Henry Oh Henry

1K 63 0
                                    

Basa SMP aing pernah liburan ka villa babaturan, sebelumna mari kita kenalan sareng nu boga villa. jenengna henry, jelema pangbeungharna dikelas aing basa kelas salapan, usaha kolotna loba, boga toko emas, intina beunghar kacida, investasi dimana-mana, saham berceceran, tapi siapa sangka dibalik hartanya yg berlimpah si henry ieu ndeso na teu katulungan, penampilan sa ayana, bersih mah bersih tapi teu kabeungeutan beunghar:( pada suatu mangsa aing diajakan ka imahna, imah si eta gedongan diperumahan elit ternama.

"ini imah aing" dengan pede na si eta mere nyaho, ai aing jeung babaturan ngan pacolek-colek.

"ieu mah semacam sinetron, ngaku-ngaku imah batur padahal kolotna tukang kebon" bisik jahat salah satu baturan aing, apek teh bener we diajakan abus, pembantu-pembantuna menyabut ngajejer ala pilem korea, teu ketang eta mah lebay teuing:( setiap ka imahna si henry dilayani bak raja, unggal kerja kelompok pasti ka imah si eta. jeung leuwih soakna teh ai indung bapana mah sempurna siah, bapana hot daddy jiga kristian sugiono dan mamahna sexy mom jiga titi kamal, ai budakna kuleuheu kieu:( si henry 4 bersaudara, nu pertama basa aing smp mah kuliah lalaki, nu kadua sma kelas 3 awewe, nu katilu kelas 1sma lalaki, nu bontot si henry we. dan saudara-saudarana ge good looking kieu, ai mamahna si henry dahar micin loba teuing kitu basa hamil si henry?:( teuinglah hidup ini pinuh misteri.

"engke, aing mah can kasep, semua akan indah pada waktunya" ceuk si henry teh.

loba kejadian konyol sekaligus memalukan mun mamawa si henry ulin, contoh kamari-kamari we basa bukber jeung baturan SMP, arurang bukber ditsm, aing dan salapan baturan aing termasuk si henry, nu lain mah make mobil baturan aing maksakeun 8jelema dideudeut ai aing jeung si henry numpak motor duaan, aing duaan we nu tiheula nepi, caw we lgsg ka tkp, tali sapatu aing teh coplok, ditalikeun we ku si henry meni so swit eh henteu ketang.

"ri ka lift ti heula" ceuk aing bari jongko.

"oh enya" si eta bari beungeut molohok-molohok kumaha kitu.

geus we si eta tiheula ka lift, aing teh lanjut jalan deui we nyusul si eta.

"nan lumpat!" si eta bari dilawang lift ngadagoan aing, aing sedikit berlari, saeutik deui deuk asup panto liftna kalahkah nutup, lift tsm tea pan kacana bening, si eta beungeut soak bari ngagedor-gedor kaca "ADNAN!! ADNAN!!" posisi aing teh asa indung deuk miceun budak di mall meh nu mungutna sugan jelema beunghar. ah ragu aing mah nu mungut si henry mah meureun preman geus kitu si henry titah ngamen disamsat:( aing ngan bisa suing ningali si eta ngagedor-gedor kaca sampai akhirna naik ka surga eh luhur.

"ai sia kunaon tadi" ceuk aing nu kakara nyusul.

"aing teh salah mencet tombol, kalahkah tombol nu nutup" cik atuh euy aing ge imah teu pati kota mah apal tombol-tombol lift:( untung we tadi jero lift ngan aya sakaluarga bari meureun jero hate mah berbisik "ieu jelema jigana ti pedalaman kalimantan"

balik ka kisah liburan di villa si henry. sakelas teh diajakan ku si eta, free ngan mayar transport we, kabeh biaya-biaya geus ditanggung keluargana si henry, diditu tinggal ngojay-dahar-sare-nonton bokep eh nu terakhir mah coret hehe. mamahna si henry teh sebenerna ngamanjakeun pisan eui budak nepika ngomong ka aing kieu, "adnan, jagain henry ya, mama henry ga bisa kesana soalnya ada urusan bisnis, kalau ga ada acara mah mau gabung sama kalian, kalau henry sakit ditas paling depan ada dompet obatnya" sugan aing si henry boga panyawat serius da beungeutna koneng-koneng liver, dengan segenap hati aing menjaganya, basa ditengah perjalanan aing keur nundutan, si eta ngahudangkeun bari ripuh tea nyeuri "adnan pang nyokot keun eta" aing lgsg siaga nyokot dompet obatna si henry, apek teh isina keresek:( utah we si eta teh:( naha ai sia aing geus soak sugan deuk dipanggil tuhan. aing ngan bisa mencet-mencet tukang leher si eta bari dikayu putihan bari dipelong beungeutna naha koneng, oh warna kulit na memang sawo kurang matang. basa nepi aing we jeung si igo nu nulungan si eta, mere cai teh, dibere parab, marukkanna hayam oy diparaban:( nepika si henry sare ku urang duaan ditepokan heula bujurna meh tibra, nu lain kamana? ndeso kabeh mah kalahkah ngojay ai nu boga imah geuring diantep.

