Adnan & Utara

7.5K 221 21
                                    

pada hari sabtu pagi, aing lagi ngadagoan babaturan ditempat futsal. can daratang kabeh padahal aing geus on time. bejana otw, dustalah ceuk aing teh. loba bocil keur futsal, gaya euy aing mah basa leutik teh futsal di lapang anu taneuhna beureum, balik-balik baju belok dikepretan si mamah. pas aing ngelirik ke kanan aya awewe, geulis imut-imut. ieu babysitter salah satu bocil gitu? ah maenya ngota kieu beungeutna tapi geuslah awewe nu kieu mah ngan hiburan semata, angin lalu. da teu mungkin bobogohan jeung aing mah. main hp we aing teh biar gakeliatan jomblo teuing. mulak-malik timeline secret sugan aya nu mere pulsa tea, keur jaman kan. terus aya nu nyieun status kieu "f16 chat".
ku aing di greet we da sugan geulis. geus ngalor-ngidul kaditu kadieu, aing teh nanya aja lagi dimana, ceuk si eta lagi nemenin adik futsal .
HAH? aing teh melong aja ke kanan, awewe eta keur ulin HP oge, terus..

nah geus kitu asa panik euy, langsung ka WC aing teh. ngecek geus kasep acan, apek teh anjir aing meni kabina-bina.., teu nyadar aing teh kadieu make kaos partai, sendal hotel jeung calana training tilas SMA, gusti ai aing kunaon? belek nempel dina mata, kebetulan eta pagi keneh guys dan tempat futsalna deket imah. pas melong beungeut dikaca, ayah kenapa aku berbeda? kumaha atulah bingung pisan, mun teu ayeuna eta awewe leungit, geus we akhirna aing kaluar nutupan lambang partai dibaju make lengeun, nyokot sweater langsung dipake, untung mawa aing teh. pas ningali ka si eta nyo'o hp keneh, teu sadar aya aing. aing teh mikir heula, si eta daek moal ka aing? aing ningali awak, ah aing awak kaya boyband, insya Allah daek lah si eta, bayangin aja tinggi 180cm berat can ngukur deui tapi ideal da, ga kurus ga gendut. ku aing teh di chat deui "kamu yang pake hoodie biru dongker ya? celana jeans terus kaos warna abu, bener kan?"

si eta ngejawab,
"ih kok tau? ih kamu dimana? kenapa bisa tau?"
"lirik deh cowo disebelah kamu"
si eta melong ka aing, bengeut bingung tapi lucu tea geuning, aing tersenyum maut, si eta oge seuri. aing berdiri, si eta juga. saling menghampiri satu sama lain kaya cinta dan rangga di bandara.
"aku yang pendek atau kamu yang ketinggian ya?" kata dia.
haha bener juga, si eta kecil amat.
"gapapa, aku suka yang imut-imut"
anjis, aing kesurupan apaan!?

geus we kenalan, ngobrol kaditu kadieu. can 15 menit babaturan aing geus datang, ah kacau ngobrol teh.
"EH JANGAN MAU SAMA SI ADNAN! SI ETA MAH HERPES!" teriak barudak dajal dari kejauhan.
goblok.
sebut saja aing adnan, ok? dan cewe yang tadi itu panggil aja utara.
"yaudah kamunya juga mau main, adik aku juga udah beres, lain kali ngobrol lagi ya?"
tapi sebelum pergi aing minta line dan dikasih!

kesel aing teh 2 minggu cuma chat doang, hayang papanggih da sono. ku aing geus di ajak nonton, si eta gamau. da aing kekeh pengen nonton, tapi dia orangnya parnoan, aing terus-terusan dituduh pk alias penjahat kelamin, da lalajo bokep ge teu pati mineng aing mah dan masih perjaka. suci keneh titit aing mah. si utara teh jigana hayang tapi parno, terus aing teh janji we kalo macem-macem lapor polisi atau lapor ka si mamah. daeklah dia akhirnya. tapi anehnya dia ngomong,
"jangan bawa mobil, bawa motor we, kajeun bekjul aing mah."

oke lanjut, sore aing kerumah si eta, kebetulan teu pati jauh, aing naek motor nu adi. karek nyadar ieu motor enjot-enjotan jiga numpak odong-odong. pas nyampe harepeun imahna, si eta lagi cingogo bari tutulisan di taneuh kaya budak tk, ih meni gemes. aya babehna keur kukumbah mobil, aing soak tah sieun ditatanya.
"nan, kenalan dulu sama babeh" kata utara sambil ngagorowok manggil babehnya.
tangan aing baseuh da grogi, ceuk aing dalem hati,
"apalah arti ngaronda unggal peuting, da aing mah hobi ngobrol jeung bapa-bapa, bismillah."
alhamdulilah welcom si babehna teh teu jutek. ceuk babehna nitip we balikan kudu utuh keneh,ulah aya nu jebol. seserian we kita teh sekeluarga.

capcus aing teh jalan, anjir baceo wae ieu budak tapi ngakak. kloplah jeung aing teh.
geuslah teu kudu dicaritakeun jalan-jalanna mah, aing mulangkeun si eta.
depan rumah dia bilang,
"ayeuna mah percaya ka maneh nan"
"yaiyalah, da aing mah sayap pelindungmu."

setelah hari eta, aing jadi sering ulin jeung si eta. kamamana duaan, mun aya tempat dahar anyar pasti didatangan. pokoknya kalau aing ga ngampus terus si eta juga ga ada tugas jeung ulangan pasti iideran duaan. si eta tukang makan tapi awakna jiga gizi buruk, jiga nu skak di angka 40kiloan. aya yeuh kejadian, aing mau main sama si eta tapi dia bawa-bawa tupperware teuing keur naon. kita beres makan sushi.
"ah teu kenyang dahar sushi mah" ceuk si eta, aing mah nyetir aja da sieun nabrak.
"nan, eta aya baso! kasisi ih!"
kasisi we mobil aing teh, si wadah yang tadi dipake wadah baso, jadi we mobil aing bau gajih. sabar, untung bogoh.
nah aing teh menta dibaturan meuli baju tapi si eta kekeh pengen gulali, nyari heula gulali kakara ngabaturan aing. bayangin, unggal lampu merah aya tukang kacang di beli geura. gusti untung geulis sia teh. entah kenapa makin si eta konyol, aing makin suka.

Adnan Arsifal (Bahasa Sunda Version)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang