mobil mahal eta padajamannya, si supir keluar trs mukakeun panto tukang. keluar we budak lalaki make seragam smp oge, caleuy jiga nu teu boga batur ciga aing, ku aing teh dipelong heula beungeutna, jero hate berbisik "wah jigana budak pengusaha minyak di Arab yeuh, mun aing baturan meureun kolot aing dipang naekeun haji", teu mikir panjang aing teh gogorowokan ka si eta, "MANEH!! MANE ANU MAKE TAS BEUREUM!! HEH KADIEU!"
si eta nyamperkeun aing, "maneh can aya batur? jeung aing we didieu, sugan we sakelas" ceuk aing, si eta ngan nembalan "oh heueuh" trs ngiluan cingogo disamping aing, kuaing teh diintrogasimulai ti smp mana imah dimana nepika ngaran kolot ditanyakeun tp si eta teu nanya sm sekali ka aing, mungkin aing terlalu hina untuk ditatanya:( terus aya pengumuman tntg pembagian kelas geus dicantumkeun ceunah dimading, pas ningali bener we aing sakelas jeung si gugum, terus diuk oge jeung si eta, beuki lila beuki ramelah babaturanjeung si ieu, terus si eta solat teh teu pernah lewat, aing basa eta masih keneh jahiliyah, solat teh jarang, gara2 babaturan jeung si ieu we jadi rajin solat dikelas hiji aing jadi 3an jeung si hakam, kelas 2 padahal eta dikocok, aing sakelas deui jeung hakam gugum tp nambahan si abrisam, kelas 3 teh opatan keneh.
pas Kls 2 aing teh kakara ulin ka imahna si gugum, anjis beunghar pisan ieujelema, mobilna loba, terus Ku aing dicabakan hiji-hiji pas diimah dibanggakeun ka si ade da nyabakakan mobil mahal, anjir bolon keneh eta, terus aya we indungna, gusti aing mun bisa milihjodoh hayang da jelema arab, indungna teh Arab asli, geulis jiga kendall jenner, hampir we aing aya perasaan terlarang ka indungna, terus teu bisa ngomong indo ibuna teh, bisana inggris, ah rada pabaliut, aing berbekal nonton film barat hayang nyambungjeung indungna si gugum.
terus si gugum teh deket jeung awewe, ngaranna citra, geulislah, bandung pisan geulisna teh, aing teu apal si eta bobogohan atawa henteu ngan deket pisan, si gugum nginep di imah aing soalna babehna balik ka imah, tiap babehna balik si eta ngungsi, mun teu ka aing ka saha we nu daek mere tumpangan, mineung mah ka aing sih, si eta teh nanya ka aing "nan, mun aing hayang jadi pilot karna si Citra hayang jadi pramugari aing salah teu?", "henteulah, selama mane minat mah sok we, asal tong karna ngingiluan, kudu asli minat mane", didinya si eta minat pisan jadi pilot.
geus saminggu leuwih si eta nginep di imah aing teu balik-balik ka imahna, kolot aing mah sok wae da aing geus nyarita loba masalah di imahna jeung si eta teu boga sanak family, "nan, anterkeun ka imahlah, hayang nyokot kolor beak yeuh", aing teh nganterkeun si eta make motor, pas asup halaman ningali aya mobil terparkir, "anjir kacau" ceuk si eta, "aya babeh maneh nyak?" "heueuh, kajeunlah", asup we ka imah dan astagfirullah aing begitu terkejut, Mata aing ternoda gais, sungguh ternoda, babehna keur cicipokan jeung awewe lain, nu pasti lain indungna, didinya si gugum langsungkaluar, terus Ku aing disusul, aing nu nyetir motorna da bahaya mun si eta keur emosi mah, nepi imah si eta asup kamar aing nepika peuting teu kaluar. aing teh bingung heueuh, terus si mamah ge curiga naha aing lalajo tipi nepijam 10peuting, ahirna aing teh nyarita kejadian nu tadi, mamah aing teh ngerti terus ka kamar aing, padahal teuing sabaraha kali aing gegedor teu dibuka, pas mamah aing gegedor si eta langsung muka, aing teh kepo ahirna jadi cicak bodas, si eta teh kadenge ceurik ka mamah aing, ngomong hayang paeh, geus bingung kudu kumaha, indungna minggat ti imah ngan mere surat ucapan hampura hungkul, si eta teu boga keluarga deui, babehna sok neunggeulan, asa sedih gengs, didinya aing cirambay, da si eta mah mbung terbuka masalah ieu ka aing dkk, mungkin sieunjeung era.
KAMU SEDANG MEMBACA
Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)
Ficção Adolescente[VERSI BAHASA SUNDA ORIGINAL] Arsip cerita (Fiksi) Adnan Arsifal dan teman-temannya, ditulis dari Mei 2015 (penulis masih umur belasan tahun), tulisannya berantakan banget tapi biar jadi kenangan aja. Kalau mau baca tulisan yang lebih rapih dan mud...