pada suatu sore aing dan barudak lalaki termasuk henry keur darariuk di balkon bari gigitaran, si henry teh gegetret hulu ti tatadi teh, geus mah disponsori beungeut jiga lutung ditambah gegetret hulu, aing teh sok jol nanya "ieu henry pan?" si eta ngajawab "heueuh ai sia naha sih mineung nanya kitu" "sieun karasukan siluman lutung", si henry pan diukna dihandap, diluhurna aya si indra diuk disofa.

indra: "ri cicing!" si indra nyeupeungan hulu si henry.

indra: "tingali hey aya simut" bari diberekeun ka leungeun aing.

naon ieu mah kutu:( barudak teh penasaran we jadinya nyiaran si henry berbondong-bondong, apal ibu-ibu keur nyiaran budakna bari ngagosip? tah bayangkan eta versi lalaki:( sakali huluna si henry gerak ku barudak diteke.

henry: "mantap anjeng, ka gigir!" bari naha euy narurut:( kusabab si eta divonis loba kutu, barudak nitah si eta sare make tiung, aya tiung baturan aing nu tiung langsung kitu, bari si eta nurut hayang sare make tiung asal ulah titah sare sorangan mah, potona aya keneh si eta keur sare make tiung bodas jiga pocong aing mah:( rarayna hideung hangus.

pagi-pagi barudak teh ngajakan lumpat da ngeunaheun pisan ieu tempat keur lumpat da daerah pegunungan hawana sejuk, geus we lobaan joging, geus kitu teh aya bapa-bapa keur ngangon domba,

igo: "heh nu berhasil nangkep salah sahiji domba eta aing bere duit 50rebu!"

barudak teh paudag-udag we jeung domba, termasuk si henry bersemangat newak domba, kakara aing mah ningali budak konglomerat ngudag domba:(

sekitar 4hari 3malam arurang teh diditu ngan aya kejadian aneh basa malam ke3, baturan aing sebut saja nanda mewek kusabab si eta ningali kakek-kakek berwujud hangus keur nyapu kebon, nya heueuh atuh nu lain ge ngiluan sieun, ngan seketika si pemelik villa alias henry kaluar make gamis,

aing: "ai sia deuk marawis?":(

henry: "cicing! kawan-kawan yg saya cintai, maaf kalau kalian kaget dgn kehadiran si aki, saya lupa ngaji"

si eta ditengah ruangan ngaji we sorangan, ala hafidz quran, biwirna dipanyun-panyun jiga lauk, kabeh cararicing, lainna tersentuh aing mah keuheul ningali beungeutna naha kudu manyun? hayang maledog katel aing mah:(

jol baturan aing si yani karasukan, si yani jaipongan bari eweuh musikan, si taufan kalahkah ngalung receh dicekek we ku si yani, si dwiki karasukan maung ngagegelan bantal, si nabila karasukan oge mewek teu puguh, beuki we riweuh:( ai si henry masih keneh ngaji we bari teu paduli sekitar, ai aing teuing kudu naon diuk we aing mah lalajo bari istigfar, batur mah nulungan nu karasukan:( hese menjelaskan kejadian eta asa bodor ngan menegangkan we, si dwiki lulumpatan da maung tea teu daek cicing, si yani nyekek si taufan teu daek leupas, si nabila mewek beuki gandeng, aing mah:(( si akang tukang bebersih villa teh neangan ustad setempat, datang we 2ustad, dicageurkeun hiji-hiji, geus we carageur, isukna arurang terpaksa balik da geus teu kondusif deuk have fun ge kalahkah dihantui peristiwa kamari:(

meskipun aing sedikit meragukan si henry budak biologis na papah dan mamahna, ngan aing percaya da si eta pasti lain budak pungut, si henry pernah ningalikeun foto bapana basa ngora, sarua suram siah jeung si henry, sugan si henry aya waktosna kasep ngan nepika ayeuna kitu keneh euy beungeutna:( ayeuna budak lutung eta kuliah di jakarta, teu kabayang si eta kuliah di ibukota sugan pintu muka otomatis ge ngajorowok:( ayeuna mah rada leuheung lah, huluna geus didugulan trs ayeuna mah lumayan kekinian lah.

Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang