"gausah kamu ngarepin aku lagi, kita gapernah ada apa-apa, kamu nolak aku kan? km Pinter cit, ga nerima aku, karna aku ga pantes buat km" si Citra teh kaluar we bari ceurik, Ku aing teh disusul, aing tau si eta teu mawa kendaraan jadi kuaing dianter, sepanjang jalan si eta ceurik we, da nyeuri atuh gengs, karasa ku aing ge.
kembali kesekolah, gugum berpisah dengan citra, gugum masih cicingeun, kadang kalau ada Citra masih keneh curi-curi pandang, tapi nu aing baca mah si eta embung nyeret si Citra ka masalahna, pas naek ka kelas 3 si eta mulai balik deui sifat aslina, tukang tatalu is back, da ceuk si eta, si eta embung paeh pedah kalilit masalah sorangan, saelah.
kelas 3, identik jeung un, dimana barudak nu gaul nepika cupu nongkina di bimbel, berkutat dengan soal-soal konyol nu nepika ayeuna aing teu bisa keneh, paloba-loba ibadah ngarep asup ptn, ayeuna mah deuk asup ptn teh tinggal ngalove post secret, engke doana dititipkeun, sungguh canggih jaman ayeuna mah nepika doa ge lewat HP, si gugum anu otakna mungil teu kuat mun kudu ngajawab soal-soal un, ku si isam disodorkeun soal mtk, ditingalikeun we Ku si eta jiga nu so pinter, beberapamenit kemudia... "aing vertigooo aing vertigooo" Bari gaya pusing pala Barbi:( pemantapan teu pernah asup, mun ditanya pemantapan moal, baheula mah can aya gapleh dulu kelles jadi "baso dulu kali" tiap hari menuna ganti, ah si eta mah dikantin we jeung barudak nu sarua jahiliyah.
pas dekeut pisanjeung un, si mamah teh nagih hasil to si gugum, nyak Ku aing teh bere meh dicarekan, tuman si eta teh embung pisan diajar, pas jam 8 si eta teh karek balik, "gum kadieu heula mamah deuk bicara" si mamah geus standby diuk diruang tengah bari make daster andalan, "kumaha ieu tehjang? bisa nepika endog kabeh nilai to kamu? ngan inggris hungkul nu saratus, bade lulus sma moal?" cicing we si eta teh, "sok mun kieu keneh, Ku mamah dikirim ka turki, titah gegembelan neangan si bunda", "maaaah... atuh maah, un teh lain segalanya" ceuk si eta bari bersimpuh, "tapimenentukan segalanya jang" ceuk si mamah, cicing we si eta, "jang, kamu deuk lulus sma sataun deui? sok tahan heula ulinna, engke oge beres un waktu ulinna lebih loba, mamah mah pek bae kamu deuk nanaon ge, asal un heula nu baleg"
aing teh keur diajar jeung si kakak, kakak aing mah hade atuh, pinter ti leutik, si gugum datang we mawa buku, "kak ikutan yah" ceuk si eta bari diuk disamping aing, kakak aing mah pek bae, Ku kakak aing teh dibere soal anu gampang heula, terus kakak aing teh malik deui ngajelaskeun ka aing, pas balik deui ngecek si gugum, soal can beres si eta kalahkah ulin sireum, iya gengs, sireum dititah balapan:(kakak aing teh nepika aamekan ngajar si eta, "gum, katanya mau jadi pilot kamu. teh, naonlah pilot mah cerdas" ceuk kakak aing, "kalau gajadi pilot juga aku mah nuturin adnan da, sama- samajadi arsitek", "euh, kudu lebih pinter lagi, sok skrg mah gugum dulu yg belajar, adnan udahan dulu" geus we aing mah istiharat, nambulan tempe gorengna si mamah.
pagi-pagi aing teh mangkat sakola jeung si eta, aing nu nyupiran motor si eta dibonceng, "nan, mun aing pikir-pikir aing kudu diajar ogenya keur un" ceuk si eta bari ngadeketan huluna teh, "HEL00, maneh karek mikir ayeuna, geus deket karek mikir maneh mah". "ih aing kudu diajar, meh incu- incu aing bahagia, aing ulah ciga nobita" aing kareknyadar si eta nangkep ka aing meni lengket, aya budak sma awewe duaan di gigireun aing, melongkeun bari biwir disuing-suing:( "leungeun maneh goblog!
pagina si eta ngaleungit padahal geus mulai pelajaran, ceunah dek diajar tp kieu keneh, ku aing teh diteang, da geus diomatan Ku si mamah, budak eta mun bisa diborgol jeung aing, pas aing ka kantin bener we aya si eta, "anjing diajar maneh teh, kalahkah ngalebok" ceuk aing, "bubur dulu kali xixixi" ceuk si eta bari dihajakeun, "tong geura ka kelas gum, nasi kuning dulu kali xixixi" ceuk si sani budak kelas sabelah, aing teh keuheul ka budak ieu, kuaing teh dicokot we dompetna nu isina saratus rebuan hungkul, "anjing balikin goblog!" ceuk si eta bari ngudag aing. "menjelang un ceuk si mamah jajan mane dijatah" aing teh jalan we lalu membayar bubur, dengan terpaksa sieta nuturkeun aing ka kelas.
KAMU SEDANG MEMBACA
Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)
Teen Fiction[VERSI BAHASA SUNDA ORIGINAL] Arsip cerita (Fiksi) Adnan Arsifal dan teman-temannya, ditulis dari Mei 2015 (penulis masih umur belasan tahun), tulisannya berantakan banget tapi biar jadi kenangan aja. Kalau mau baca tulisan yang lebih rapih dan mud...