Kan kieu, aing teh baru beli helm anyar, kusabab nu baheula dipadog si anying teh:( bari maksakeun meulina teh di gigir jalan, da sieun katilang tea. Meskipun helm ieu leuwih mirah tinu kamari, ngan teuing kunaon aing bogoh we kanu modelna, jadi menurut aing dipadog kali ini berkah.
Trs aing di imah teh jelemana cul culan kanu barang, pasti we unggal poe aya we nu ngagorowok, ti si mamah nepika si dinan.
Kak andrea: :"ADNAN INI LEGO KAMU NIH DIMANA AJA"
Mamah: "ADNAN KASEP ETA DIDAPUR JOL AYA CATUT"
dinan: "ADNAN AI MANEH ELING? DI KASUR JOL AYA PESO, SIA DEUK MAEHAN AING"
Aing: "astagfirullah de, urut meusek mangga:("
Sebenerna eweuh hubunganna jeung carita. Asli.
Nya kitu lah.
Balik ke si helm, basa masih keneh libur, aing kan ulin wae nyak, paling have fun kitu nyak hura hura, aing teh mineung balik peuting, jam 10 kaluhur teh kakara balik. Peuting eta balik teh jam 10, trs lapar kitu kan, trs aya si dinan, nya geus we aing cincang, teu.waduk. Aing nyatu we jeung indomie empal gentong sambil lalajo pilem, cihuy. Kabeh jelema imah geus sare, aing kaluar we deuk nyimpen wadah urut nyatu, sontak aing tersoak, helm aing jol gugulitikan siah ka tengah, kumaha aing teu ngajorejat, gugilitikanna teh saukur goyang dombret kitu ngan posisina teh geus ditengah ruangan bari gelap tea pan horror nyak. Teu jadi we aing neunden wadah teh, asup deui ka kamar.
Cicing.
Jol sare.
Jol mimpi keur kukumbah wadah.
Jol hudang.
Aing: "mamah mamah"
Aing: "horror pisan mah tadi malem"
Aing: *nyarita*
Mamah: "naha bisa gitu"
Mamah: "matakna ulah balik peuting wae"
Aing: "yaudah nanti pulang magrib da"
Aing: "adnan main dulu yah"
Aing: "samlekum"
Mamah: "NAN BELI BANDROS YA"
Nah, kan aing teh parno kitu nyak make helm eta, meskipun sebenernya aing cinta, jadi aing make helm batok si ayah we da sieun. Balik jam 5 sorean, adnan mah selalu nurut kata ortu da.
Kan aing teh teu lgsg abus kamar, ka ruang makan heula da dititah nyatu aya babat ceunah jeung sambel, kan mantap. Udah beres nyatu masuk kamar, apa cik!? Apa cik?! Helm aku udah goyang dobret deui dilantai:( ajig saha sih nu resep kieu ka helm aing, ku aing teh dideketin we bari pelan pelan tea, apa lagi cik!? Di dalem helmnya ada remeh biskuat:( iyah biskuat. Ko aneh ya? Ku aing dikeprukan we helmna da sebel loba remeh.
Aing: "naha atuh remeh teh biskuat lainna emas kitu berlian kitu" aing ngomong sorangan da sebel.
Abis itu aing mangkat deui, si hakam menta dianter ceunah ngambil laundry, engke diburuhan pecel lele plus uduk.
Balik we ka imah, nyokot nginum ka dapur, basa aing keur menegak segelas air itu, aing soak lagi, semut didapur naha paparaeh:( setau aing gada yg suka bunuhin semut dirumah, kami selalu melestarikan keberadaan mereka, bahkan beberapa dari mereka saya kasih nama, ada pan, nas, tir, dan ris. Geus ieu mah kudu dipertanyakan segala kejanggalan di rumah ini.
Aing: "mah, saha sih yg suka mainan helm adnan"
Aing: "itu semut didapur kenapa bisa dimati"
Aing: "si pan dan tir meninggal"
Mamah: "innalilalahi saha pan dan tir teh?"
Aing: "semut lah"
Mamah: *ngalung remote*
Aing: "mah serius"
Mamah: "yg suka mainin helm kamu tuh si raka"
Aing: "hah? Raka?"
Mamah: "matakna ulah keluyuran wae, keponakan dititipin ke imah aja ga tau kamu mah"
Aing: "tapi mah pas malem malem tea gimana tah mah? Kan si raka gasuka nginep"
Mamah: "oh kayanya dia keluar kamar mamah soalnya gabisa tidur, trs mainin helm kamu tp mamahnya udah tidur, kemarin mah nginep"
Jadi pelakunya raka(4tahun).
Udah.
Selesai.
KAMU SEDANG MEMBACA
Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)
Teen Fiction[VERSI BAHASA SUNDA ORIGINAL] Arsip cerita (Fiksi) Adnan Arsifal dan teman-temannya, ditulis dari Mei 2015 (penulis masih umur belasan tahun), tulisannya berantakan banget tapi biar jadi kenangan aja. Kalau mau baca tulisan yang lebih rapih dan mud...